Téma: Nejde do otáčok
14.6.2018 v 00:35
Zdravim páni,

Mám GSXR 1000 K5, momentálne mam druhy motor v nej, ktory udajne je v perfektnej kondicii, chlap na nej sa vysekal... Problem je vsak ze motor nejde pri jazde viac ako do 7000otacok, v kazdom kvalte,, na volnobeh je sranda ze ide do omedzovaca...
Pozeral som palivovu rampu, vymenil som ju celu, lebo mam nahradnu s druheho motora, vymenil som cievky, skontroloval vsetko uz asi,, a stale to robi to iste,, poradte mi prosim, dakujem

1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáčok

14.6.2018 v 01:12 | Nahoru | #1
To se na dalku spatne určuje - zkousel jsi tlak/množství paliva ? Cerpadlo, vstriky... nebo neco uplne jineho

1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáčok

14.6.2018 v 06:14 | Nahoru | #2
Taky mě hned napadlo čerpadlo, podle toho jak to popisuješ tak je asi problém v palivové soustavě. A co to dělá, když to točíš? Prostě to stojí na 7tis a dál to nejde, nebo zhasne motor? Díval jsi se na diagnostiku? Nehodí ti to nějakou závadu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejde do otáčok

14.6.2018 v 12:28 | Nahoru | #3
Sonicek>
dakujem za rychlu reakciu, tlak paliva som nemeral, ale minuly rok to slo normalne, co sa tyka cerpadla s nadrze, bolo aj cistene,, palivove rampy mam dva, kompletne spodtlakmy, a motorka robi to iste, na volnobehu ide do omedzovaca, ale pri jazde od 123456 ide len do 7 tisic a ju zadusi,,

(reakce na) Nejde do otáčok

14.6.2018 v 12:29 | Nahoru | #4
assassin>
dakuje za rychlu reakciu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejde do otáčok

14.6.2018 v 12:48 | Nahoru | #5

marekgsxrk5 píše: Sonicek>
dakujem za rychlu reakciu, tlak paliva som nemeral, ale minuly rok to slo normalne, co sa tyka cerpadla s nadrze, bolo aj cistene,, palivove rampy mam dva, kompletne spodtlakmy, a motorka robi to iste, na volnobehu ide do omedzovaca, ale pri jazde od 123456 ide len do 7 tisic a ju zadusi,,



resil jsem to same u sve motorky. jeden rok ok, druhej to jelo spatne v zatezi - projel jsem to s lambda sondou a bylo videt ze je to chudy. cerpadlo davalo dostatecnej tlak, ale uz nebylo pri tom tlaku schopne dodat dostatecne mnozstvi paliva ve vetsi zatezi.
TL ma regulator tlaku az na railu (rampa) a jde do nadrze vratka - podle mnozstvi kolik tou vratkou projde zpet se da urcit jestli je cerpadlo ok.

u K5 bude regulator tlaku uz v nadrzi, tzn tam predpokladam, ze se meri jen kolik cerpadlo vytlaci za nakej urcitej cas - koukni do servisniho manualu.

Naposledy editováno 14.06.2018 12:49:22

(reakce na) Nejde do otáčok

14.6.2018 v 21:20 | Nahoru | #6
assassin>
ano presne tak to je tak riesene, snimac tlaku je v nadrzi,, je to jednookruh, cize len cesta paliva s nadrze do railu,, pis etam cez predspisany tlak ma byt 1,4 az 1,8 bar, tak nejak,, ale neviem to zmerat,, cerpadlo fungujee,, dnes som dal dole filter, a snazil sa zistit ako to vstrekuje benzin. je to vidiet na sekundarnych vstrekovacoch, a zistil som ze pri pridani plynu motor zadusi, pocut to uz aj na volnobehu, a bolo vidiet ze s tamad len slzi benzin. Vobec soro nerozprasuje benzin. Na primarnych neviem, tam je druha klapka a nevidiet.. Videl som ked motorka isla ako to vstrekuje, tak je to poriadny tlak paliva, by som za minutu nacapoval aj sud piva :D cize viem ze ten tlak je ulpne ze minimalny a katastrofalny,, co teraz Assasin,, neviem, maximalne mozem skontrolovat priechod benzinu s nadrze... dakujem

Nejde do otáčok

14.6.2018 v 22:40 | Nahoru | #7
tlak by mel byt cca 3atm - problem je, ze se to obtizne meri, na tu tlakovou hadici se beznej budik nepripoji, musis mit mezikus.
zkus zmerit aspon mnozstvi, odpojit pumpu, vzit si stopky a nakou nadobu a pripojit 12 primo do konektoru cerpadla - viz zapojeni v servisnim manualu.
za 10vterin to musi dat alespon 170ml (viz obrazek)

pokud to neda (jakoze nejspis ne) tak vyndat celou sestavu cerpadla z nadrze a zkontrolovat jestli neni ucpanej filtr (ja to zkousel tak ze jsem ho vyndal a dal misto nej kus trubky) + stejnej test. pak to muze delat regulator tlaku - to se proveruje obtizne kdyz nemas vybaveni... ale dost mozna to bude prave cerpadlo. jde koupit samotne a v cele te sestave ho vymenit. ja ho bral z anglie, uz nevim presne ale nekde mezi 40-100librama (z ciny se da taky, ostatne to z uk bude taky cinske, ale udajne si ho ta UK firma kontroluje, delaj ho podle jejich spec atd)

Nejde do otáčok

15.6.2018 v 07:51 | Nahoru | #8
dakujem za odpoved, urcite to vyskusam, a otestujem jak to davkuje,, dufam ze problem odstranim, lebo rok to vsetko stale, moze byt ze sa zanieslo niexo, nadrz bola aj prazdna.. budem pri motorke asi az v nedelu, tak dam vediet vysledok prace.

Nejde do otáčok

17.6.2018 v 22:32 | Nahoru | #9
precistena cela nadrz, aj cerpadlo, problem stale pretrvava, to iste robi motorka, samozrejme aj na volnobehu je to pocut ako ju disi,, po pridani prudko na plny plyn ostane zadusena pri tych 6_7tisic... zmrral som mnozstvo paliva vytlaceneho za 10s, asi 1,7dc zhruba,, viete mi este nieco poradit? dakujem

Nejde do otáčok

17.6.2018 v 23:06 | Nahoru | #10
Jo tak pumpa vypada ok. Ted uz leda ze by byly ucpane vstriky ... jo a co mas za vyfuk?

Nejde do otáčok

18.6.2018 v 10:39 | Nahoru | #11
no upchate trysky niesu urcite, mam dva kompletne palivove tampy ktore som skusal a motor to iste stale robi,, vyfuk mam original , lebo lafaky su hlucne velmi a nepocut motor, ale tam problem nbude, klqmpku mam otvorenu,,
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Supersport a alpské zatáčky Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 1000 Moto_ 10 Včera v 14:49 sancho66
Kolega na svižnější jízdu [1 ... 466, 467] Suzuki GSX-R 1000 baiker 14009 Včera v 11:06 SLEEPER
Gsxr 1000 ukazatel rychlosti Suzuki GSX-R 1000 shark.tomas 3 10.9.2018 v 13:27 shark.tomas
chyba C29 [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 hmm21 50 24.8.2018 v 18:54 hmm21
Spojka u Suzuki GSX-R 750/1000 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 750 s.a.v.a.g.e. 25 21.8.2018 v 04:58 BlackSabbath

motozem_zari
Objednat reklamu
TOPlist