globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

17.9.2018 v 10:36 | Nahoru | #1
Krejza> Tak to nestavim, to je zbytecna energie. Jestli chce nejakou pilu, at koupi Aprilii rs 250 a da tam motor z yamahy RD 350 s kitem athena na 490 cc. To ma sto koni a da to dohromady za par susnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

17.9.2018 v 10:53 | Nahoru | #2
Milanos> Že koupím rám s vidlama/kolama z RS250 a dám do toho motor z RDčka, jako "budget" stavbu jsem chtěl někdy loni/předloni. Kluk tady na motorkářích prodával holou RS250. Když jsem si pak zhruba propočítal co by to stálo, kolik by to bylo práce...navíc motor z RDčka není snadný sehnat, a levný taky ne. A to se nebavíme o kitu na pětikilo jak píšeš. Vykašlal jsme se na to. Skládat motorku díl po dílu je dle mě ta nejdražší a nesložitější varianta.

Když už stavět závodní repliku, tak bych šel cestou - koupit komplet motorku ze který se dají prodat originál díly. Jsou žádaný a dostaneš slušnou část peněz zpátky. Navíc to člověk vidí stát před sebou a má lepší představu co a jak udělat. Každopádně přeju pevný nervy a budu sledovat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 10:29 | Nahoru | #3
Milanos> Nejde o pilu, ale vhodnost takové motorky jako celku. Obratnost, nastavení podvozku, nízká hmotnost, ....
Teď má Cagivu Planet a během dvou třech měsíců se usadil ve světové špičce. Takže by to NSR pro něj mělo maximální smysl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist