globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

16.10.2018 v 08:50 | Nahoru | #1

assassin píše: vim o jednom co na TL1000 ubral na setrvaku co slo a motorka jede asi jako kdyby mela o 20koni min :D



Tak ale zase kdyz reknes A, rekni i B. Kdo chce zivejsi projev na Duc, tak si montuje lehky setrvak. Asi tam bude nejaky optimum, ktery bude odpovidat stylu jizdy. Na bublani prirodou bude k nezaplaceni setrvak, jak na parnim valci a na okruh bude zase lepsi lehky setrvak. Nebo se mylim a Ducati Course light flywheel je jen mytus?

Naposledy editováno 16.10.2018 08:54:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

16.10.2018 v 09:05 | Nahoru | #2
DrDNA01> Urcite to neni mytus, ale Duc ackoliv ma stejne resenou kliku a stejne uhly zapalovani jako TL, bude uz z fabriky naladena jinak, ma Desmo rozvod a ma urcite jine otacky. Kdyz Assassin rika ze to nefunguje na TL tak jen pocitove a podle me tim ze ten motor ma sice koni stejne, ale ma mensi kroutak, nebo ho ma polozeny uplne jinde. Na Ducati se jaksi predpoklada ze to budes motat do bezvedomi, takze te ztrata kroutaku ve spodku nezajima.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist