globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..


Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 11:12 | Nahoru | #901

foxdive píše: nevěřím že Eso_Rimmer řekl že Afrika nemá koule



Možná neřekl ale určitě souhlasil..

Africa nebo KTM

23.10.2018 v 11:18 | Nahoru | #902
NemaLbc- zcela souhlasim. jenze vyrobce zajima pouze pocet prodanych kusu a zelena cisla. pod formulkou "zvysujeme vasi bezpecnost" vysilaji na silnice mraky lidi, kteri by na takhle silnych masinach spis sedet (v mnoha pripadech) snad ani nemeli. klasika... nablejskanej Baworak, samozrejme GS Adv, kluk zvedne ruku k pozdravu a malem se vyseka.

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 11:18 | Nahoru | #903

NemaLbc píše: qwert> No použil jsem Tvůj příspěvek spíš obecně. Za mě je prostě problém v tom, že se ty berličky propagují výrobci, prodejci... No a při běžné jízdě se pak využívají. A respekt z výkonu, rychlosti atd. se ztrácí. Potřebná rezerva pak už není. Smysly se otupují.... A pokud na to někdo sedne bez zkušeností s motorkou bez berliček, vlastně se ani nikdy nedozví jak se věci mají.



Jo to máš pravdu.Ale kamarád zkušenosti má a o to víc zřejmě využije ty pomocníky kteří zvlášt u téhle ktm fungují..Takže se dá říct že nezkušený jezdec je řádně nedocení a přitom si myslím že to je určeno právě pro ně..

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 11:24 | Nahoru | #904

qwert píše: Možná neřekl ale určitě souhlasil..

zas když nemáš koule můžeš sedět na kuželu

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

23.10.2018 v 12:01 | Nahoru | #905
ale ona vazne koule nema... pro me a v porovnani s 1190 ne. to ale neznamena, ze ma vseobecne vzato slaby, nebo nedostacujici vykon.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 16:54 | Nahoru | #906

Eso_Rimmer píše: ale ona vazne koule nema... pro me a v porovnani s 1190 ne. to ale neznamena, ze ma vseobecne vzato slaby, nebo nedostacujici vykon.



Stačí vyndat pojistku a Afra je bez TK i ABS..a najednou jakoby koule měla! . TK mi osobně pěkně leze na nervy protože se jinak úplně vypnout nedá. Vždy zůstane na 1.st. No a ABS jsem na motorce nikdy neměl a ani ho tam nechci. Kamarád s tím projel křižovatku na červenou a asi neni jedinej...Kontrolovanej smyk je asi lepší..u auta to chápu ale na mašině se bez toho obejdu. Vždyť tyhle typy asistentů paradoxně snižují koncentraci..

Naposledy editováno 23.10.2018 16:54:58

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

23.10.2018 v 17:25 | Nahoru | #907
Na který AT se nedá vypnout KT? ATAS? Mám 2017 , kdykoliv si vzpomenu, že jedu na nezpevněnou a chci si dát pár driftiku, podržím tlačítko tam jak u jiných strojů je světelná houkacka a ihned je neaktivní... ABS je složitější, to se nedá za jízdy, ale to mi nevadí. Aspoň naznačuje kluzký povrch a smyk kolem nohy nepraktikuji... Jinak před chvílí jsem z ní zase slezl... Prostě jede parádně, kdykoliv otočím plynem, naprosto adekvátně reaguje... Už jsem nechtěl motorku, která diktuje tempo mně, ale prostě otočením rukojeti diktuju já, otočím víc- letí a to mi vyhovuje! Jsem stále velmi spokojen...

Africa nebo KTM

23.10.2018 v 17:27 | Nahoru | #908
No nevím cece, já mám na motorce sice všecko vypínací ale ABS krom terénu bych si teda nevypl, já su za něj rád

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 17:29 | Nahoru | #909
[quote=lopata75]Na který AT se nedá vypnout KT? ATAS? Mám 2017 , kdykoliv si vzpomenu, že jedu na nezpevněnou a chci si dát pár driftiku, podržím tlačítko tam jak u jiných strojů je světelná houkacka a ihned je neaktivní... ABS je složitější, to se nedá za jízdy, ale to mi nevadí. Aspoň naznačuje kluzký povrch a smyk kolem nohy nepraktikuji... Jinak před chvílí jsem z ní zase slezl... Prostě jede parádně, kdykoliv otočím plynem, naprosto adekvátně reaguje... Už jsem nechtěl motorku, která diktuje tempo mně, ale prostě otočením rukojeti diktuju já, otočím víc- letí a to mi vyhovuje! Jsem stále velmi spokojen...[/quote
Tak to snad každá motorka dělá ne? Otočím jedu, nestačím nejedu, ale chápu jak to myslíš

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

23.10.2018 v 17:41 | Nahoru | #910
Agresivnější moto vždy po rojezdu jakoby říkaly, "tak pojď tahej, jedem, vem za to a už tam bylo hned vysoký číslo na tachometru, hodně vysoký... Aniž bych v podstatě chtěl záměrně... Při zvolneni a bez jízdy v tahu nuda, prostě bavilo to jen když se topilo pod kotlem, takže po výjezdu hned adrenalín až do ukončení vyjížďky. Tak už jsem to nechtěl, ale když se předemnou motá nějaký plechovkár vezmu za to a jsem pryč...

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 17:50 | Nahoru | #911

lopata75 píše: Agresivnější moto vždy po rojezdu jakoby říkaly, "tak pojď tahej, jedem, vem za to a už tam bylo hned vysoký číslo na tachometru, hodně vysoký... Aniž bych v podstatě chtěl záměrně... Při zvolneni a bez jízdy v tahu nuda, prostě bavilo to jen když se topilo pod kotlem, takže po výjezdu hned adrenalín až do ukončení vyjížďky. Tak už jsem to nechtěl, ale když se předemnou motá nějaký plechovkár vezmu za to a jsem pryč...

říkám že vím jak to myslíš, ale pořád je to o hlavě a její slabosti podlehnout ale třeba já si myslím že agresivní motorky vůbec nejsou při všech těch asistentech, dřív to bylo horší třeba takové rsv ještě bez antihopu to byl zabiják jezdců, no a jinak k témata ty si myslíš že třeba 1290 je jako agresivní moto? Samozřejmě že kde Afrika už konci tam řadí teprve 5tku ale že by to byla agresivní moto bych netvrdil, podle mě sou to příjemné motorky s trochou výkonu navíc když chceš letět palici ale tu samozřejmě letět nemusíš

Africa nebo KTM

23.10.2018 v 18:04 | Nahoru | #912
Spíš mne na těch agresivnějších vadí to, že třeba jet 120 fakt nebaví... Já si u toho třeba na AT odpočinu, kdežto VTR SP1 byl člověk skoro nasranej, když se zpomalilo . Jinak si myslím, že i s AT se dá jet pěkná kudla mm. Třeba dneska jsem si slušně zatahali, akorát to není jen 160+ i když to bezproblemu umí, ale že tam není to slovo JEN, to mne na tom dost baví... . Když jsem jezdil GTR a ani jsem moc nespěchal, tak běžné bylo konstantně 160- 200 a celkem kochačka... A to byla taky celkem hodná neagresivni motorka...

Naposledy editováno 23.10.2018 18:05:38

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 18:08 | Nahoru | #913

NemaLbc píše: Dolph-cz> To máš pravdu, ale proč mi to nesmí prodat bez toho, když to nechci. Je to jako ve všem. Dělají z nás tupé ovce.



souhlasím.diktarůra toho co si koupím a co ne a co je pro mně nejlepší mně neskutečně sere.

tohle závidím amíkům-jak se dívam na Gas Monkey Garage,co tam všechno vyvádějí,jaké překopávky tam staví a legálně s tím jezdí,z toho by se celá EU asi posrala a zechcala zároveň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 18:11 | Nahoru | #914

69šakal píše: ................... Kamarád s tím projel křižovatku na červenou a asi neni jedinej.........................)



tohle mi dělal baworák(rok 2006)
ale kačena mi to neudělala ani jednou.je to o "inteligenci" toho ABS a afrika je co do technologie opravdu hromadu let za KTM.

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

23.10.2018 v 18:12 | Nahoru | #915
Tak to víš že se na tom dá jet kudla, ono záleží hodně Kama jedeš, my třeba jezdíme převážně silnice druhé a třetí třídy tam nás to baví nejvíc, jinak jezdíme na kochacku tec 120 a neřekl bych že by mě to nutilo jet víc, do 6tis je ta motorka nenásilna a člověk jede kadla kadla, s ženou jezdím úplně na pohodu, a proto sem si to taky koupil, zabil jsem tím dvě motorky, jednu na cestování a jednu na vyblbnuti místo motardu a zatím to účel plní, pořád mám několik let v hlavě triumph scrambler tak je možné že za čas půjdu do něj dvě moto mít nemůžu a ani nechci

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 18:36 | Nahoru | #916

Dolph-cz píše: tohle mi dělal baworák(rok 2006)
ale kačena mi to neudělala ani jednou.je to o "inteligenci" toho ABS a afrika je co do technologie opravdu hromadu let za KTM.

s tím souhlasím, Honda je že všech Japonců taková nejpomalejší mě přijde

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

23.10.2018 v 18:52 | Nahoru | #917
Fox ani nevím co máš za stroj a v profilu se nedovim, ale tuším... Jinak jestli někdo vlítne kvůli ABS do křižovatky, tak můj názor, že by před ní stejně lehnul nebo tam vjel jako sáňky smykem... Nikdy mi ABS nevadilo a jen občas naznačilo, že by to mohlo klouznout... A to na jiných strojích. Na AT za 9700 km si ani zásah neuvědomuju... Jinak taky moc rád jezdím 2. a 3. třídy a dost často sjedu mimo silnice, podle nálady...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 19:45 | Nahoru | #918
foxdive> Jak se to přitom kadla kadla chová?Měl jsem tu zatím jen jednoválcovou KTM ale ta to kadla kadla vůbec neuměla.Dole to nechtělo jet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 19:50 | Nahoru | #919
lopata75> Jinak jestli někdo vlítne kvůli ABS do křižovatky, tak můj názor, že by před ní stejně lehnul nebo tam vjel jako sáňky smykem...
Psal jsem to dřív. BMW F800 GS 2013 povinně ABS a kanál pár metrů před křižovatkou s naší ulicí. Nevěřil bys, kolikrát jsem se opotil. I když jsem jel pomalu se studeným motorem, tak páčka př.brzdy zadrnčela a ztvrdla. 2 m než se to vzpamatovalo. A podobně i při mnoha dalších situacích. Africa to dělá mnohem míň. Ale na šotolině z prudkýho kopce zadek s ABS nebrzdí skoro vůbec ani u ní. BMW a zadní brzda - prostě kdykoli jsi ji potřeboval víc, tloukla. Přitom se na motorce dá jet se zablokovaným zadním kolem poměrně dlouho. Je strašný vopruz to pořád vypínat. Jak se hneš, už to nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 20:22 | Nahoru | #920
NemaLbc> to jsem ještě na ničem nezažil a projel jsem motorek spousty V Bosně jsem potom už na AT ani ABS nevipinal, nepřekáželo mi ani na šotolinach, prudký sjezdy brzdim motorem, fakt si nevybavim, kdy by mi vadilo...

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 20:38 | Nahoru | #921
lopata75> Koli Ti vydrží přední desky? Mě asi 10 tis. km

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 20:52 | Nahoru | #922

69šakal píše: Stačí vyndat pojistku a Afra je bez TK i ABS..a najednou jakoby koule měla! . TK mi osobně pěkně leze na nervy protože se jinak úplně vypnout nedá. Vždy zůstane na 1.st. No a ABS jsem na motorce nikdy neměl a ani ho tam nechci. Kamarád s tím projel křižovatku na červenou a asi neni jedinej...Kontrolovanej smyk je asi lepší..u auta to chápu ale na mašině se bez toho obejdu. Vždyť tyhle typy asistentů paradoxně snižují koncentraci..



Tak to je teda pěkná blbost, naopak u motorky tě ABS zachrání víc jak v autě, chci tě vidět jak koriguješ kontrolovaně smyk předního kola. Je prokázaný že moderní ABS nedokáže v reálném světě (tj ne na suché dráze v ideálním podmínkách a při tom, že jezdec dopředu ví že bude brzdit naplno) předrzdit ani závodní jezdec.

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 21:21 | Nahoru | #923
Tech> Prosím mohl by jsi mi poslat odkaz na nějaký test, ze kterého vyplývá, že by ABS na motorce brzdilo víc než "závodní" jezdec bez ABS? A hlavně jak to funguje se zhoršujícím se terénem? Mám osobní zkušenost, že když je kopec prudký tak, že už se to začíná celé svážet, tak ABS nebrzdí skoro vůbec. I zde mnoho lidí popisuje, jak berličky v terénu vypíná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 21:29 | Nahoru | #924

Anti píše: foxdive> Jak se to přitom kadla kadla chová?Měl jsem tu zatím jen jednoválcovou KTM ale ta to kadla kadla vůbec neuměla.Dole to nechtělo jet...

1190 je v pohodě, necuka při konstante, od tří tis jede krásně, zkoušel jsem i 2500, ale už to není úplně ono, jo měl 690 rok 07,09,13,a 14tku, ty motory nechcou konstatnu ani cítit hlavně třeba ve městě je to ucukane, ta 14tka už byla lepší má el.plyn a už je to fakt odost lepší, spodek tak pod 4tis nic moc, ale jinak je to podle mě top jednoválec, jede to fakt luxusně na brzde 76koní -akrap, mapa, kámoš má 690 už ten poslední motor co má pár úprav, točí o tis otáček víc a ve vršku je to masakr ale spodek je slabší než modely do roku 16

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 21:46 | Nahoru | #925
foxdive> Ano,KTM se v současnosti firma,která dokáže z jednoválu vytěžit maximum.Ale čím lepší vršek,tím mrtvější spodek.Ona je taky jedna z posledních která jednoválce ještě vyrábí...Takže na tom u dvouválu zapracovali. Právě ta neochota "dole" zapříčinila že jsem se o KTM nikdy víc nezajímal...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 22:27 | Nahoru | #926

Tech píše: Tak to je teda pěkná blbost, naopak u motorky tě ABS zachrání víc jak v autě, chci tě vidět jak koriguješ kontrolovaně smyk předního kola..


Nevim jak ty, ale ja mam v aute na ctyri kola jen jeden pedal brzdy, kdezto na motorce pro kazde kolo samostatne ovladanou brzdu. Takze naopak ABS v aute vnimam jako vetsiho pomocnika, nez na motorce. A jak korigovat smyk predniho kola? Prestan psat do diskusi a bez trenovat, casem na to prijdes.

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 22:31 | Nahoru | #927
vilemx>

Africa nebo KTM

23.10.2018 v 22:32 | Nahoru | #928
Není to tak zlé, měl sem tu jednu 690 v enduru a jezdilo se s tím v pohodě v terénu, jak říkáš dnes nic stejně jiného není, teď už to spadá jen pod Husku, jezdím ktm už strašně dlouho hlavně exc sem jezdil, pro mě sou proste nej, nejsou bez chyby ale prostě to umí, Japonců sem jezdil kotel a žádný mě za srdce nikdy nechytil krom dl650 na toho rád vzpomínám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

24.10.2018 v 00:06 | Nahoru | #929

Tech píše: Tak to je teda pěkná blbost, naopak u motorky tě ABS zachrání víc jak v autě, chci tě vidět jak koriguješ kontrolovaně smyk předního kola. Je prokázaný že moderní ABS nedokáže v reálném světě (tj ne na suché dráze v ideálním podmínkách a při tom, že jezdec dopředu ví že bude brzdit naplno) předrzdit ani závodní jezdec.



Přední nejde vypnout, což docela chápu,...mě vadil letos ve Slovinsku ten zadek... Prostě na to nejsem zvyklej..

(reakce na) Africa nebo KTM

24.10.2018 v 00:08 | Nahoru | #930

vilemx píše: Nevim jak ty, ale ja mam v aute na ctyri kola jen jeden pedal brzdy, kdezto na motorce pro kazde kolo samostatne ovladanou brzdu. Takze naopak ABS v aute vnimam jako vetsiho pomocnika, nez na motorce. A jak korigovat smyk predniho kola? Prestan psat do diskusi a bez trenovat, casem na to prijdes.



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 Dnes v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist