globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor vs Stříkačka
 
23.7.2018 v 10:08
Uvažuji o koupi motorky a Přemýšlím jestli jít do starších ročníků s karburátorem nebo novější s přímým vstřikováním.
Poradite co a proč?
Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka

27.7.2018 v 12:47 | Nahoru | #1
Kratzmar1> pises ze je karburator prekonany (nepru se, je) a zaroven pouzivas pro stroj s ucinnosti cca 30%(mozna 40% s turbem) vyraz "efektivne" ?
ja mam vrceni motoru rad, kviceni GP500 mi strasne chybi, a vune spalin z vysokootackovyho motoru je proste VŮNĚ (ovsem smrad z bezny jestektomu diselovy plechovky je smrad ), ale chte nechte maximalni kroutak od nuly, hmotost z rise snu, a ucinnost 80% nebo jeste vic proste jasne mluvi ve prospech elektiky.. viz např.

..i ty krasny diselovy lokomotivy, ktery bohuzel mizej z nasich koleji, jsou v podstate hybridy,.. atd atd..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka

27.7.2018 v 13:46 | Nahoru | #2
kerut> jedna vec je, ze to ma lepsi parametry, ale jeste tak mit kde tu elektriku na pohyb vozidel vzit (zdroje), jak ji efektivne dostat na misto spotreby (rozvodna a prenosova sit), jak ji skladovat (efektivni baterie v tom mnozstvi, kolik by bylo treba), a jak baterie rycle nabijet a kde v tom velkem mnozstvi, a v neposledni rade jak je na konci zivotnosti likvidovat a recyklovat. A musis k tomu pocitat i s nakladni dopravou. Nerikam, ze nejaka technicka reseni nejsou, ale k jejich uplatneni a plosne proveditelnosti bude jeste dlouha cesta. Ja myslim, ze do svehu duchodu u kapalnych pohonnych hmot v pohode jeste doziju.
Jo, ve chvili, kdy bude statu chybet spotrebni dan z phl, tak zdani vic elektrinu, a ta ekonomika elektroprovozu vozidel prestane byt tak uzasna, a zbyde jen ten opruz s dobijenim, baterkama, mizernym topenim a kratkym dojezdem. Resenim se mi jevi spis hybridy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist