Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.
Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.
Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.
Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48
1 reakcí na tento příspěvek Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Vy jste hned na zacatku vyhodnotili, ze měření vuli stovkovejma merkama je picovina a ja jsem troll. Ohradil jsem se, protoze ja to tak na sve motorce nastavuju a myslim si, ze to ma smysl. Ok, moje motorka neni SVecko, ale aspon jsem tematu bliz nez teorie o OHV skodovkach, citace s teoriema o dieselech atd...
CRF - tvoje teorie o tom, ze kdyz ma ventil vetsi vuli - je tam vetsi "dira" kudy to saje jasne značí, ze vubec netusis ktera bije. S velkou vuli se ventil otvírá mene = mensi dira kterou to saje.
A treba úvaha o strikacce vs karburatoru - ktera by platila u přímého vstriku - tak takovejch motorek znam taky opravdu hodne...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 10 | 24.4.2024 v 18:57 Gahan37 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |