2 reakcí na tento příspěvek WRX nebo STI
M3 bude trosku jina cenova... to bych tech maga musel mit sakra vic.
oxygen: no na drifty 4x4 neni to ono, ono pak zalezi co to ma za diferaky a jestli to jde dostat do pretacivyho smyku... reci jen moc lidi nebude asi jezdit se 4kolou zatacky bokem s levou nohou na brzde.
ja bych sel do 3kovyho bawa. asi bych ozelel 4kolku a dost mozna by mi stacil ropak... 330d,335d kdybych nevedel co s prachama. ono pro beznyho ridice pojede peken i bawo za mega, troufam si rict ze s sti za mega uz o moc rychleji nepojede, a lektronika, interier, zpracovani bude u "nemcu" trochu jinde...
assassin>fidzi: 335xi coupe asi za mega nekoupi... kamos ted ceka na 325 coupe a vyjde asi na 1,2m .
M3 bude trosku jina cenova... to bych tech maga musel mit sakra vic.
oxygen: no na drifty 4x4 neni to ono, ono pak zalezi co to ma za diferaky a jestli to jde dostat do pretacivyho smyku... reci jen moc lidi nebude asi jezdit se 4kolou zatacky bokem s levou nohou na brzde.
ja bych sel do 3kovyho bawa. asi bych ozelel 4kolku a dost mozna by mi stacil ropak... 330d,335d kdybych nevedel co s prachama. ono pro beznyho ridice pojede peken i bawo za mega, troufam si rict ze s sti za mega uz o moc rychleji nepojede, a lektronika, interier, zpracovani bude u "nemcu" trochu jinde...
dneska uz si u nastavit. mezinapr. dif. muzes prelejvat pomery vykonu predek/zadek podle prani
... driv to bylo k hov..: 4kolky se ti vice mene vsechny tlacily po predku ven ze zatacky... a musels auticko pred zatackou rozhodit, by ti tam vplulo uz pretacive - ale delej to v provozu a kdyz do kazdy druhy zatacky nevidis
navic se to zdaleka ne vzdy zadarilo (vono to neni nic snadnyho) + a jeste ti v celym prubehu zatacky ten parchant mezinapravovej dif. furt prelejval vykon dopredu/dozadu/ dopredu/do.. podle momentalni trakce a prokluzu... takze se ti v driftu auto porad vrtelo a nikdy se poradne neuklidnilo...
musim rict, ze v tomhle smeru me pred par lety strasne prekvapil Seat Leon TDi 4x4 - tam ten Haldex fungoval fakt skvele: na najezdu do zat. na chvilku jenom plnej, zadek (!) se vzdy utrh vic nez predek - a pak uz jen ubrat a lehce volantem a hlavne plynem krasne prodriftovat celou zatacku... oproti drine v Mysakovi i Subaru (tehdy, pred 5ti lety) fakt necekany
P.S: a chlapi, k cemu je dneska u nas M3ka? na okreskach litat zatacky na hrane je vo hubu (provoz, sterk, posyp pisek), dalnice je vo nicem a na jizni spojce se s ni uz dneska ve 230ti klickovat neda, to je vo papiry ... navic divoky drifty s ni v zatackach coveka zpomali, nezrychli - ty me s ni bavily snad jen den, dva
... 1* ma u mne M3ka snad jen za podvozek a hlavne skvely brzdy kusadla
... ted mne napadlo, ze assasin ma asi pravdu - mozna zabavna varianta pro vsechno je bmw 330XD, radne nacipovat a sportovni podvozek -? ... kroutak a tim i pruzny zrychleni skoro jak ti japonci a zere rozumne, takze ji muzes drtit porad... anebo rovnou 335D (335XD asi nedelaj?)
Naposledy editováno 07.03.2008 02:13:04