po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: gorkin>Me by v podstate stacilo nasimulovat design a pak uz to s brachou stocime a svarime z titanu...
Jak to myslíš s tím nasimulovat? Ptám se, protože při počítání tvaru výfuku jsem se s tímto výrazem ještě nesetkal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Ja mam doma nejakej soft ale nejsem z toho moc chytrej.
Beranidlo píše: Jak to myslíš s tím nasimulovat? Ptám se, protože při počítání tvaru výfuku jsem se s tímto výrazem ještě nesetkal.
Treba na cvut se "simuloval" vyfuk na r1 pouzite v ul39 ve fluentu... Teoreticky vysledky super, prakticky nevim, to uz jsem tam nebyl...
Beranidlo píše: Jak to myslíš s tím nasimulovat? Ptám se, protože při počítání tvaru výfuku jsem se s tímto výrazem ještě nesetkal.
nacpat geometrii a okrajovy podminky do treba fluentu, zvolit nejmene nevhodne aproximacni schema, a pracnym pocitanim (snad i) dojit k nejakemu zaveru, ..ktery bude mene ci jeste mene realny (umerne v zavislosti na mire zkusenosti vypoctare, resp. mire podobnosti fyzikalniho modelu s modelem matematickym)
E: aha, ...kdybych cetl vlakna od zadu, a ne od predu, mohl jsem si usetrit par minut psani
Naposledy editováno 14.11.2018 18:16:59