1 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI
podle mne staci wrx --> 5,9 sec na 100 .. jen to ce pritvrdit podvozek ..
ono pro normalniho smrtelnika to vyjde dost podobne... myslim ze to co ma navic STi uz oceni clovek kterej to opravdu dokaze rvat do limitu...
spotreba je ale celkem brutus, evo prej zere vyrazne min... teda co jsem slysel... jeden clovek co ho znam STi prodal a koupil evo... stezoval si na spotrebu hlavne...
ono s boxerem uz nema prilis na vyber...
zase za tech cca 1250 uz muze mit celkem slusne bmw coupe, nebo A5 ... taky pres 200 koni... ale asi civilnejsi, luxusnejsi...
tohle se asi neda jednoduse poradit...
LuigiCB1300>http://magazin.auto.cz/testy/subaru-impreza-wrx-cekani-na-esteicko.html
podle mne staci wrx --> 5,9 sec na 100 .. jen to ce pritvrdit podvozek ..
Tohle,co jsi postnul ,není impreza,ale parodie na Imprezu.Když už imprezu,tak o něco starší ročník,než je tahle nákupní taška.
já osobně bych si koupil převáděčku nebo málo jetou, předchozího modelu (ta nová se mi zatim nedostala do oka) za cca 800 - 900 tisíc a zbytek investoval třeba do výfuku Supersprint za 100, čip a zbytek nechal na servis, pojištění, gumy a benzín.
1 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI
nejde jen o papirovy udaje, ale o ten zbytek co se nikde nepise
spotreba kdyz bude jezdit normalne kolem 12-14L kdyz to bude hnat tak samozdrejmne vic...
seriova jednotka a turbo jen s piggybacks zvladnou foukat 1,2bar coz je radove kolem 350hp+-
STi se podle mě hodí opravdu jako to auto na neděli, i když je to asi to nej...
ovšem jsem teď četl porovnání Mits Evo X a nová Impreza...a trochu lépe z toho vyšel Myšák...a mě se upřímně po designové stránce líbí trochu víc
1 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI
Sti je normalni auto jako wrx, akorad s pouzitim lepsich dilu. Servisni intervaly nic neurcujou..
zeptej se lidi co jezdi zavody a maji tyhle auta jako civilni/zavodni, uvidis co ti reknou
wrx je jen na machrovani, sti je na jezdeni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WRX nebo STI
Lobo>srovnani cen bmw/mergl nebo wrx/sti je nesmysl, ceny jsou stejny, a oproti nemeckymu koncernu daleko levnejsi...
Sti je normalni auto jako wrx, akorad s pouzitim lepsich dilu. Servisni intervaly nic neurcujou..
zeptej se lidi co jezdi zavody a maji tyhle auta jako civilni/zavodni, uvidis co ti reknou
wrx je jen na machrovani, sti je na jezdeni
ty jsi v tom někdy jel???...podle mě i ta WRX jede na dnešní poměry i ve srovnání s Ochcávkou poměrně pekelně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WRX nebo STI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WRX nebo STI
1 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI
... ja kdysi svoji 1. Imprezu Turbo rozstrelil ve Vysocanech ve 140ti, dalsi dve (i pak M3) se mnou prezily a musim rict, ze s nima byla jizda kua rychla a relativne bezpecna... a taky nudna
... esli chce paradne driftovat, kdyz je kluzko, tak jedine STi nebo EVO - tyhle jediny maji dostatecne strmej prevod rizeni a citlivej pevnej podvozek, by v zatacce nemusel ruckovat sem tam jak debil a nemusel hadat, jestli kola este drzi... na soukromej adrenalin v krvi by bylo asi nejlepsi EVO VI nebo Impreza ProDrive, ale sezente je nekdo v 1A stavu... jenomze vsechny novejsi modely uz ti cim dal vic pomahaji... jsou "sofistikovanejsi" a taky se tim vic serou... a seredne jim vzrostla vaha... a spotreba lita mezi pianko 11-13ti litry az 25-35ti litry pri dovadeni (skoro bez rozdilu mezi STi a Evo), coz je ale myslim skoro dost
muj tip dneska je: na sucho nejspis Mini Cooper S, nejlip John Works Kit Edition = skoro cista zavodni motokara a neskutecnej zazitek (prip. neco jako Focus RS, ci ted posledni Audi S3)
... no a do mokra, sajrajtu a snehu nejakou tu 4kolku s ostrym rizenim a rychlou reakci na plyn (a taky bez turboefektu!) - a k tomuhle vubec nemusi mit 300PS anebo vic
... a na dalnice pak silny a jeste nacipovany TDIcko s obrovskym kroutakem
... nojo, sakra: to jsou ale nejmin tri ruzny vozejcky
+ jo a taky nakoupit si do garage deset ruznejch motorek
Naposledy editováno 06.03.2008 01:08:43
ty jsi v tom někdy jel???...podle mě i ta WRX jede na dnešní poměry i ve srovnání s Ochcávkou poměrně pekelně... [/quote]
2 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI
M3 bude trosku jina cenova... to bych tech maga musel mit sakra vic.
oxygen: no na drifty 4x4 neni to ono, ono pak zalezi co to ma za diferaky a jestli to jde dostat do pretacivyho smyku... reci jen moc lidi nebude asi jezdit se 4kolou zatacky bokem s levou nohou na brzde.
ja bych sel do 3kovyho bawa. asi bych ozelel 4kolku a dost mozna by mi stacil ropak... 330d,335d kdybych nevedel co s prachama. ono pro beznyho ridice pojede peken i bawo za mega, troufam si rict ze s sti za mega uz o moc rychleji nepojede, a lektronika, interier, zpracovani bude u "nemcu" trochu jinde...
A ještě jsi zmiňoval BMW ...tak my se měli možnost minulej tejden "seznámit" s čerstvoučkou M3 v bílej + karbon střecha a uchcávali sme, fakt nááádhera, sice je zatim zavřená, nemá ještě najeto, ale už takhle je to masakr...využitelnej ale jen na dálnici a neni to čtyřkolo:o(.ale šli bysme do ní
Tak šťastnou ruku při výběru
..jinak koktávka , to snad nejde vůbec srovnávat!
Jedině RÉZA!!!..a jak už tu bylo řečeno viz níže, tankuje se jedině Shell V-Power! A padá to tam až to hezký neni!
Naposledy editováno 06.03.2008 13:29:17
1 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI
"Obyč WRX" toho vydrží víc...tak řádově rok...
Za 1250 mu doporučuju fakt nějakýho Bawora... třeba E46 coupé... je to auto pro civilisty... to že někdo rád řídí Ochcávku fturbu nejsou předpoklady pro jízdu a plný využití STi, WRX, Eva..atd..
(jo a kdyby chtel fakt slusnou prasarnu, tak at si sezene Deltu Integrale...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WRX nebo STI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WRX nebo STI
Loni se tyhle krasáávice ukazovaly na Bohemce a my jí paka zmeškali . Tak snad i letos se tam něco ukáže.
..jo o pobitym vraku bych i věděla, teda Lukša myslim říkal, že to má nějakej vobejda snad v Horní Bříze??? Musela bych se zeptat..a stojí mu to tam a nedá se s nim mluvit, že by snad prodal nějakýmu zapálenýmu.
..ale fešna to byla!