globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 17:16 | Nahoru | #1
Milanos> nebudeš muset kvůli těm větším ojnicím upravovat dno kartrů ? (jestli ti to tam dole nebude šmrdlat ?) a ta váha bude na tuti znát... budeš mít lepší krouťák
o výdrži to je jasný ...více bude zaležet ale na kvalitě ložiska než na pevnosti ojky..
jsem zvědav na graf

Naposledy editováno 09.10.2018 17:19:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 18:55 | Nahoru | #2
gorkin> Hele teď jsem to porovnal s originálem a je to totožný, možná krapet větší, ale rozhodně menší než klika takže v pohodě. Navic jsem specifikoval celkovou délku a rozteč ok při výrobě a taktéž věděli že to je pro HRC NF5 kliku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 09:04 | Nahoru | #3

gorkin píše: Milanos> nebudeš muset kvůli těm větším ojnicím upravovat dno kartrů ? (jestli ti to tam dole nebude šmrdlat ?) a ta váha bude na tuti znát... budeš mít lepší krouťák
o výdrži to je jasný ...více bude zaležet ale na kvalitě ložiska než na pevnosti ojky..
jsem zvědav na graf


Myslíš, že větší váhou dolního ojničního oka stoupne krouťák? Řekl bych, že spíš stoupnou vibrace.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist