po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
o výdrži to je jasný ...více bude zaležet ale na kvalitě ložiska než na pevnosti ojky..
jsem zvědav na graf
Naposledy editováno 09.10.2018 17:19:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
gorkin píše: Milanos> nebudeš muset kvůli těm větším ojnicím upravovat dno kartrů ? (jestli ti to tam dole nebude šmrdlat ?) a ta váha bude na tuti znát... budeš mít lepší krouťák
o výdrži to je jasný ...více bude zaležet ale na kvalitě ložiska než na pevnosti ojky..
jsem zvědav na graf
Myslíš, že větší váhou dolního ojničního oka stoupne krouťák? Řekl bych, že spíš stoupnou vibrace.