Africa Twin je už v prodeji nějaký ten pátek, občas se objeví nějaký pěkný kousek na bazaru. Zvažuju koupi buď nové nebo jeté. Tady ve fóru jsem dohledal že Africa trpí na korozi špicí v kolech, korozi rámu, prý praská nějaká část lešení, samovolně chcípá za jízdy, chcípá při studeném motoru. Jsou tyto závady u těch nových už odstraněné? Někde jsem četl že špice by měli dávat nerezové. Vyplatí se tedy koupit novou?
Na prodejně mají jen modelové roky 2017 za zajímavé ceny, modelový rok 2018 mají objednaný už od loňského prosince. Prý by měl dostat přístrojovku podobnou z Adventure sport, výfuk by měl být dvoukomorový....Máte někdo víc informací?
3 reakcí na tento příspěvek Koupě CRF1000L Africa Twin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin
ipetr píše: Jinak byl jsem na testovani v Bele pod Bezdezem, tak jsem pojezdil model 2018 jak zakladni tak sportku. Sportka ma lepsi podvozek, coz je v terenu opravdu znat, na silnici jsem rozdil nepocitoval. Vykonovy rozdil jsem fakt necitil. Kontrola trakce kterou standardne vypinam, nevim 7 stupnu zbytecnost. Palivove mapy, mozna pro nekoho za mokra, jinak jsem nemel potrebu si s tim hrat. Chapu prodava to. Vadila mi pristrojovka, moc udaju, blba citelnost. Nakonec jedine co se mi libilo bylo automaticke vypinani blinkru. Jinak zmen je ale mnohem vic, jak na ramu tak na motoru. Treba Lion baterie za 12 tis na kterou musis mit spesl nabijecku je take vyhra...
za tech 12tis vas honda asi trochu natahla a navic jde nabijet uplne "normalni" chytrou nabijeckou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin
ipetr píše: Jinak byl jsem na testovani v Bele pod Bezdezem, tak jsem pojezdil model 2018 jak zakladni tak sportku. Sportka ma lepsi podvozek, coz je v terenu opravdu znat, na silnici jsem rozdil nepocitoval. Vykonovy rozdil jsem fakt necitil. Kontrola trakce kterou standardne vypinam, nevim 7 stupnu zbytecnost. Palivove mapy, mozna pro nekoho za mokra, jinak jsem nemel potrebu si s tim hrat. Chapu prodava to. Vadila mi pristrojovka, moc udaju, blba citelnost. Nakonec jedine co se mi libilo bylo automaticke vypinani blinkru. Jinak zmen je ale mnohem vic, jak na ramu tak na motoru. Treba Lion baterie za 12 tis na kterou musis mit spesl nabijecku je take vyhra...
LION-KA se dá pořídit za cca 2.500 kč a spešl nabíječku mít nemusíš. A krom toho, ta nabíječka stojí cca 1100 kč. lion je vynikající, doporučuji...Naposledy editováno 11.08.2018 06:57:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |