globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

29.9.2018 v 08:31 | Nahoru | #61
Čau, práve som pozeral fotky, tá kľuka nemá ložisko v prostriedku? Či má, ale je menšia ako krajné? Možno len blbo sfotené , alebo už zle vidím, staroba a chlast, hahahaha.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

29.9.2018 v 09:08 | Nahoru | #62
krokoš> Ma uprostred lozisko, Jen spatne vyfoceno. Jsou tam vlevo a uprostred Koyo a vpravo je trochu jiny NTN s pinem ale rozmer vsechny stejny. az to budu repasovat dam tam vsechny Koyo kusy a predelam to s tim pinem, po vzoru japonskejch tuneru.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

29.9.2018 v 16:37 | Nahoru | #63
Dík za info, ako sú tie ložiská mazané? Normálne dierkou v prefukovom kanály?

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

29.9.2018 v 16:44 | Nahoru | #64
jen takovej dotaz na kliku - neměly by bejt ojnice přesazený o uhel rozevření valcu, jako na Jawě 350 byly ojnice přesazený o 180 stupnu.......

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

29.9.2018 v 17:26 | Nahoru | #65
krokoš> Tak to presne nevim, podivam se doma na kliku a skrine a povim ti jak to tam je.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

29.9.2018 v 17:31 | Nahoru | #66
zdenysrx6> Nemely, jawa 350 je radovy motor, tohle je 90 stupnovy Vecko. Takze Ojnice jdou spolu ale valce pali po 90 stupnich otoceni kliky a pak je 270 stupnu bez pracovniho cyklu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

29.9.2018 v 18:00 | Nahoru | #67
ok ,tak to jo , ta jawa byl jenom příklad aby se vědělo co mam na mysli

Naposledy editováno 29.09.2018 18:02:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

29.9.2018 v 18:30 | Nahoru | #68
zdenysrx6> Hele v poradku, on ten dotaz nebyl uplne od veci, je to logicke, ale spousta lidi ma zafixovane ze dvouvalec dvoutakt ma kliku o 180 stupnu. Nejen Jawa, ale i Kawa KR1S nebo nektere Yamahy TZ a TZR. Zajimavou kliku ma treba Honda RS 250 NX5, tedy nastupce toho meho motoru. Ta ma rozevreni valcu myslim 75 stupnu a kliku ma presazenou o 15.
Tehdy uz to nebylo jen o vykonu, ale take o kroutaku a vyuzitelnosti toho vykonu, proto se zacalo laborovat s rozevrenim valcu a presazovanim kliky atd.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 06:25 | Nahoru | #69
Milanos> Tak mám další menší update. Konečně dorazily zakázkové ojnice a ložiska, takže zrepasujeme kliku a spodek motoru bude moct jit poskladat. Mezitím jsem zkompletoval převodovku, sehnal 14-ti zubove řetězové kolečko HRC, suchou spojku a víko s vodní pumpou. Spojka půjde rozhodit a zrenovovat a zkusíme odlehčit koš. Největším oříškem spodku bude spasovat HRC setrvák se silničním zápalkem, ale už to přede mnou pár lidí dělalo, takže tu je cesta.

Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 09:37 | Nahoru | #70
Stále sleduji a držím palce. Pěkně se to čte

2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 11:38 | Nahoru | #71
koukám proč jsou ty spodky ojnic tak masívní ?
jinak vyleštěne na 1A

Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 15:38 | Nahoru | #72
Já si to tu jenom znacim

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 15:40 | Nahoru | #73

gorkin píše: koukám proč jsou ty spodky ojnic tak masívní ?
jinak vyleštěne na 1A



Taky na to koukám, že to je jak z parnivalce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 15:40 | Nahoru | #74
gorkin> Proč jsou tak masivní nevím, ale vyrábí je Johan Luyten ve spolupráci s VHM což jsou jedni z nejrespektovanějších výrobců ojnic pro závodní Hondy. Všechny jejich ojnice vypadají podobně a mají masivnější spodní oko.

Já jsem za to rád, protože seriová NSR má 60 koní otevřená, já budu, když to všechno klapne, mít o cca 30-40% větší výkon, takže i když to trochu přidá hmotnost, nechci zase dělat motor každý měsíc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 17:16 | Nahoru | #75
Milanos> nebudeš muset kvůli těm větším ojnicím upravovat dno kartrů ? (jestli ti to tam dole nebude šmrdlat ?) a ta váha bude na tuti znát... budeš mít lepší krouťák
o výdrži to je jasný ...více bude zaležet ale na kvalitě ložiska než na pevnosti ojky..
jsem zvědav na graf

Naposledy editováno 09.10.2018 17:19:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 18:55 | Nahoru | #76
gorkin> Hele teď jsem to porovnal s originálem a je to totožný, možná krapet větší, ale rozhodně menší než klika takže v pohodě. Navic jsem specifikoval celkovou délku a rozteč ok při výrobě a taktéž věděli že to je pro HRC NF5 kliku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 19:18 | Nahoru | #77
Milanos> nemám na mysli šířku ojky ale šiřku masa (vnějši velikost spodního oka)
je to jen můj pocit...že je to proti tomu co mám nakoukáno tak mě to přijde větší

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 19:26 | Nahoru | #78
gorkin> Myslime oba to stejne, ale protoze normalni ojnice maji zaoblenou hranu k lozisku vypadaji mensi, tohle ma ostrou hranu, kdyz se podivas na ten prurez k lozisku tak je tam stejne masa na origo i na VHM.

Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 19:28 | Nahoru | #79

Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 21:56 | Nahoru | #80
Na a jaká je teda tloušťka stěny toho spodního oka ? Já to mám teda mnohem subtilnější

Honda NSR 250 Restomod

9.10.2018 v 22:06 | Nahoru | #81
Tak koukám na tu převodovku a řikám si, že sem tuhle držel v ruce něco podobného
tohle je skříň ze soutěžní jawy někdy ze sedmdesátých let
kde to asi ty kurvy šikmooký okoukali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 09:04 | Nahoru | #82

gorkin píše: Milanos> nebudeš muset kvůli těm větším ojnicím upravovat dno kartrů ? (jestli ti to tam dole nebude šmrdlat ?) a ta váha bude na tuti znát... budeš mít lepší krouťák
o výdrži to je jasný ...více bude zaležet ale na kvalitě ložiska než na pevnosti ojky..
jsem zvědav na graf


Myslíš, že větší váhou dolního ojničního oka stoupne krouťák? Řekl bych, že spíš stoupnou vibrace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 09:29 | Nahoru | #83
mito7> obojí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 10:56 | Nahoru | #84

Milanos píše: Kocandak> Sehnat motor z RD lze - je to vlastně stejné jako Banshee - kartery cca 8-10 tisíc dle stavu, převodovka pasuje z RD - seženeš za dvojku, spojka chce tuningová, aby ti to vydrželo a přeneslo extra výkon. 500 cc válce a stojej deseti tisíce, to jako jo. Ale nejvíc necháš za pořádný karbce, co to nakrměj a výfuky, které to odvedou. V usa se prodávají plnotučný banshee třeba i 620 cc s karburátorama kolem 3000-3500 USD.

Jako jestli chceš stavbu dvoutakta a máš na to 100 tisíc, tak to je nesmysl, to to nikdy nepostavíš. Za 150 možná holátko. GP repliku počítej tak 300 a víc podle toho co vše tam chceš mít GP.

Pokud máš zbytečný milion, dám ti k dispozici motor z YZR 500 o kterém vím, vidlice z Yamahy M1, Tlumák Mupo, karbonový ráfky a podobný ptákoviny.


Dívám se, že máš kontakty na zajímavé díly. Nevíš náhodou o nějakých kit. dílech na GSXR 1000? Stavím si repliku Yoshimury a ještě mně chybí něco málo. Vlastně asi už jen jeden díl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 11:24 | Nahoru | #85
gorkin> A díky čemu stoupne ten krouťák?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 13:36 | Nahoru | #86
mito7> chtělo by to zvážit ty ojky... pokud by ta nová byla o něco vyšší tak kvůli větší rotujicí váze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 14:26 | Nahoru | #87
BlackSabbath> Dej mi vedet co presne hledas a zeptam se a porozhlednu v Japonsku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 14:31 | Nahoru | #88
gorkin> Myslim ze to nema moc smysl vazit z nekolika duvodu. 1) budu zatim asi jedinej kdo si nechal delat tyhle ojnice, ostatni co maji RS spodek a 300 cc vrsek maji bud zakazkove ojnice odjinud nebo maji zakazkove pisty. Nemam tedy s cim porovnat. 2) z duvodu ze jiz budu mit 300 cc vrsek coz je 20% objemu navic bude kroutici moment jiny nez original 250 cc, takze data budou zkreslena o dalsi promennou.

Kazdopadne se tesim na graf.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 14:46 | Nahoru | #89
Milanos> jasný u tebe bude vše jinak se serii to namá nic společného

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 15:15 | Nahoru | #90

Milanos píše: BlackSabbath> Dej mi vedet co presne hledas a zeptam se a porozhlednu v Japonsku.


Máš zprávu. Jinak moc i hezký projekt, pěkně se to čte. Konečtě nějaká technika a ladění...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist