pokouším se o renovaci své cz, a poté bych ji chtěl dát na veteránské značky. Mám nádrž, která je kitovaná a má hloubkovou korozi, takže dát ji do chromu by nešlo, ale někde jsem četl, že abych získal veteránské značky, tak musí být chrom všude tam, kde dřív byl. Koupit novou nádrž s chromem není levná záležitost, a tak jediné řešení, které mi zbývá je prostě celolak a na boku stříbrná/bílá barva zbytek motorky je černá se zlatými linkami. Projde to takto veteránskou atestací? Jinak zbytek motorky je v pořádku.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175
125 T-ecko picovoe:)
ale taky to nemas cisty. Motor s mechanickym dekompresorem = sedlo jako B-ecko. Tohle sedlo = motor se zkratovacim tahlem.
Linkovani predni vidlice je co??? ty linky maji byt ukonceny do obloucku ne takova spice jako tam mas ty. Tipuji to na nalepovaci prouzky co nesly spravne dotocit.
cezet123
Sam ctes jaky jsou ty V-ecka opruz a to je jeste nemas. Testaci budes muset obnovovat kazde 2roky a co ted projde v pristich letech uz muze byt problem. Jestli to je kyvacka, panelka tak se vyprdni na veteranske papiry. Sezen nekde tu samou na papirech, vymaz cislo motoru, ram pouzij ten lepsi, popr. prebouchej svuj na cislo z TP a udelej si ji jak tobe se libi a nikdo ti do toho nebude kecat. Motorka na bilich cislech ma vetsi cenu nez na V-ckach, protoze ty jsou v pripade prodeje neprenosne.
Naposledy editováno 05.08.2018 11:12:36
Sam ctes jaky jsou ty V-ecka opruz a to je jeste nemas.
Můžeš ten "oprus" konkrétně popsat? Z vlastní zkušenosti, ne nějaký žvásty, který jsi četl na netu!
Testaci budes muset obnovovat kazde 2roky
A na technickou s bílýma se chodí jak čato? Krom toho, přetestování v klubu a "opruz" na technický je dost výrazný rozdíl.
a co ted projde v pristich letech uz muze byt problem.
Ovšem to platí i pro bílé cedule! Naopak, dovedu si spíš představit, že nějaký "zelený pomatenec" prosadí třeba plošné vyřazení všech vozidel starších třiceti let, aby v Bruseli mohl vykázat omlazení vozového parku v ČR. Může třeba argumetovat tím, že pro historická vozidla jsou tu veteránská čísla, tak ať si to veteránisti převedou na "véčka".
Motorka na bilich cislech ma vetsi cenu nez na V-ckach
Teoreticky má, ale jen kvůli takovýmhle pomateným názorům. Když chce dát někdo pár desítek tisíc za doklady, tak budiž mu přáno.
Motorka na bílých číslech má odůvodnitelnou větší cenu jen v tom případě, že ty doklady jsou přímo od toho daného kusu a dokládají historii. A to je ještě sporné, zda to má smysl u nějaké tuctové kejvačky. Pokud si na motorce přeboucháš čísla, stává se z dokladů jen kus bezcenného úředního lejstra.
protoze ty jsou v pripade prodeje neprenosne
To sice jsou, ale původní protokol se dá použít pro nové testování, jako výchozí podklad. V podstatě se jen opíše, což zjednoduší agendu. Pravda je, že než člověk dostane cedule, tak to trvá déle, než přepsání normálních čísel na ouřadě. Na druhou stranu, kolikrát za rok kupuješ nebo prodáváš veterána, aby rozdíl těch pár dní v "přepisu" měl tak zásadní význam?
bazin. píše: FJRPEPA> j
125 T-ecko picovoe:)
ale taky to nemas cisty. Motor s mechanickym dekompresorem = sedlo jako B-ecko. Tohle sedlo = motor se zkratovacim tahlem.
Linkovani predni vidlice je co??? ty linky maji byt ukonceny do obloucku ne takova spice jako tam mas ty. Tipuji to na nalepovaci prouzky co nesly spravne dotocit.
cezet123
Sam ctes jaky jsou ty V-ecka opruz a to je jeste nemas. Testaci budes muset obnovovat kazde 2roky a co ted projde v pristich letech uz muze byt problem. Jestli to je kyvacka, panelka tak se vyprdni na veteranske papiry. Sezen nekde tu samou na papirech, vymaz cislo motoru, ram pouzij ten lepsi, popr. prebouchej svuj na cislo z TP a udelej si ji jak tobe se libi a nikdo ti do toho nebude kecat. Motorka na bilich cislech ma vetsi cenu nez na V-ckach, protoze ty jsou v pripade prodeje neprenosne.
Linkování je ruční a je v naprostém pořádku, takto se také linkovalo.
Ale rozhovor byl hlavně o kvalitě testovacích komisařů, tento motocykl je 125 T máme ho v rodině od jeho zakoupení, jako nový motocykl, mám od něj i originální techničák Nyní jsem ho dal na veteránská čísla a chytří komisaři mě do průkazu historického vozidla napsali, že to je 125 B a i po upozornění na tom trvali.
A s tím dekompresorem nemáš už vůbec pravdu.
Naposledy editováno 05.08.2018 13:30:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 | yagi | 14 | 5.3.2024 v 16:52 Deadman |
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 | Jezdíííík | 5 | 24.12.2023 v 04:19 Hybrš |
ČZ 175 450 ČZ 175/450 | Matejj12 | 3 | 15.9.2023 v 19:24 Benda1 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |