po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/37/456665_e9436294b58e38aeccf0e24bea8a7a15.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/42/460320_41e47a3ec1d325beae7c50c67f7c12c9.jpg)
Ted jeste dopasovat karburatory. NF5 jsou male na 300 cc objem, nabizi se z novejsi GP NX5 ale 2500 euro za ne nedam, takze s nejvetsi pravdepodobnosti skoncim u custom Lectronu. Ma s nimi nekdo zkusenost?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: amanzes> Jo hraju si rad. Vcera dorazila zasilka z ktere mam velkou radost. Tahle vec je v podstate nesehnatelna. Original HRC sani na NF5. Protoze lidi zahy zjistili ze s malou modifikaci pasuje na obycejne NSR a prida par koni, tak je to krute nedostatkove zbozi. Ja ani jinou moznost nemel, protoze mam cely spodek NF5. Tahle sada prisla z Australie.
Ted jeste dopasovat karburatory. NF5 jsou male na 300 cc objem, nabizi se z novejsi GP NX5 ale 2500 euro za ne nedam, takze s nejvetsi pravdepodobnosti skoncim u custom Lectronu. Ma s nimi nekdo zkusenost?
Ahoj, můžeš nafotit jak vypadá vnitřek těch membránových ventilů, nebo co je to dole na tý fotce. "Jak je udělanej přechod z kulatýho do hranatýho?" Čím to zvyšuje výkon na té NSR - průchodností? Díky.