http://www.motocicli...roblema-motore-70057
Naposledy editováno 14.06.2018 13:50:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Co se týká náročnosti vývoje BMW Motorrad, informace nemám. Ale zkušenost z automotive mě přesvědčila o jednom. Značka, tedy to, co považujeme za výrobce, je velmi často přeprocesovaná, všichni mají klapky na očích, hledí si jenom svého a na nějakou velkou invenci tam není prostor. Skutečný vývoj se pak hodí na preferovaného, tedy rozumně levného dodavatele. Diletanti značky nejsou schopni řádně specifikovat požadavky lidem u dodavatele, a nakonec to skončí u subdodavatele dodavatele, který, místo aby se soustředil na výrobní technologii, musí řešit vyrobitelnost a design dílu.
U těchto středních GS, které nejsou to pravé BMW, ale spíš něco pro doplnění portfolia, to mohlo být klidně tak, že přijela delegace do Loncinu, řekli, že chtějí motor, jaký měla Tenéré někdy před dvaceti lety, protože boxer není pro každého, k tomu vyřešit nějaké euro emise. Kein problem, vymění se pár powerpointových prezentací a do roka to vrčí u Loncinů na dvorku. Podobná delegace přijede do Indie, udělejte nám motorku bez motoru, něco jako byla Africa před dvaceti lety, takovou zvětšenou třistadesítku, tu už přece umíte, hlavně nezapomeňte na LED osvětlení.
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Kohlstein píše: assassin> Zajímavé, jak aktivita moderátora stoupne, když by jméno sponzora mohlo dojít úhony. Nic ve zlém, je to tak samozřejmě správně.
Co se týká náročnosti vývoje BMW Motorrad, informace nemám. Ale zkušenost z automotive mě přesvědčila o jednom. Značka, tedy to, co považujeme za výrobce, je velmi často přeprocesovaná, všichni mají klapky na očích, hledí si jenom svého a na nějakou velkou invenci tam není prostor. Skutečný vývoj se pak hodí na preferovaného, tedy rozumně levného dodavatele. Diletanti značky nejsou schopni řádně specifikovat požadavky lidem u dodavatele, a nakonec to skončí u subdodavatele dodavatele, který, místo aby se soustředil na výrobní technologii, musí řešit vyrobitelnost a design dílu.
U těchto středních GS, které nejsou to pravé BMW, ale spíš něco pro doplnění portfolia, to mohlo být klidně tak, že přijela delegace do Loncinu, řekli, že chtějí motor, jaký měla Tenéré někdy před dvaceti lety, protože boxer není pro každého, k tomu vyřešit nějaké euro emise. Kein problem, vymění se pár powerpointových prezentací a do roka to vrčí u Loncinů na dvorku. Podobná delegace přijede do Indie, udělejte nám motorku bez motoru, něco jako byla Africa před dvaceti lety, takovou zvětšenou třistadesítku, tu už přece umíte, hlavně nezapomeňte na LED osvětlení.
Takže abych to shrnul. Názor assasina nemá váhu, protože je za to zaplacenej. A v BMW to dělaj špatně, protože jsem chvíli dělal v TPCA v Kolíně a tam to tady dělali blbě.
OK, tak jo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 61 | 16.4.2024 v 08:33 Metric |
Pojeď do Italie [1, 2] BMW F 850 GS | lábuss | 35 | 31.3.2024 v 20:22 Rohal |
Pujcovna Bmw BMW F 750 GS | jfh271947 | 2 | 28.2.2024 v 10:43 FaktNeníCoŘešit |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
F850GS / F750GS Decat BMW F 800 GS, BMW F 850 GS, BMW F 750 GS | TomasNBK | 17 | 11.12.2023 v 19:58 TomasNBK |