globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175
Zdravím,
pokouším se o renovaci své cz, a poté bych ji chtěl dát na veteránské značky. Mám nádrž, která je kitovaná a má hloubkovou korozi, takže dát ji do chromu by nešlo, ale někde jsem četl, že abych získal veteránské značky, tak musí být chrom všude tam, kde dřív byl. Koupit novou nádrž s chromem není levná záležitost, a tak jediné řešení, které mi zbývá je prostě celolak a na boku stříbrná/bílá barva zbytek motorky je černá se zlatými linkami. Projde to takto veteránskou atestací? Jinak zbytek motorky je v pořádku.

Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175

Skvělá odpověď, děkuji! 2.8.2018 v 12:00 | Nahoru | #1
před zápisem do RHSV se provádí tzv. klubová atestace, když určená komise zpravidla složena z členů klubu historických vozidel posuzuje motocykl z hlediska historické původnosti...a vystavuje k tomu protokol s fotofokumentací..myslím že až tak přísné to není, pokud se místo chromu použije "stříbrná" barva, neměl by to být problém...

1 reakcí na tento příspěvek Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175

Skvělá odpověď, děkuji! 2.8.2018 v 12:27 | Nahoru | #2
-

Naposledy editováno 20.03.2023 12:19:25

1 reakcí na tento příspěvek Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175

Skvělá odpověď, děkuji! 2.8.2018 v 14:35 | Nahoru | #3
tak až tě vyperou z testace tak se odvolej na to co jsi jednou kdesi viděl. To co jsi četl je jejich požadavek, chrom tam kde byl, žádná kotelní stříbřenka a pokud vím lidovky bez chromu 450 nebyly. Nafoť tu tvoji renovaci a pošli testačnímu komisaři a jestli ten uzná, že je to ok tak můžeš testovat. Nebudu ti brát iluze a diskutovat o tom co mají stanoveno v podmínkách, znova, oslov si klub.

1 reakcí na tento příspěvek Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175

Skvělá odpověď, děkuji! 8.8.2018 v 14:08 | Nahoru | #4
ale dyk já mu taky odpovím. akorát jsem po operaci oka, datluju to jedním prstem a jukám jedním očkem, z čehož mě třeští hlava, takže šetřím síly a neplácám je na zbytečný kraviny.

Problém je, že "bazin" neví která bije, má nějakou utkvělou představu a tu šíří jako fakta. Ano, P.T. komisariát zná moje stroje, zná i mne a troufnu si tvrdit, že mám i nějaké renomé. Jak jsem řekl, je to o domluvě. Opravdu nenakládám 6 strojů (a nejsou to jen motorky) a nevleču je kamsi. Přesně to tu veřejně fakt popisovat nebudu. Ne že by se jednalo o nějaké šméčko, ale i tak do toho nikomu nic není a na rozdíl od většiny tlachajících já tu nejsem až tak anonymně a nerad bych si hrál na nějaký Horusice.

Asi takhle, milý mladý příteli. Takový pražský VCC má podle oficiálních statistik skoro 500 členů. Každý z těch členů má opravdu víc jak jeden vergl (a tipl bych si, že ze 2/3 to budou auta). Kdybychom vycházeli z tvého mylného předpokladu, že přetestace se ze zákona / vyhlášky oficiálně provádí jen jeden konkrétní termín v roce, znamenalo by to v jeden den navozit někam - nejlíp asi na letenskou pláň - stovky, no, spíš tisíce veteránů. A mezi nimi by zmateně a vyčerpaně pobíhala tříčlenná komis. Jako představa to je nesporně zajímavá, byl by to slušnej sraz, ovšem v reálu to takhle opravdu nefunguje. Takže opakuji, když o tom nic nevíš, mlč!

Mě právě jen zajímalo, vzhledem k opakovaným výkřikům, jak jsou "véčka" na hovno, které se vyskytnou v každém tématu, kdy na ně přijde řeč, co proti nim kdo konkrétního má. Ovšem tím jsem myslel ty, kteří je skutečně provozujou. Ne internetové žvanily, kteří vědí kulový, ale maj utkvělou potřebu do všeho kafrat, ke všemu se vyjadřovat. Ne že bych "véčka" považoval za dokonalý (ovšem to rozhodně nejsou ani bílý s STK), určitě by se jim dalo ledacos vytknout či změnit, ale zaplaťpánbůh, totiž ponovu zaplaťalláh, za ně.

Co se týče kejvaček, péráků a podobný havěti, můžu se jen podepsat pod to, co napsal bromep. Do tohoto tématu jsem se už ale nechtěl pouštět, už jsem se o tom nadiskutoval dost a je to marný, je to marný, je to ... marný. Kejvačkáři jsou stejně agresivní a samolibá skupina, jako třeba cyklisti a čoklaři. Nevidí, neslyší, nejsou přístupni argumentům, melou si jen to svoje...

Stran zakladateli tématu (pokud to tu ještě vůbec sleduje), normálně si najdi nějaký klub, třeba který máš blízko, a tam se zeptej. Pokud "zbytek motorky je v pořádku", jak píšeš, jsem si jist, že nádrž nikdo rozumný řešit nebude. Pokud bude chtít být komisariát jó pintlich, může do protokolu zapsat něco jako: "barevné provedení neodpovídá zcela originálu, nádrž pouze lakovaná, z důvodu výchozího stavu nádrže nebylo možno při renovaci dodržet původní kombinaci lak / chrom". A tím máš problém nádrže vyřešen, na funkci rostlináře nemá vliv. Ale schválně jsem se teď díval do protokolu, neb si vůbec nevybavuju kolonku k lakování. A je to tak, v současnosti platný protokol to výslovně neřeší. Je tam čalounění (sekce 15), ale barva nikoliv. Takže poznámka by se musela udělat buď do sekce "Restaurováno přestavěno (kdy a kým)", případně kolonky 14f, což si ale nejsem jist, jestli z principu není blbost (týká se aut a sidecarů). Co se týče KTK, tím se vůbec nezatěžuj, to se řeší přes klub. Jo, a samozřejmě, tak jako kdekoliv jinde, můžeš narazit na blba, co si honí ego. Tak se prostě seber a jdi jinam. Nebo se hádej, pokud máš na to nervy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 14 21.4.2024 v 11:54 krokoš
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 yagi 14 5.3.2024 v 16:52 Deadman
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 Jezdíííík 5 24.12.2023 v 04:19 Hybrš
ČZ 175 450 ČZ 175/450 Matejj12 3 15.9.2023 v 19:24 Benda1
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist