globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor vs Stříkačka
 
23.7.2018 v 10:08
Uvažuji o koupi motorky a Přemýšlím jestli jít do starších ročníků s karburátorem nebo novější s přímým vstřikováním.
Poradite co a proč?
Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka

27.7.2018 v 17:33 | Nahoru | #1
assassin> To není pláč, ale tak jsem se o tom učil ve škole a lze se o tom dočíst v odborné literatuře.
Ty TOP motorky z konce devadesátých let měli vstřikování hlavně z důvodu aby si výrobce odzkoušel v praxi výrobu, poruchovost atd. Později když už emise přitvrdili museli nasadit vstřikování do všech motorek. Ale samozřejmě třeba Blackbird se vstřikováním má čistší emise a menší spotřebu než karbecová verze. Beze změny to pak přežilo nástup Euro 1 nebo 2.
Jen tak mimochodem, nejstarší auto o kterém vím že mělo vstřikování je starý Mercedes Gullwing z padesátých let. Ale tam bylo čistě mechanicky regulované vstřikování K-Jetronic. (tak nějak se zařízení od Bosche jmenovalo)

Naposledy editováno 27.07.2018 17:33:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka

27.7.2018 v 18:32 | Nahoru | #2

dave-lister píše: assassin> To není pláč, ale tak jsem se o tom učil ve škole a lze se o tom dočíst v odborné literatuře.
Ty TOP motorky z konce devadesátých let měli vstřikování hlavně z důvodu aby si výrobce odzkoušel v praxi výrobu, poruchovost atd. Později když už emise přitvrdili museli nasadit vstřikování do všech motorek. Ale samozřejmě třeba Blackbird se vstřikováním má čistší emise a menší spotřebu než karbecová verze. Beze změny to pak přežilo nástup Euro 1 nebo 2.
Jen tak mimochodem, nejstarší auto o kterém vím že mělo vstřikování je starý Mercedes Gullwing z padesátých let. Ale tam bylo čistě mechanicky regulované vstřikování K-Jetronic. (tak nějak se zařízení od Bosche jmenovalo)



To by me zajimalo v jake skole a v jake odborne literatuře se tohle o motorkach pise :) ja uz jsem docela dost motorek z te doby ladil a směs maji nastavenou "na vykon" takze urcite zadny extra emise neplni a ze by výrobce neco "testoval" na sve vlajkové lodi - kdyz ta je stavěna tak aby pokořila konkurenci....

Jo a jestli se to cele o cem pises tyka aut a vyvodil jsi, ze motorky jsou vlastne to same... tak uz radeji ani nic....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka

27.7.2018 v 18:40 | Nahoru | #3

dave-lister píše: assassin> To není pláč, ale tak jsem se o tom učil ve škole a lze se o tom dočíst v odborné literatuře.
Ty TOP motorky z konce devadesátých let měli vstřikování hlavně z důvodu aby si výrobce odzkoušel v praxi výrobu, poruchovost atd. Později když už emise přitvrdili museli nasadit vstřikování do všech motorek. Ale samozřejmě třeba Blackbird se vstřikováním má čistší emise a menší spotřebu než karbecová verze. Beze změny to pak přežilo nástup Euro 1 nebo 2.
Jen tak mimochodem, nejstarší auto o kterém vím že mělo vstřikování je starý Mercedes Gullwing z padesátých let. Ale tam bylo čistě mechanicky regulované vstřikování K-Jetronic. (tak nějak se zařízení od Bosche jmenovalo)


Nebylo by lepsi testovat nove technologie na levny, bezny motorce nez si posrat reputaci top modelu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist