Naposledy editováno 20.06.2018 12:43:31
1 reakcí na tento příspěvek Potřeboval bych poradit
Za me cim lehci motorka a cim min kousavy motor a brzdy, tim se lip naucis s motorkou manipulovat do zatacek a uhybnych a krizovych manevru. Do zacatku bych zvolil ER5, nebo GS500 dle libosti a toho, co bude k mani v lepsim stavu. Jezdi se na tom jak na kole a kdyz to bude otevrena verze, tak se na tom i ve dvou da. Ja na ER5 vozival kdysi manzelku na jeji moto treningy mimo civilizaci. A kdyz to clovek trosku roztoci, tak se s tim da i v klidu predjizdet.
CB seven fifty je uz proste stara a tezka motorka. Misto uceni se preklapeni, brzdeni a idealni stopy s tim bude furt premyslet, jak jet, aby ten autobus nevyklopil do pangejtu. Lidi premyslejte trochu, hodna 190 kilova motorka je pro zacatecnika mnohem lepsi, nez jedovatejsi 260 kilova mrcha s nic moc podvozkem.
Majk1991: A jeste bych to neprehanel s tim kupovat vyvonenou motorku do zacatku. Pocitej s tiom, ze Ti proste spadne. Tecka. Kazdymu spadla... A levnejsi spadena Te bude min bolet. Radeji kup ER5 za ctyricet, dej ji servis a nakup si poradny hadry, helmu, rukavice..
Naposledy editováno 22.06.2018 09:47:07
Majk1991- jestli chceš jezdit s manželkou tak se zkus zamyslet nad novějším modelem Kawy Versys 650,nebo Suzuki V Strom 650. Pro mě jsou takovým dobrým poměrem ceny,pohodlí,výkonu a nezáludnusti. Jsou to ale více cesťáčci,než naháči. Je to o vkusu a volbě. Na Versysu jsem jel a líbilo se mě to. Na novém V stromu jsem jel jen na litru a to je zase ještě víc mimo tvůj potencionální výběr. Jinak si myslím,že výkonější motorka nevadí i pro začátečníka,ale je důležitý mít více v hlavě,jak v zápěstí
1 reakcí na tento příspěvek Potřeboval bych poradit
A z autoškoly už čo to bude vedieť /prípadne ak jazdí už aj na aute/, že netreba to točiť do červeného /keď tak nejazdí na aute, nemusí ani na moto/ a netreba splašilo dupať na brzdu. Čiže rovina zmáknutá a zátačky sa treba pomaly naučiť.
t_freedom píše: nevo7> a všiml sis že Dr. DNA01 se zmínil jen jednou o koních ale několikrát zopakoval "lehká" motorka a "podvozek", "brzdy" ...taky slovo "autobus"
Všichni furt řešíte výkon, ale ten na začátku není fakt to úplně nejpodstatnější co tě limituje nebo ohrožuje.
Já bych řek, že to ÚPLNĚ nejpodstatnější, co má největší vliv na rozhodování, je GEOMETRIE. Poloha stupaček a řídítek vůči sedlu, výška, rozvor, úhel řízení a celková poloha jezdce na motorce. No a dále samozřejmě provozní hmotnost stroje. TYHLE věci ti musejí sednout, v TOM je alfa-omega celého výběru. Výkon a všechny ostatní vlastnosti motoru jsou až další v pořadí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 32 | Dnes v 21:30 Kohlstein |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 7 | Dnes v 16:58 _Michal |
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | Dnes v 04:32 Ubrus1 |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 20 | Včera v 19:36 Dejwidos |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |