bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




3 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

8.11.2018 v 20:49 | Nahoru | #181
Co je na tech svicich racing? Ten rozmer nebo nejaka spesl elektroda?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.11.2018 v 20:55 | Nahoru | #182
gorkin> Tak avgas je urcite setrnejsi k loziskum na klice nez obyc natural, ma 100 oktanu coz lepe pojede, ocekavam tak cca 5-6 koni narust. No a oproti zavodnim benzinum lze sehnat za barakem na pockani za relativne jeste rozumny peniz.

Nebo mas jeste jinej tip cim to krmit?

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.11.2018 v 20:58 | Nahoru | #183
DRN.> Hele nevim nijak jsem to neprohlizel, byly mi doporuceny spolecne s kratkou fajfkou kvuli prostoru u spodni hlavy. Ona totiz normalni NSR ma spodni palici trochu sisatou a svicka tam je vyosena a nepali stejne jako horni. Proto kdyz das jine hlavy, musis vzit kompaktni svicku a fajfku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.11.2018 v 21:03 | Nahoru | #184
Milanos>co tímhle.. ale je to o šrajtofli

Naposledy editováno 08.11.2018 21:05:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.11.2018 v 21:12 | Nahoru | #185
gorkin> No to prave nechci, stoji to hroznej randal. Avgas stoji 40 korun a maj ho na kazdym modelarskym letisti. U me jo to otazka cca 5-ti km a mam to tam uz dohodnuty ze mi natankujou kolik chci.

Tady u elfu dobry ale budes pro to muset jet nekdy mozna na nej i cekat atd.

Cela dvoutaktni Anglie jezdi na Avgas a strasne si to chvali. Stephen mi psal ze na NSR 500 V2 udela Avgas oproti 95 naturalu na brzde 15 koni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.11.2018 v 21:27 | Nahoru | #186
Milanos> ten avgas se tryskuje stejně jako např, 100 oct verva ?

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.11.2018 v 21:56 | Nahoru | #187
gorkin> No je to dost mozny. Ale musis zvysit i kompresni pomer. Ja jsem treba nechal karburatory uz od borce nastavit rovnou na Avgas takze to budu mit bez prace.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.11.2018 v 01:16 | Nahoru | #188
gorkin> heleho !! a Splasenejtrubky onehda psal, ze jinej nez komercni benzin (resp. teda abych byl spravedlivej - bavili jsme se o zakladu k vlastni aditivaci) se koupit neda http://www.racefuel...et_Elf_102RON%20.pdf (tohle je O.T. MSDS pro 4T, ne pro 2T) ...litr za stodvacet, ale skutecne bez lihu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.11.2018 v 08:09 | Nahoru | #189

DRN. píše: Co je na tech svicich racing? Ten rozmer nebo nejaka spesl elektroda?


Nehledal jsem si, co je přesně tohle za svíčky, ale závodní svíčky mají jinou elektrodu (nemají ten "spodní čudlík"), tady třeba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.11.2018 v 08:38 | Nahoru | #190
BlackSabbath> No, na podobný jsem narazil onehda i u Brisku.

Honda NSR 250 Restomod

9.11.2018 v 20:19 | Nahoru | #191
Vite jak odlehcit zadni kyvnou vidlici a zadni naboj o kilo?

Co tak trochu titanu?

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.11.2018 v 20:30 | Nahoru | #192

DRN. píše: BlackSabbath> No, na podobný jsem narazil onehda i u Brisku.

Ty jsem jezdil v TL1000R, bohužel životnost v provozu cca 4000 km, ale šlapaly bezchybně, a jednou z ničeho nic už jsem nenastartoval, normálně se chovaly do poslední chvíle, pak jsem zastavil, dal kafe a konec, ani ťuk, vyměnil jsem za AR10S a hned zas šlapalo ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.11.2018 v 07:54 | Nahoru | #193

Milanos píše: Tak jsou doma. 2x Malossi 180 cc pro NSR 125. Je na nich prace jako na kostele, ale budou pasovat.


V tom případě bych nechal píst a čep Malossi a místo jehlové klece 15x19 nasypal volné jehly o průměru 1,5mm.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.11.2018 v 08:11 | Nahoru | #194

DRN. píše: Co je na tech svicich racing? Ten rozmer nebo nejaka spesl elektroda?



Myslím, že mají tu tenkou stredovou iridioviu elektrodu. Ta pewna bude asi wolframová.
Budou stejné konstrukce jako např. Denso Iw01-31.
A krátká je proto, protože spodní válec "leze" do předního kola.

Naposledy editováno 10.11.2018 08:12:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.11.2018 v 08:15 | Nahoru | #195

Milanos píše: gorkin> No to prave nechci, stoji to hroznej randal. Avgas stoji 40 korun a maj ho na kazdym modelarskym letisti. U me jo to otazka cca 5-ti km a mam to tam uz dohodnuty ze mi natankujou kolik chci.

Tady u elfu dobry ale budes pro to muset jet nekdy mozna na nej i cekat atd.

Cela dvoutaktni Anglie jezdi na Avgas a strasne si to chvali. Stephen mi psal ze na NSR 500 V2 udela Avgas oproti 95 naturalu na brzde 15 koni.



No nevím, ale za 40 oči to asi nebude.
Já ho kupuju na letišti za 60.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.11.2018 v 12:45 | Nahoru | #196

spalovac píše: No nevím, ale za 40 oči to asi nebude.
Já ho kupuju na letišti za 60.


jaký máš s tím zkušenosti ? oproti Vervě či OMV okt ? v čem je to lepší ?

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.11.2018 v 15:57 | Nahoru | #197

gorkin píše: jaký máš s tím zkušenosti ? oproti Vervě či OMV okt ? v čem je to lepší ?



Děj mě jednodušší otázku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.11.2018 v 16:07 | Nahoru | #198

Milanos píše: Tak jsou doma. 2x Malossi 180 cc pro NSR 125. Je na nich prace jako na kostele, ale budou pasovat.

Nejdriv prijdou zakazkove pisty, pak se budou ladit kanaly a pasovat valce na spodek, tomu se musi o kousek zvetsit prumer aby se tam valce vesly. Slicovat. Snizit hlavu aby to jezdilo na Avgas a sehnat vyfukove privery, vyvarit je a znovu vyfrezovat na novy prumer pistu. No mam pres zimu co delat.



Máš to pěkný

Nechci ti brát vítr z plachet, ale to co děláš, je z tvojí hlavy, a nebo už to někdo odzkoušel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.11.2018 v 16:11 | Nahoru | #199

gorkin píše: jaký máš s tím zkušenosti ? oproti Vervě či OMV okt ? v čem je to lepší ?



Jinak zkušenosti mám.Musi se to odzkoušet. Já se třeba vratil k naturalu. Na mojí motorce to nefunguje. Jedna věc je hezké číslo na brzdě a druhá věc je funkčnost v závodě.... takže asi tak.

Naposledy editováno 10.11.2018 16:14:02

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.11.2018 v 19:40 | Nahoru | #200
spalovac> Tak je to z vice hlav, ale jsem prvni kdo se do toho pustil. Ono neni slozity to vymyslet, slozity je to poskladat aby to sedelo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

12.11.2018 v 06:15 | Nahoru | #201
spalovac> Vis proc to nefungovalo nebo jsi to jen zkusil, neslo a vic ses s tim nezabyval?
Podle me kdyz zvysis kompresi a prenastavis karburator tak to musi normalne fungovat jako kazdej zavodni benzin.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

13.11.2018 v 14:56 | Nahoru | #202

Milanos píše: spalovac> Vis proc to nefungovalo nebo jsi to jen zkusil, neslo a vic ses s tim nezabyval?
Podle me kdyz zvysis kompresi a prenastavis karburator tak to musi normalne fungovat jako kazdej zavodni benzin.



Tak musíš předělat spalak , předstih, trysky. Dokonce prej i výfuk
Možná se k tomu ještě někdy vrátím.
A proč mě to nefungovalo? Ani nevím Neměl jsem čas to řešit.
Nejlepší by bylo to nadělit někomu, kdo s tím má bohaté zkušenosti než se trápit sám metodou pokus omyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

13.11.2018 v 16:44 | Nahoru | #203
spalovac> No a to je prave to co udelam. Poslu to borcum v Anglii kteri delaj primarne Hondu, napasujou mi tam hrnce na spodek a vse naladej na avgas a na objem 360 cc.

Kdyz uz totiz stavim takovou vec tak rozhodne nechci metodou pokus omyl dojit k zaveru ze neco nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

13.11.2018 v 18:43 | Nahoru | #204

Milanos píše: spalovac> No a to je prave to co udelam. Poslu to borcum v Anglii kteri delaj primarne Hondu, napasujou mi tam hrnce na spodek a vse naladej na avgas a na objem 360 cc.

Kdyz uz totiz stavim takovou vec tak rozhodne nechci metodou pokus omyl dojit k zaveru ze neco nejde.


a ty máš udělaný výfuky od TYGA na 360 ccm ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

13.11.2018 v 21:44 | Nahoru | #205
gorkin> Nemam, rozhoduju se jestli si je necham svarit v Anglii a nebo to udelam sam za pomoci softwaru.

Tyga nedela 360 cc laufy. Respektive nikdo to nedela.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

13.11.2018 v 21:55 | Nahoru | #206
Milanos> neuvažoval jsi nad J Lomasovi ? dělá laufy na zakázku a je to v čr.. konzultace eassy a mužeš mu koukat pod ruce

Naposledy editováno 13.11.2018 21:57:11

Honda NSR 250 Restomod

13.11.2018 v 21:58 | Nahoru | #207

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

14.11.2018 v 06:18 | Nahoru | #208
gorkin> Ty jo dobrej tip. Diky. Ja znam laufy JL ale netusil jsem ze to je doma.

Me by v podstate stacilo nasimulovat design a pak uz to s brachou stocime a svarime z titanu.

Diky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

14.11.2018 v 08:32 | Nahoru | #209

Milanos píše: gorkin>Me by v podstate stacilo nasimulovat design a pak uz to s brachou stocime a svarime z titanu...


Jak to myslíš s tím nasimulovat? Ptám se, protože při počítání tvaru výfuku jsem se s tímto výrazem ještě nesetkal.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

14.11.2018 v 08:43 | Nahoru | #210

gorkin píše: Milanos> neuvažoval jsi nad J Lomasovi ? dělá laufy na zakázku a je to v čr.. konzultace eassy a mužeš mu koukat pod ruce


Mrknul jsem k nim na web https://www.jl-exhausts.com/
Pokud třeba tohle má být jeden z jejich lepších kousků (APRILIA RS250 STAINLESS STEEL), tak nic moc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist