globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..


Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 14:40 | Nahoru | #331

foxdive píše: co to máš za kokos?


Touratech Aventuro.

(reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 14:47 | Nahoru | #332

CRF1000 píše: martin.hsb> děkuji, hezky napsáno, na rozdíl od některých jiných oranžových to je názor, která beru a respektuji...myslím že neudělám chybu, když si to KTM1290 pořídím v prosinci k narozeninám...a budu mít 2 různé motorky...


Není zač. Netvrdím, že ta nebo ona motorka je nejlepší na světě, jen že ta nebo ona motorka je nejlepší pro mne a z jakého důvodu tomu tak je. Měl jsem předtím Multistradu 1200S, krásná motorka, z půlky v karbonu, skvělý podvozek, brzdy (monobloky Brembo z Panigale) a motor (Testrastretta je prostě boží), nejlepší zvuk co znám (komplet akrapovič - svody bez katu+koncovka+mapa), ale třeba nastavení abs a kontroly trakce úplně špatně, na polňačku nee atd.
Pokud máš na to mít v garáži obě, proč ne, ačkoliv nevím, je to přece jen jeden tybníček, pokud bych měl k lehké 450 a velké 1290 ještě něco přidat do garáže, byl by to asi nějaký scrambler, kafáč nebo veterán.
Ale každý dle své chuti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 15:03 | Nahoru | #333

martin.hsb píše: Touratech Aventuro.

díky, a jak je to u ní s hlučnosti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 15:07 | Nahoru | #334

CRF1000 píše: martin.hsb> děkuji, hezky napsáno, na rozdíl od některých jiných oranžových to je názor, která beru a respektuji...myslím že neudělám chybu, když si to KTM1290 pořídím v prosinci k narozeninám...a budu mít 2 různé motorky...

a proč dyt ti to bude tahat ruky, co nemáš rád, volnoběh kolem tří tis a hlavě na tom budeš furt padat jak říkáš ale jinak výběr schvaluju, ale kup si verzi S, na R je velké přední kolo a tos někde psal že máš na tom velkém kole strach do zatáček že radši rovinky, takže S bude jasná volba, ta tě naučí zatáčet sama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 15:08 | Nahoru | #335

foxdive píše: díky, a jak je to u ní s hlučnosti?


No, úplně tichá zrovna není.
Je teda fakt, že jezdím s otevřenými všemi větracími otvory... Ale nemyslím, že se zavřenými by to bylo nějak lepší.
Každopádně je pohodlná, má dobré větrání, má spoustu vychytávek pro připevnění kamery, intercomu, quick-strapů pro mx brýle atd.
Jsem s nimi vcelku spokojený, nic lepšího jsem nenašel...

(reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 15:11 | Nahoru | #336

foxdive píše: a proč dyt ti to bude tahat ruky, co nemáš rád, volnoběh kolem tří tis a hlavě na tom budeš furt padat jak říkáš ale jinak výběr schvaluju, ale kup si verzi S, na R je velké přední kolo a tos někde psal že máš na tom velkém kole strach do zatáček že radši rovinky, takže S bude jasná volba, ta tě naučí zatáčet sama



Vidíš a já právě raději R-verzi. Do zatáček to jde nádherně, za mne lépe než s 19" kolem, cítím lépe odezvu od předku, který je hravější, ale zase samozřejmě na úkor stability při vysokých rychlostech (nad cca 190km/h), ale nic, co by se nedalo ukočírovat, jen lehká nervozita předku. Do terénu jasně lepší, to je jasné.
Já bych třeba už 19" nechtěl.

Africa nebo KTM

26.9.2018 v 16:30 | Nahoru | #337
Mě nevadí ani jedno

(reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 16:32 | Nahoru | #338

martin.hsb píše: Tak se také vyjádřím...
Pokud chce někdo jezdit více "na pohodu", AT bude lepší volba. Pokud ale chce člověk zažívat adrenalin, jezdit rychle, užívat si výkon, zrychlení, výjezdy ze zatáček pod plynem - KTM je jasná volba. Mám už třetí KTM za sebou (1190AR, 1290SAT, 1290SAR) a musím říci, že ta motorka mne nutí jezdit rychle, je to tak opojný pocit, že se toho nejde nabažit... Bohužel, odvrácenou stranou mince je, že rychlosti se pohybují na okreskách v úplně jiných číslech, než je povoleno... Ono to totiž strašně klame, člověk jede 150 a ani mu to nepřijde, v zatáčkách bez problémů škrtá špičkou boty nebo i stupačkou jako nic, je to takový převlečený superbike na vysokých nohách...
Já bych rozhodně neměnil, AT je pro mne bohužel sice pohodlná a dobře ovladatelná motorka, ale nemá to srdce, ten motor a podvozek Kačeny...
Jasně, ani Kačena není bez chyb, topí to pod zadkem, konektivita přes bluetooth není moc spolehlivá, žere to gumy, ze sedla mne bolí zadek, ale to jsou všechno věci, které jí rád odpustím za to, jak je na ní jízda zábavná...
Každý se musí rozhodnout sám, jak a kde chce jezdit a podle toho zvolit. Až jednou budu chtít jezdit více pohodově, koupím si třeba AT. A třeba ne, třeba mne to nikdy bavit nepřestane...



No vida jak se to dá srozumitelně a inteligentně napsat! Díky kámo!

(reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 16:32 | Nahoru | #339

martin.hsb píše: No, úplně tichá zrovna není.
Je teda fakt, že jezdím s otevřenými všemi větracími otvory... Ale nemyslím, že se zavřenými by to bylo nějak lepší.
Každopádně je pohodlná, má dobré větrání, má spoustu vychytávek pro připevnění kamery, intercomu, quick-strapů pro mx brýle atd.
Jsem s nimi vcelku spokojený, nic lepšího jsem nenašel...

právě čekám už nekonečně dlouho na airoh commander a už mě to nebaví tak přemýšlím co jiného

(reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 16:35 | Nahoru | #340

foxdive píše: Nebuď vztekly, jaký má volnoběh teda ta Afrika?



Kolem 1300 - 1500 ot/min

Naposledy editováno 26.09.2018 16:47:18

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

26.9.2018 v 16:49 | Nahoru | #341
Díky za odpověď, takže úplně stejný jako KTM, čekal jsem to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 19:17 | Nahoru | #342

foxdive píše: Díky za odpověď, takže úplně stejný jako KTM, čekal jsem to



Vždyť jo, porovnáváme, -...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 19:47 | Nahoru | #343

69šakal píše: Vždyť jo, porovnáváme, -...

mě to zajímalo na základě toho že kolega nahoře psal že ktm má o 1000-1500 vyšší volnoběh, tak sem si myslel že Honda má třeba 500 ten volnoběh je cca u všech moto stejný

(reakce na) Africa nebo KTM

26.9.2018 v 20:59 | Nahoru | #344

foxdive píše: mě to zajímalo na základě toho že kolega nahoře psal že ktm má o 1000-1500 vyšší volnoběh, tak sem si myslel že Honda má třeba 500 ten volnoběh je cca u všech moto stejný


To nevim ale jestli si dobře vzpomínám, Varadero to mělo taky podobně... Ty vole já musel do garáže jít nastartovat Afru dokud je teplá abych zjistil. kolik vlastně točí...

Africa nebo KTM

26.9.2018 v 21:45 | Nahoru | #345
dobře ty

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

26.9.2018 v 22:56 | Nahoru | #346
Sem si na kačeně volnoběh zvedl, aby mi tolik nebrzdil motor při zaklapnutí, takže mám je lehce pod 1900

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

27.9.2018 v 07:28 | Nahoru | #347

_zdenda_ píše: Sem si na kačeně volnoběh zvedl, aby mi tolik nebrzdil motor při zaklapnutí, takže mám je lehce pod 1900


A důvod? Protože právě brzdný efekt motoru při deceleraci je to, co na Kátě miluju... Když se jedu svézt ostře do zatáček, nemusím téměř používat brzdy, stačí jen využívat právě tohoto brzdného efektu, motor používám od středního pásma otáček do cca 10tis. a pak stačí při nájezdu do zatáčky jen ubrat nebo o jeden, dva kvalty dolů a je to. V terénu je to také dobře použitelné, tedy pokud člověk není zvyklý na 2T, nebo motorku s volnoběžkou... Pamatuji si na svoji první jízdu na KTM LC4 Adventure, kdy po koupi jsem se jel svézt do lesa a hned jsem to tam málem poslal asi v 80km/h do lesa, páč mi to před zatáčkou při podřazení a se zaklaplým plynem nepřibrzdilo motorem. No, byla to hoňka to tam se zadní brzdou nasměřovat a pod plynem zachránit stopu na výjezdu.

2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

27.9.2018 v 08:04 | Nahoru | #348
To martin.hsb: No tak konečně to tady někdo polopaticky napsal, asi to fakt bylo třeba Mi to teda přišlo jasné jak facka a přišla mi to zbytečná diskuze. KTM je, byla a doufám vždy bude rebel, Honda je klasický japonský sterilní profesor. Tak jak jsi to napsal, nejde říci co je lepší, zkrátka každá je na něco a pro někoho jiného! Jak už jsem psal, nesrovnatelné motorky....
Hele, neměl jsi ty tu Multistradu od Drippery, toho Duc pacienta ze Vsetína? On to vyměnil za Streeta, pak to obratem prodal nějakému pánovi z Berouna, Kladna či tam někam a ten to pak zase poslal dál, tobě do MB. Takže ty jsi už byl čtvrtý majitel....Já o ní uvažoval ji vzít už od toho Martina ze Vsetína a pak jak jsi to prodával ty, tak taky. To už bych teda byl pátý majitel, což bych fakt už nedal. Hele, té mašině něco bylo? Nebo holka prostě jen neměla štěstí a prostě se to tak náhodou sešlo, že jste ji vždycky všichni po chvilce poslali dál?
A vidím, že jsi už od té doby vyměnil další tři Kačeny, to je teda cvrkot Říkaš, že eRko lepší eSka, joo? Já výhledově když budu měnit, tak právě opět jedině KTM nebo Multinu. Jak se může zdát, že je dnes na trhu nepřeberné množství a výběru do aleluja, tak mi nic jiného asi nebude schopné dát to, co od motorky chci a co očekávám. Jedině KTM nebo Ducati. Ovšem já preferuji asfalt, zatáčky v horách. "Terén" jen šotolinky někde na Balkáně, když je potřeba projetzt, cíleně do terénu nemám potřebu jezdit. Aspoň teda zatím to tak mám. Takže já bral, že když Advík, tak eSko, i když se mi teda eRko víc líbí. Coo, jak to vidíš pro mou potřebu....? Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

27.9.2018 v 08:51 | Nahoru | #349

Pete-Biggy píše: To martin.hsb: No tak konečně to tady někdo polopaticky napsal, asi to fakt bylo třeba Mi to teda přišlo jasné jak facka a přišla mi to zbytečná diskuze. KTM je, byla a doufám vždy bude rebel, Honda je klasický japonský sterilní profesor. Tak jak jsi to napsal, nejde říci co je lepší, zkrátka každá je na něco a pro někoho jiného! Jak už jsem psal, nesrovnatelné motorky....
Hele, neměl jsi ty tu Multistradu od Drippery, toho Duc pacienta ze Vsetína? On to vyměnil za Streeta, pak to obratem prodal nějakému pánovi z Berouna, Kladna či tam někam a ten to pak zase poslal dál, tobě do MB. Takže ty jsi už byl čtvrtý majitel....Já o ní uvažoval ji vzít už od toho Martina ze Vsetína a pak jak jsi to prodával ty, tak taky. To už bych teda byl pátý majitel, což bych fakt už nedal. Hele, té mašině něco bylo? Nebo holka prostě jen neměla štěstí a prostě se to tak náhodou sešlo, že jste ji vždycky všichni po chvilce poslali dál?
A vidím, že jsi už od té doby vyměnil další tři Kačeny, to je teda cvrkot Říkaš, že eRko lepší eSka, joo? Já výhledově když budu měnit, tak právě opět jedině KTM nebo Multinu. Jak se může zdát, že je dnes na trhu nepřeberné množství a výběru do aleluja, tak mi nic jiného asi nebude schopné dát to, co od motorky chci a co očekávám. Jedině KTM nebo Ducati. Ovšem já preferuji asfalt, zatáčky v horách. "Terén" jen šotolinky někde na Balkáně, když je potřeba projetzt, cíleně do terénu nemám potřebu jezdit. Aspoň teda zatím to tak mám. Takže já bral, že když Advík, tak eSko, i když se mi teda eRko víc líbí. Coo, jak to vidíš pro mou potřebu....? Dík



Přesně jak říkáš. Kdo chce v klidu cestovat, jezdit na pohodu, nikam nespěchat, tak Honda bude dobrým společníkem.
Ale kdo chce být rebel, má rád výbušnost, dravost, rychlou jízdu, zkrátka hledá zábavu, tady je KTM lepší volbou. Samozřejmě i na ní se dá cestovat, ale tak nějak Tě pořád nutí jezdit rychle, protože víš, že tam ten nadupanej motor prostě je a nedá Ti to pokoj, a nedá.
Ad Multina - jo, to byla ona, Multina od Drippery Nebylo jí vůbec nic, po tom, co ji Martin prodal, tak byla ještě doladěna... Martin na ní dal ty monobloky, další majitel dal komplet titanový výfuk od Akrapa bez katu s koncovkou, karbonový zobák, prsa, podsedláky, kryt motoru, blatník, kryt rozvodů atd. Jenže si koupil fungl nové bílé BMW GS1200Adv, protože měl i dvě auta BMW v bílé perleti... Já s ní byl spokojený, jen mi začala vadit ta blbě nastavená elektronika a hlavně, bylo mi jí líto vzít i na tu šotolinu, s tím karbonem a Marchesinama kolama to nešlo, neměl jsem to srdce jí protáhnout šotolinou...
Takže volba byla jasná - KTM.
Zkus si obě, jak S tak R a uvidíš sám. Mně osobně sedlo více R-ko, méně elektroniky (klasický WP podvozek), obratnější, univerzálnější. A to jezdím převážně taky silnici, navíc víceméně ve dvou, šotoliny občas, žádný velký terén. I s R-kem se dají pobíjet silniční motorky v zatáčkách... Až jednou třeba pořídím druhé kola, budu jí třeba brát i do těžšího terénu. Každopádně pro mne R lepší volba.
Zkus a uvidíš.

(reakce na) Africa nebo KTM

27.9.2018 v 09:03 | Nahoru | #350
martin.hsb> OK, dík. Přeju, ať to jezdí a KTM zdar

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

27.9.2018 v 09:06 | Nahoru | #351
Mě zas vyhovuje to el nastavení podvozku, za jízdy si měním podle stavu vozovky, terén vůbec nejezdim takže pro mě komfortní, když jedu ve dvou udělám klik a je to tam

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

27.9.2018 v 09:26 | Nahoru | #352
martin_hsb: ja si taky na rychlejsi jizdu v technickejch pasazich zvedam volnobeh, to ze motor hodne brzdi dela pomerne citelnej skok na prechodu brzdeni motorem/akcelerace. navic se brzdnej moment lip davkuje brzdama, nez motorem.... taky to pri prudkem brzdeni pred zatackou muze pri podrazovani utrhnout zadni kolo.

driv jsem to mel rad, bral jsem to jako jezdeni na efekt/pro divaky. dnes mam radeji kdyz projedu zatacku cistou stopou, rychleji a bezpecneji....

(reakce na) Africa nebo KTM

27.9.2018 v 10:10 | Nahoru | #353

foxdive píše: Mě zas vyhovuje to el nastavení podvozku, za jízdy si měním podle stavu vozovky, terén vůbec nejezdim takže pro mě komfortní, když jedu ve dvou udělám klik a je to tam


Jo, el.nastavení podvozku je vcelku fajn, na 1290SAT mne to bavilo když při ostřejší jízdě s přítelkyní jsme měli režim sport a tvrdý podvozek, po najetí do lesní pasáže s velmi rozbitým asfaltem jsem přepnul na komfort a bylo to pohodlné jako na gauči. Bohužel, daní za tento komfort byla tupá odezva od předního kola, zejména v utáhlých zatáčkách a vracečkách. Tam u mne vede manuální podvozek...
Ale jak jsem psal, každý může mít tu prioritu jinde. Já preferuji prostě raději manuální tlumiče, potřebuji motorku cítit...

Naposledy editováno 27.09.2018 10:23:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

27.9.2018 v 10:17 | Nahoru | #354

assassin píše: martin_hsb: ja si taky na rychlejsi jizdu v technickejch pasazich zvedam volnobeh, to ze motor hodne brzdi dela pomerne citelnej skok na prechodu brzdeni motorem/akcelerace. navic se brzdnej moment lip davkuje brzdama, nez motorem.... taky to pri prudkem brzdeni pred zatackou muze pri podrazovani utrhnout zadni kolo.

driv jsem to mel rad, bral jsem to jako jezdeni na efekt/pro divaky. dnes mam radeji kdyz projedu zatacku cistou stopou, rychleji a bezpecneji....



Já tedy pokud mne při jízdě nikdo přede mnou nebrzdí, brzdy v zatáčkách používám minimálně... Nedávkuji brzdný moment brzdama, na brzdy jdu sporadicky jen v momentě, když nájezdová rychlost je i navzdory podřazení příliš vysoká, tak jen udělám lehkou korekci rychlosti v náklonu brzdama. Zadní kolo podřazením téměř nelze utrhnout, pokud máš antihopingovou spojku, což KTM má. Občas zadek úmyslně pošlu v nájezdu do smyku, ale vždy většinou jen zadní brzdou, motorem to je velmi, velmi nesnadné...
Nevím, za mne osobně nevidím nic bezpečnějšího a rychlejšího pro průjezd zatáčkou používáním brzdy namísto brzdného efektu motoru. Mně osobně se prostě dávkuje brždění decelerací dobře. Ale chápu, že někdo kdo je zvyklý brzdit brzdama to může mít jinak.

Naposledy editováno 27.09.2018 10:25:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

27.9.2018 v 11:43 | Nahoru | #355
martin.hsb> Takže ty máš motorku se 160 koníka, ale do zatáčky nepoužíváš brzdy, jo? No ty kráso

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

27.9.2018 v 11:52 | Nahoru | #356

Bozo píše: martin.hsb> Takže ty máš motorku se 160 koníka, ale do zatáčky nepoužíváš brzdy, jo? No ty kráso



Je vidět, že pán tomu rozumí. Protože kdo nepoužívá pořádně a tvrdě brzdy, neumí jezdit, že jo?! Tvl, to zase bude flame...
Edit: a to si ještě představ, že řadím bez spojky, ty kráso!!!

Naposledy editováno 27.09.2018 11:58:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

27.9.2018 v 12:42 | Nahoru | #357
martin.hsb> nojo, spojka zdržuje, tak to tam KTMkari kopaj bez spojky, to mi zní jako levná verze DCT

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

27.9.2018 v 12:51 | Nahoru | #358
martin.hsb: ad drift, netusil jsem ze ma ktm antihop v serii
ad brzdeni do zatacky - jo kdyz jedu sam, na pohodu, tak taky brzdim prevazne motorem + normalni volnobeh.
slo spis o to rychlejsi svezeni o kterym jsi psal, to se pak brzdi hodne, jinak nemas sanci se tim plynulym trefovanim najezdu udrzet rychliku...
bezpecnejsi mi to prijde prave v tom, ze to jde regulovat - coz brzdeni motorem jde dost obtizne (je tam velkej skok mezi brzdis motorem + akcelerujes, ale je mozny ze u tech drive by wire systemu je to vychytanejsi, nez u motorek co znam ja, nejel jsem na tom) . a taky brzdis (muzes brzdit) predni kolo a ne zadni.. rychlejsi to bejt musi, motor brzdi malo. rychlej jsi az kdyz jdes pred zatackou z plneho plynu na plne brzdy :D

ted na zavodech jsem zjistil, ze jsem asi jedinej kdo tam radil se spojkou a ubranim plynu...
pulka nespojkuje a druha pulka zas spojkuje, ale neubira plyn :D

Naposledy editováno 27.09.2018 12:53:22

(reakce na) Africa nebo KTM

27.9.2018 v 13:01 | Nahoru | #359

Tech píše: martin.hsb> nojo, spojka zdržuje, tak to tam KTMkari kopaj bez spojky, to mi zní jako levná verze DCT


Pravdu máš v tom, že to zdržuje.
Levnější to ale není, je to za příplatek.
Už bych nechtěl jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

27.9.2018 v 13:11 | Nahoru | #360

assassin píše: martin.hsb: ad drift, netusil jsem ze ma ktm antihop v serii
ad brzdeni do zatacky - jo kdyz jedu sam, na pohodu, tak taky brzdim prevazne motorem + normalni volnobeh.
slo spis o to rychlejsi svezeni o kterym jsi psal, to se pak brzdi hodne, jinak nemas sanci se tim plynulym trefovanim najezdu udrzet rychliku...
bezpecnejsi mi to prijde prave v tom, ze to jde regulovat - coz brzdeni motorem jde dost obtizne (je tam velkej skok mezi brzdis motorem + akcelerujes, ale je mozny ze u tech drive by wire systemu je to vychytanejsi, nez u motorek co znam ja, nejel jsem na tom) . a taky brzdis (muzes brzdit) predni kolo a ne zadni.. rychlejsi to bejt musi, motor brzdi malo. rychlej jsi az kdyz jdes pred zatackou z plneho plynu na plne brzdy :D

ted na zavodech jsem zjistil, ze jsem asi jedinej kdo tam radil se spojkou a ubranim plynu...
pulka nespojkuje a druha pulka zas spojkuje, ale neubira plyn :D



Promiň, ale nemůžu souhlasit...
Pokud jdeš z plného plynu do plných brzd, tak rozhodně nemůžeš být v zatáčkách rychlejší.
Právě že při správné práci s plynem to jde regulovat mnohem lépe, než brzdama, aneb je třeba využívat celé spektrum otáček a udržet trakci... Zkus se svézt za nějakým opravdu střelcem a budeš velmi překvapený, jak málo používá brzdy. Mluvím čistě o silničním a okruhovém ježdění. V terénu tohle neplatí.
Je to podobné jako třeba s kontra řízením u motárda, s ním také nejsi v zatáčce rychlejší, právě naopak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 63 6.4.2024 v 16:37 pepe100
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist