Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.
Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.
Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.
Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Joxa píše: kerut> Pohybuji se v hasicskem sportu. Upravene motory TAZ 1500 v prenosnych pozarnich strikackach...z puvodnich 1500 ccm se to prevrtava az na 2200 ccm, honi se z toho pres 200 Nm (vim, zadny zazrak, ale v porovnani s originalem..) zmerte si ventilove vule u tehle motoru za ruznych teplot, nekteri mozna budou zasnout.
Nehlásej bludy, TAZ 1500 se dá převložkovat sadou vložek s písty na nějakých 1800+, větší, neboli tenší vložku tam již nedostaneš, to je maximum na tento blok . Přes 1900 se dosáhne práškovým navařením čepů excetru kliky, která se pak obrousí o 0,5 mm větší exentr. To pak má klika o 1mm větší zdvihl.
Tak nějakých 2200, to plácáš hovadiny.
BrumlaRT píše: Nehlásej bludy, TAZ 1500 se dá převložkovat sadou vložek s písty na nějakých 1800+, větší, neboli tenší vložku tam již nedostaneš, to je maximum na tento blok . Přes 1900 se dosáhne práškovým navařením čepů excetru kliky, která se pak obrousí o 0,5 mm větší exentr. To pak má klika o 1mm větší zdvihl.
Tak nějakých 2200, to plácáš hovadiny.
Nevím kdo hlásá bludy, ale já určitě ne...je samozřejmé, že těch 2200 ccm z toho nedostaneš pouze převrtáním ale i zvýšením zdvihu. Úplně běžně si můžeš koupit nadvařenou kliku se zdvihem 95 mm (o 7 mm více než originál) a sadu pístů s válcema, které mají vrtání 82 mm (o 100 mm více než originál). V tomto setupu ti to dává 2007 ccm. Tyto díly jsou běžně dostupné, motory s vyšším objemem (2056, 2099, 2165 ccm) ti dodá pouze úpravce (hlídají si své know-how). Můžeš mrknout SEM a zjistit, kolik taková sranda stojí.
Také pro tebe bude raketová věda osmikanálová hlava na bloku TAZ 1500.
Očekávám řeči k životnosti...úspěšně a bez závad už provozujeme motor 2056 ccm druhou sezonu (cca 100 závodů a nespočet tréninků)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 10 | 24.4.2024 v 18:57 Gahan37 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |