po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/37/456665_e9436294b58e38aeccf0e24bea8a7a15.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
assassin píše: vim o jednom co na TL1000 ubral na setrvaku co slo a motorka jede asi jako kdyby mela o 20koni min :D
Tak ale zase kdyz reknes A, rekni i B. Kdo chce zivejsi projev na Duc, tak si montuje lehky setrvak. Asi tam bude nejaky optimum, ktery bude odpovidat stylu jizdy. Na bublani prirodou bude k nezaplaceni setrvak, jak na parnim valci a na okruh bude zase lepsi lehky setrvak. Nebo se mylim a Ducati Course light flywheel je jen mytus?
Naposledy editováno 16.10.2018 08:54:25