globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..

Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

2.10.2018 v 10:16 | Nahoru | #1
Rad jezdim hodne pomalu v tezsim terenu, kdy rychlost obcas spadne i pod hranici volnobehu. Na tohle neni motor LC8 pouzitelny. Blbe se davkuje, chcipa nebo naopak hned hrabne. Proto je pro me nepouzitelne jak Bawo, tak LC8. Na tenhle zpusob pouziti proste nejsou delane.
Stara AT (nebo TA) je schopna na jednicku jet i pod tisic otacek a krasne hebce se z toho sebere.
Edit: kdyz to po sobe ctu, tak tady snad propaguji elektromobilitu

Naposledy editováno 02.10.2018 10:28:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

2.10.2018 v 10:28 | Nahoru | #2
vilemx> Tak blbej jako tech nejsem abych nevěděl že z afrikou můžu jet v terénu na jedničku pomalu.Ale všeználek asi neví že SER má úplně jiný sekundární převod než normální kc8 a je v terénu zase úpně jinde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

2.10.2018 v 10:45 | Nahoru | #3

vilemx píše: Rad jezdim hodne pomalu v tezsim terenu, kdy rychlost obcas spadne i pod hranici volnobehu. Na tohle neni motor LC8 pouzitelny. Blbe se davkuje, chcipa nebo naopak hned hrabne. Proto je pro me nepouzitelne jak Bawo, tak LC8. Na tenhle zpusob pouziti proste nejsou delane.
Stara AT (nebo TA) je schopna na jednicku jet i pod tisic otacek a krasne hebce se z toho sebere.
Edit: kdyz to po sobe ctu, tak tady snad propaguji elektromobilitu



V praxi je to tak že ta lc8 projede to co ta afrika jen rychleji..

PS: Na svou přestavbu TA 650 jsem dal dozadu 18 kolo a chová se ted podobně jako lc8,od spoda nejede..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

2.10.2018 v 10:58 | Nahoru | #4

vilemx píše: Rad jezdim hodne pomalu v tezsim terenu, kdy rychlost obcas spadne i pod hranici volnobehu. Na tohle neni motor LC8 pouzitelny. Blbe se davkuje, chcipa nebo naopak hned hrabne. Proto je pro me nepouzitelne jak Bawo, tak LC8. Na tenhle zpusob pouziti proste nejsou delane.
Stara AT (nebo TA) je schopna na jednicku jet i pod tisic otacek a krasne hebce se z toho sebere.
Edit: kdyz to po sobe ctu, tak tady snad propaguji elektromobilitu

máš možnost změnit převod a upravit si to podle sebe, já sem snad nikdy na žádném enduru nejezdil sériový převod, a pokud jezdíš takovým stylem pomalu tak tě nemusí trápit že přijdeš o maximalku, ale každý podle sebe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 21 8.6.2024 v 11:01 Kohlstein
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports smrzak 0 26.5.2024 v 18:53 smrzak
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk


TOPlist