Téma: WRX nebo STI
 
5.3.2008 v 13:49
Kámoš vážně přemýšlí o koupi nového auta. Řekněme, že si na to vyčlenil mega. Baví ho řídit a Oktávka v turbu už mu jaksi nestačí... Chce auto pokud možno "lehce" praktické, ne velké, aby trochu víc jelo, na druhou stranu aby mělo velké bezpečnostní rezervy, nevyrazilo mu zuby na našich silnicích atd. Ne, není magor, co to rozvěsí za chvilku, nepotřebuje se vytahovat ani závodit, ale chce si prostě vychutnat a užít každou jízdu v něčem jiném, než je v této cenové hladině obvyklé - např. Mondeo, Passat, BMW 3, Med C či áčková Audi. Ideální volba samo asi není, ale došli jsme po mnohahodinových diskusích k tomuhle autu, Impreze. Teď řeší, zda jít obrazně řečeno rovnou do "Plzně" (STI), nebo se spokojit s "Gambáčem" (WRX). Cenový rozdíl po nasazení mříže cca čtvrt mega, možná víc. Říkám mu, svez se a snad budeš mít jasno. Já mít tuhle "starost" a jeho příjmy, jdu do STI. Byť až zase tak moc spotřebu neřeší, za pětadvacet v průměru by asi jezdit nechtěl, ale to si myslím při "normálním" způsobu jízdy nehrozí. Chce to auto používat ne snad přímo denně, ale dost často, rozhodně ne jako rodinné a jen každou neděli když je hezky. Řeknu to asi takhle, je STI z tohoto pohledu už příliš? Máte někdo osobní zkušenost? Má za to, že 300 koní, poctivou, robustní a lety prověřenou techniku plus velkou porci zábavy navíc mu za ty prachy nikdo jiný nenabídne. Jo, možná Lancer, ale on chce boxera!

2 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI

6.3.2008 v 12:33 | Nahoru | #1
fidzi: 335xi coupe asi za mega nekoupi... kamos ted ceka na 325 coupe a vyjde asi na 1,2m .

M3 bude trosku jina cenova... to bych tech maga musel mit sakra vic.

oxygen: no na drifty 4x4 neni to ono, ono pak zalezi co to ma za diferaky a jestli to jde dostat do pretacivyho smyku... reci jen moc lidi nebude asi jezdit se 4kolou zatacky bokem s levou nohou na brzde.
ja bych sel do 3kovyho bawa. asi bych ozelel 4kolku a dost mozna by mi stacil ropak... 330d,335d kdybych nevedel co s prachama. ono pro beznyho ridice pojede peken i bawo za mega, troufam si rict ze s sti za mega uz o moc rychleji nepojede, a lektronika, interier, zpracovani bude u "nemcu" trochu jinde...

(reakce na) WRX nebo STI

6.3.2008 v 16:07 | Nahoru | #2
[quote]assassin>fidzi: 335xi coupe asi za mega nekoupi... kamos ted ceka na 325 coupe a vyjde asi na 1,2m .

quote]

Mega sem pochopil jako množné číslo

(reakce na) WRX nebo STI

7.3.2008 v 02:00 | Nahoru | #3

assassin>fidzi: 335xi coupe asi za mega nekoupi... kamos ted ceka na 325 coupe a vyjde asi na 1,2m .

M3 bude trosku jina cenova... to bych tech maga musel mit sakra vic.

oxygen: no na drifty 4x4 neni to ono, ono pak zalezi co to ma za diferaky a jestli to jde dostat do pretacivyho smyku... reci jen moc lidi nebude asi jezdit se 4kolou zatacky bokem s levou nohou na brzde.
ja bych sel do 3kovyho bawa. asi bych ozelel 4kolku a dost mozna by mi stacil ropak... 330d,335d kdybych nevedel co s prachama. ono pro beznyho ridice pojede peken i bawo za mega, troufam si rict ze s sti za mega uz o moc rychleji nepojede, a lektronika, interier, zpracovani bude u "nemcu" trochu jinde...



dneska uz si u nastavit. mezinapr. dif. muzes prelejvat pomery vykonu predek/zadek podle prani
... driv to bylo k hov..: 4kolky se ti vice mene vsechny tlacily po predku ven ze zatacky... a musels auticko pred zatackou rozhodit, by ti tam vplulo uz pretacive - ale delej to v provozu a kdyz do kazdy druhy zatacky nevidis
navic se to zdaleka ne vzdy zadarilo (vono to neni nic snadnyho) + a jeste ti v celym prubehu zatacky ten parchant mezinapravovej dif. furt prelejval vykon dopredu/dozadu/ dopredu/do.. podle momentalni trakce a prokluzu... takze se ti v driftu auto porad vrtelo a nikdy se poradne neuklidnilo...

musim rict, ze v tomhle smeru me pred par lety strasne prekvapil Seat Leon TDi 4x4 - tam ten Haldex fungoval fakt skvele: na najezdu do zat. na chvilku jenom plnej, zadek (!) se vzdy utrh vic nez predek - a pak uz jen ubrat a lehce volantem a hlavne plynem krasne prodriftovat celou zatacku... oproti drine v Mysakovi i Subaru (tehdy, pred 5ti lety) fakt necekany
P.S: a chlapi, k cemu je dneska u nas M3ka? na okreskach litat zatacky na hrane je vo hubu (provoz, sterk, posyp pisek), dalnice je vo nicem a na jizni spojce se s ni uz dneska ve 230ti klickovat neda, to je vo papiry ... navic divoky drifty s ni v zatackach coveka zpomali, nezrychli - ty me s ni bavily snad jen den, dva
... 1* ma u mne M3ka snad jen za podvozek a hlavne skvely brzdy kusadla

... ted mne napadlo, ze assasin ma asi pravdu - mozna zabavna varianta pro vsechno je bmw 330XD, radne nacipovat a sportovni podvozek -? ... kroutak a tim i pruzny zrychleni skoro jak ti japonci a zere rozumne, takze ji muzes drtit porad... anebo rovnou 335D (335XD asi nedelaj?)

Naposledy editováno 07.03.2008 02:13:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist