Poradite co a proč?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
kerut píše: assassin> jen k tomu znehybneni jsi me pripomel - byli jsme s kamaradem v dolomitech skodou 105, a z niceho nic to netahne, pak ani nejede, a stojime.. taxme po lehke diagnostice kde by mohl byt problem zhodnotili ze tam asi nic netece,.. rozebrali jsme celej karburator, vycistili, slozili, jenze ono furt nic... kamarad to zkousi, ja do toho koukam, a co nevidim... ze ma pred karbecem takovej ten plastovej filtr (dneska "za dolar", tenkrat za dvacet korun) ... tak jsme se chvilku smali a jelo se dal jinak nas to dovezlo prakticky vsude, sice pomalu, ale fakt genialni (skoro)auto
Co je na rozpoctovym aute genialni? Ze ho muzes opravit cihlou a sroubovakem? Neni lepsi mit auto ktery se opravovat nemusi?
Tohle je desny mysleni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Uzivatel507 píše: Co je na rozpoctovym aute genialni? Ze ho muzes opravit cihlou a sroubovakem? Neni lepsi mit auto ktery se opravovat nemusi?
Tohle je desny mysleni...
rozpoctovy auto, opravovat ? krome toho ucpanyho palivovyho filtru jsme na tom menili maximalne pichly kolo, tak popremylej nad terminem "rozpoctovy"
..skodovky byly skoro neznicitelny(mysleno jizdou, ne ranou do stromu), sice to melo vykon 105 oslu a zadny deformacni zony, ale na dvojku to vyjelo i alpsky kopce a krusnohorsky louky