globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motorem
14.6.2018 v 13:49
U BMW se tím u novinky moc nechlubí, ale takhle se svolává, když motory vyrábí čínský Loncin a pro zbytek motorky jsou dodavatelé dílů kdoví odkud.
http://www.motocicli...roblema-motore-70057

Naposledy editováno 14.06.2018 13:50:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 16:01 | Nahoru | #1

Bozo píše: Buracek> Hele, uvědomuješ si, že tohle říkáš člověku, kterej se celej život hrabe v motorkách, jezdí na motorkách a ještě tady kdo-ví-kolik let dělá moderátora?

Jinak, problém s výrobou BMW v Číně není ani tak o reálnejch parametrech, ale spíš o tom jak emotivně vnímáte značku BMW (asi hodně vysoko), značku "vyrobeno v Číně" (asi hodně nízko) a teď se nemůžete popasovat s tím, že jsou tyhle dvě věci propojený.



tak ja to nemyslel tak, ze by nemel pravdu, jen me to zajima. me prijde ze ty novy motorky docela slusne funguji a konstrukce je docela promyslena. tak bych rad vedel co tam vidi jinak lidi co na to plivou. Ja nejsem zadnej extra nadsenec do bmw - ale v soucasny dobe (a plati to uz dlouho) funguje, ze to co dostanes odpovida cene - nejsou znacky co ti to same prodaji za polovic, protoze to nejsou "kurvy" nebo nejsou znacky co ti za stejny penize dodaji nejakej super engineering. jo na tehle "rozpoctovejch" motorkach je videt, ze jeto seriova vyroba se snahou mit rozumne naklady. delat nakej priblblej drzacek na cnc je zbytecny a jen to zvysuje naklady. par drahejch motorek uz jsem videl a nemyslim si, ze by byly nejak extra promyslene.

daji se koupit levne motorky - ale tam jde docela snadno poznat kde se setrilo a cinan (tzn motorka ne vyrobena cinskou fabrikou, ale komplet produkovana v cine) dokaze usetrit na vyvoji, kdyz okopiruje neco co ostatni pracne (a draho) vymysleli.

Naposledy editováno 15.06.2018 16:01:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 17:46 | Nahoru | #2
assassin> Zajímavé, jak aktivita moderátora stoupne, když by jméno sponzora mohlo dojít úhony. Nic ve zlém, je to tak samozřejmě správně.
Co se týká náročnosti vývoje BMW Motorrad, informace nemám. Ale zkušenost z automotive mě přesvědčila o jednom. Značka, tedy to, co považujeme za výrobce, je velmi často přeprocesovaná, všichni mají klapky na očích, hledí si jenom svého a na nějakou velkou invenci tam není prostor. Skutečný vývoj se pak hodí na preferovaného, tedy rozumně levného dodavatele. Diletanti značky nejsou schopni řádně specifikovat požadavky lidem u dodavatele, a nakonec to skončí u subdodavatele dodavatele, který, místo aby se soustředil na výrobní technologii, musí řešit vyrobitelnost a design dílu.
U těchto středních GS, které nejsou to pravé BMW, ale spíš něco pro doplnění portfolia, to mohlo být klidně tak, že přijela delegace do Loncinu, řekli, že chtějí motor, jaký měla Tenéré někdy před dvaceti lety, protože boxer není pro každého, k tomu vyřešit nějaké euro emise. Kein problem, vymění se pár powerpointových prezentací a do roka to vrčí u Loncinů na dvorku. Podobná delegace přijede do Indie, udělejte nám motorku bez motoru, něco jako byla Africa před dvaceti lety, takovou zvětšenou třistadesítku, tu už přece umíte, hlavně nezapomeňte na LED osvětlení.

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

17.6.2018 v 11:14 | Nahoru | #3
assassin> Ale vždyť jo. Možná maj malý BMW nějaký citlivý místo, ale to bychom se museli bavit trochu v detailu, ne jen vykřikovat, že všechny malý BMW jsou sračka, protože jsou dělaný v Číně a že je to podvod. To je kravina z tolika důvodů, že nemám čas a ani chuť se k tomu dál vyjadřovat.
A pokud si můžu trochu zafilozofovat o ceně motorek, tak taky souhlas, jen doplním základní marketingový pravidlo. Značka (tj. jméno, brand) má svojí cenu. Tepláky bez tří pruhů stojej polovinu toho, co tepláky se třeba pruhama. Není na tom nic špatnýho, takhle to prostě ve světě funguje (u všeho a u všech). Motorky BMW chtějí lidi, co mají prachy, tak si v BMW můžou dovolit nasadit tu cenu trochu výš než konkurence. Rozumný člověk si tohle dokáže uvědomit a dokáže si zvážit jestli mu to za to stojí.
A ještě trochu hlubší filozofie, co teda tvoří hodnotu značky. Tak jsou to mrtě vlivů, ale dá se říct, že v éře globalizace je víceméně jedno, kde se daná věc vyrábí. (Tuhle mě trochu překvapilo, když jsem na mým novým kole objevil nálepku "Made in Cambodia".)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 62 5.5.2024 v 02:22 Metric
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS MartasUS 1 4.5.2024 v 11:25 Tomassino
Úprava originál držáku navigace BMW... BMW F 750 GS, BMW F 850 GS Adventure Vikou 2 27.4.2024 v 09:10 Woodpec
Pojeď do Italie [1, 2] BMW F 850 GS lábuss 35 31.3.2024 v 20:22 Rohal
Pujcovna Bmw BMW F 750 GS jfh271947 2 28.2.2024 v 10:43 FaktNeníCoŘešit


TOPlist