Díky za jakékoliv postřehy. Zbyna
2 reakcí na tento příspěvek schuberth C4
1 reakcí na tento příspěvek schuberth C4
1 reakcí na tento příspěvek schuberth C4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) schuberth C4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) schuberth C4
Zbyna72 píše: Buznapsí> párování se stejnou přilbou v pohodě a rychle, funguje bez problémů, taky propojení telefonu a navigace v pohodě, ale spárování s jinou přilbou je problém, zkoušeli jsme to se dvěma a bez úspěchu. … Prostě je to tak že všichni výrobci chtějí aby jsi zrovna měl interkomy ty jejich a proto nefunguje nebo špatně funguje spárování dvou různých výrobců a o třech už ani nemluvím...Jinak do geneze s tím pojedu, p Žák je ochotný pán, slíbil mi, že se na to podívá, problém je ten že jsem kupoval jednu přilbu a oba dva komunikátory u nich, ale druhou přilbu a to je ta co zrovna dělá ty problémy, v brně, protože v geneze byla delší dobu nedostupná ta velikost, tak bych správně měl reklamovat přilbu v brně a to tam mám 200 km. Navíc oni by to určitě někde posílali a neopravovali by to na místě, což by znamenalo další problém..., tak právě proto jsem založil to téma, jestli jsem sám s tím problémem, nebo se už s tím někdo setkal. Chápu, že se asi moc lidí nenajde co má hned 2 C4, už jen kvůli té ceny ale za pokus to stojí. V geneze jsem letos nechal za oblečení a přilby skoro 100 tis. tak věřím že mi pomůžou. Každopádně to tak nechci nechat. přilby za 50 litrů by měly mít už nějaký cestovatelský komfort a ne kravál v přilbě že ti jde prasknout hlava po chvilce ježdění
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) schuberth C4
Mara8993 píše: Nemám teda C4 ale mám stejný problém s intercomem a je to tím, že na té přilbě není bradový deflektor a při vyšších rychlostech tam začne foukat a mě to jde pak do sluchátek, je to velice nepříjemné. Nechce se mi ale věřit, že by se toto dělo u tak drahé přilby jako je C4. Jedině že by měla partnerka při jízdě nějak moc zvednutou bradu a foukalo tak přímo do mikrofonu.
12000 je drahá přilba?