chopper shop Přidat reklamu

Téma: Výběr VFR 800 VTEC
9.5.2018 v 12:28
Zdravím Vás,

aktuálně se poohlížím po nějaké VFR 800 Vtec. Z inzerovaných motorek jsem našel 3 kusy, na které bych se jel případně podívat. Ale ještě před tím, než někam pojedu, tak bych Vás požádal o konzultaci. Přece jenom je tady spousta uživatelů, kteří by si mohli všimnout nějakých detailů apod. Pokud najdete nějakou lepší, klidně ji sem hoďte.

Díky

http://www.motorkari...fr-givi-1289269.html
http://www.motorkari...vfr-800-1280325.html
http://www.motorkari...00-vtec-1158780.html

Naposledy editováno 09.05.2018 12:30:22

Výběr VFR 800 VTEC

9.5.2018 v 12:39 | Nahoru | #1
Hele trochu mimo, ale mas dobre rozmysleny, ze chces v-tec ? ja bych urcite z mnoha duvodu bral fi (jedno mame doma)...

1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC

9.5.2018 v 13:06 | Nahoru | #2
Abych byl úplně upřímný, tak VTEC se mi líbí více vzhledově. U modelu fi odpadají všude zmiňované problematické ventily, nicméně motorka se mi tolik nelíbí.

Výběr VFR 800 VTEC

9.5.2018 v 20:09 | Nahoru | #3
Těžko říct takhle z fotografií. Mohu ti doporučit tu poslední z Motohaus Pardubice. Na podzim jsem od nich koupil motorku, velice solidní jednání a ochota. Tehdy jsem po této taky koukal ale nakonec jsem koupil Suzuki GSR 600. Tato konkrétní Honda tam už v nabídce byla, už nepamatuji cenu. Takže už jí tam nějaký pátek mají. Ale prodejce je to myslím dobrý, a já osobně kdybych kupoval další mašinu, koupil bych u nich znova

1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC

11.5.2018 v 07:05 | Nahoru | #4
Ty dvě, co maj najeto přes čtyřicet čekaj na kontrolu ventilů ve 48 tis. km. Pokud bys bral tu s 60 tis. tak bud s dokladem o servisu ve 48 tis. nebo si rovnou připrav prachy na ventily a možná i rozvodový řetězy, popř. napínáky. Je to vtec s řetízkama a ten neradno zanedbávat
PS: ta z motohouse má neorigo přední kotouče, resp. jsou přenejtovaný starý s novýma, což je na 40 tis. nějak brzo. Mám s původníma najeto 56 tis. a furt jsou super.

Naposledy editováno 11.05.2018 07:52:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

11.5.2018 v 08:56 | Nahoru | #5
Mike70> Mohu se zeptat na Vaši cenu za výměnu roz. řetězů, napínáků + seř. ventilů? Na jedno VFR jsem se byl nedávno podívat a při zátahu bylo slyšet dost znatelně cinkání řetízků. Což mě od koupi odradilo.

Díky

Naposledy editováno 11.05.2018 11:16:49

(reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

11.5.2018 v 13:59 | Nahoru | #6

Stratocaster2 píše: Mike70> Mohu se zeptat na Vaši cenu za výměnu roz. řetězů, napínáků + seř. ventilů? Na jedno VFR jsem se byl nedávno podívat a při zátahu bylo slyšet dost znatelně cinkání řetízků. Což mě od koupi odradilo.

Díky



Před dvouma rokama sem nechal dělat ventily (vč. vtecu, což ne každej servis umí a dělá - čtyři byly mimo toleranci), oba rozvoďáky a podtlaky klapek a vč. materiálu to bylo za cca 10.000 Kč. Napínáky zůstaly, protože se měnily předtím (cena za jeden cca 2.500 Kč). Podle všeho by rozvoďáky vydrželi do 75 tis. určitě, ale když už se dělaly ventily, který evidentně snesou natáhnout limit na dvojnásobek. Ale s rozvoďákam čekat do 100.000 km může bejt risk.
PS: Já bych u motorky co má najeto cca 40 tisíc nechal jen zkontrolovat ventily a podtlaky, pokud nevydává podivný zvuky při zátěži. Pazvuky vtecový vfr vydává při volnoběhu skoro vždycky. Při ohřátým motoru řetízky různě cinkaj a zadní napínák klape i když je vše OK. Tahle Honda se vymyká zvyklostem o bezhlučnejch motorech...

Naposledy editováno 11.05.2018 14:09:13

(reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

11.5.2018 v 14:13 | Nahoru | #7

Stratocaster2 píše: Abych byl úplně upřímný, tak VTEC se mi líbí více vzhledově. U modelu fi odpadají všude zmiňované problematické ventily, nicméně motorka se mi tolik nelíbí.


Moje řeč

Výběr VFR 800 VTEC

11.5.2018 v 14:23 | Nahoru | #8
Nechci to do toho kecat, ale nedávno pořídil Gahan37 po x letech na fi VTEC a už by to zase rád prohodil na fi... Napiš mu, třeba ti sdělí víc

1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC

11.5.2018 v 15:33 | Nahoru | #9
Uz jsem tady tak zhruba Fi jsem mel 2 kusy nalital jsem na nich víc jak 70t km..a ta starší 99 mela v 116t km při prodeji v limitu i podložky ventilu jediné co jsem měnil byl regul a altik klasika .....vtec 2004 mam 3 sezony 40t km. Pokud to srovnam pocitově tak vtec se me líbil cca půl sezony. Ta motorka jak ma užší kapoty vypadá víc sportovně ....ale to je tak všechno. Diváš se na rok 02 o kterém se v diskuzich na fórech tvrdí ze je nejhorší ze všech ročníku. Vtec je po všech stránkach dražší na provoz jak spotřebou tak i servisem úkony. Nekoupis na to kloudny ladaky, když uz tak drahý. U lešení na kufry je dražší nez na Fi....origo kufry vtec malý,dával jsem YSS pružiny komplet aby to nebylo tak měkký , tlumič řízení pasuje na oba modely stejny. Dle meho Fi i lépe brzdi, svítí ,je stabilnější v zatáčkách i bez progresivních vychytavek, dá se krásně vytunit a je to nádherná motorka pokud ji dotahneš a dáš třeba zadní paprskove kolo z vfr750.. ...ja po sezóně posílám vtec pryč
E:fotky jen příklad ze to fakt neni osklivejsi nez vtec
F: vydrz do podzimu a můžeš mít moji 04 za 60t

Naposledy editováno 11.05.2018 16:59:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

11.5.2018 v 17:03 | Nahoru | #10
Gahan37> Mám vtec 02, zatím najeto cca 12 tisíc km po Evropě (tacho 56 tis.). Zatím žádná závada a přechod na vtec je super. Horší je ten spodek motoru do 5 tis. ot. Pod 3 tis. mrtvo, na 4,5 tis. díra, ale pak super. Vzhledově je nadčasová oproti Fi, tam se mi nelíbí zadek a podsedlovka. Nejlepší by asi bylo dát motor z Fi do vtecu, ale nevím jestli by mi nešlo na nervy hvízdání rozvodovejch kol...
PS: Já měl sadu kufrů od Givi v ceně>

Naposledy editováno 11.05.2018 17:06:20

(reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

11.5.2018 v 17:47 | Nahoru | #11
Mike70> Každy z modelů bude mít své příznivce kteří je provozují i bez větších závad o tom žádná, pro mě je Fi z hlediska použitelnosti , šíři možného vylepšení a nákladu při vysokém ročním nájezdu proste lepší ...a i se me víc líbí ....i zadní světlo dělají ledkový
Ale i vtec se dá udělat....


Naposledy editováno 11.05.2018 18:03:14

Výběr VFR 800 VTEC

11.5.2018 v 21:09 | Nahoru | #12

Opravdu nechceš Fičko?
Nejhezčí je stejně gen 5 s kolem ze 750ky, akorát výfuk pod sedlem tomu chybí

1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC

11.5.2018 v 22:55 | Nahoru | #13
Mam Vtec 2004 a resim ted pazvuky z motoru a je stim jebani a navic drahy. Osobne bych ted sel uz radsi do Fi, ktere jsem jezdil taky a ten motor mi prijde i jizdne lepsi nejen servisem. Fi je navic jeste pohodlnejsi a nevim cim to, ale cim dele mam Vtec, tim vic se mi libi Fi Jak uz zde bylo napsano, tak s Vtec si priprav dost penez na servis, protoze koukas po starsich kusech a tam bych ventily a podtlaky udelal 100%, at je jistota, ze vse ok. Ja mam udelany ventily, napinaky a porad mi tam neco chrasti, takze letos rozvody. Navic hlucna spojka coz mi bylo receno, ze uz Vtec standart. Jinak jizde dobrej sportovne cestovni stroj!

EDIT: Jinak dle fotek vypada nejzachovaleji ta prvni.

Naposledy editováno 11.05.2018 22:57:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

12.5.2018 v 00:02 | Nahoru | #14

prochybike píše: Mam Vtec 2004 a resim ted pazvuky z motoru a je stim jebani a navic drahy. Osobne bych ted sel uz radsi do Fi, ktere jsem jezdil taky a ten motor mi prijde i jizdne lepsi nejen servisem. Fi je navic jeste pohodlnejsi a nevim cim to, ale cim dele mam Vtec, tim vic se mi libi Fi Jak uz zde bylo napsano, tak s Vtec si priprav dost penez na servis, protoze koukas po starsich kusech a tam bych ventily a podtlaky udelal 100%, at je jistota, ze vse ok. Ja mam udelany ventily, napinaky a porad mi tam neco chrasti, takze letos rozvody. Navic hlucna spojka coz mi bylo receno, ze uz Vtec standart. Jinak jizde dobrej sportovne cestovni stroj!


A kolik máš najeto? Chrastí to teplý, při jízdě nebo na volnoběh?

Výběr VFR 800 VTEC

12.5.2018 v 07:07 | Nahoru | #15
Jinak bych doporučil toto véefero z inzerce nebo potom tohle .

1 reakcí na tento příspěvek Výběr VFR 800 VTEC

12.5.2018 v 07:43 | Nahoru | #16
Díky za rady... Byl jsem projet 2 motorky, na které uvádím odkaz a prozatím mám zamluvenou tu první. Cena je nižší takže zbytek můžu vrazit do seřízení ventilů a budu mit jistotu, že se to udělalo. Jinak v neděli si jedu ještě zkusit model fi, ať se můžu objektivně rozhodnout, která bude pro moje potřeby lepší.

(reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

12.5.2018 v 07:55 | Nahoru | #17
Stratocaster2> Můj subjektivní názor je ze pujdeš do vtec neboť se Ti zda "modernější" a buď budeš spokojený nebo ne.....ale to srovnání bys mel pokud by jsi byl majitelem Fi před koupi vtec
E: ještě se podívej tady....
Je tam dost uživatelských recenzi i článku na oba
modely
http://www.hondavfr.cz/

Naposledy editováno 12.05.2018 07:59:38

Výběr VFR 800 VTEC

12.5.2018 v 09:01 | Nahoru | #18
měl jsem Vteca, vezl se i na FI, přišlo mi, že Vtec je trochu sportovnější, FI takové hodné.
Ventily nejsou až tak tragické, jen je to dupačka. Pokud to bude dělat servis, bude to něco stát, bo jen změření je na 3-4 hodiny práce, bo se 2x de facto rozebírá každá hlava. Na druhou stranu já měnil jeden hrnek za 900 a to bylo vše. Takže kromě půl dne práce žádná tragédie.

Při koupi obecně prohlédnout klasiku. Nevím, kdy zařídili, aby Vtec necukal, ale myslím, že všechny předfacelifty při větším otočením plynu trochu cuknou při sepnutí Vtec ventilů (7000 rpm). U mého se to trochu uklidnilo po výměně oleje.

Výběr VFR 800 VTEC

12.5.2018 v 21:15 | Nahoru | #19
Na servis podle kilometrů na tacháku se vybodní, většina VFR jsou stočený. Ventily a rozvody nech po koupi zkontrolovat.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

14.5.2018 v 12:47 | Nahoru | #20
Mike70> Cau, chrasti to teply, studena je v pohode. Najeto mam dle tacho. cca 60tis km. A doslo mi, ze jsem vlastne loni menil jen zadni napinak a na predni uz se nedostalo casove (narozeni potomka), takze ten by to chtelo urcite jeste vymenit. Nicmene jak jsem na to koukal bude to pekelna gynekologie a nevim jestli si na to sam troufnu.

(reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

14.5.2018 v 12:48 | Nahoru | #21
prochybike> To prober s Gapyra kontroloval me napinaky přes zimu

Naposledy editováno 14.05.2018 21:59:11

Výběr VFR 800 VTEC

14.5.2018 v 13:31 | Nahoru | #22
jedine VTec ... prodal jsem a lituji toho celou dobu

(reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

14.5.2018 v 15:19 | Nahoru | #23

prochybike píše: Mike70> Cau, chrasti to teply, studena je v pohode. Najeto mam dle tacho. cca 60tis km. A doslo mi, ze jsem vlastne loni menil jen zadni napinak a na predni uz se nedostalo casove (narozeni potomka), takze ten by to chtelo urcite jeste vymenit. Nicmene jak jsem na to koukal bude to pekelna gynekologie a nevim jestli si na to sam troufnu.


Ten přední napínák je trochu složitější, ale když se vypustí chladící kapalina a odpojí hadice pod rampou vstřiků, tak je tam už místo na ruce a dá se to udělat docela dobře. Syn mi pomáhal přidržet napínák při vytahování, aby nebyl nakřivo a nevypadnul z něj klobouček (toho jsemse bál nejvíc).

Výběr VFR 800 VTEC

14.5.2018 v 21:08 | Nahoru | #24
Voda se nemusí vypouštět. Ta hadička co tam zavazí jde ohnout. Jo místa tam moc není. Stačí sundat boční kapotu a nádrž s airboxem. Jen dej pozor ať při vytahování nespadne kovový klobouček dovnitř

(reakce na) Výběr VFR 800 VTEC

14.5.2018 v 21:58 | Nahoru | #25
Mam 2 nový napinaky nové kdyby mel někdo zájem , sehnal jsem o dost lacineji nez z partsdepot, když jsem si myslel ze si moto nechám.....ale vtec letos poletí do světa dávat je tam nebudu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VFR800 FI pojistka blinkry Honda VFR 800 Evil_VFR750 9 Včera v 10:33 CZMoris
iridiove svíčky Honda VFR 800 palma 18 15.11.2018 v 14:20 Mike70
Výměna náplní Honda VFR800 2002 Honda VFR 800 dalinv 16 29.10.2018 v 06:16 GL1
VFR 800 VTEC, za jízdy chcípá, prob... Honda VFR 800 Stratocaster2 20 19.9.2018 v 11:04 Gahan37
Yamaha Mt 09 vs Honda VFR 800, Triumph Speed Triple, Honda CB 1000R,... xBaryk 16 14.9.2018 v 09:38 Rendyd

TOPlist