Start je v poho, moto jede úplně v pořádku, volnoběh OK. Po městě a okreskách, kde se mění rychlost (nešetřím to), jede úplně normálně, ale problém nastane, když najedu na dlouhý úsek (D1,R10,Jižní spojka apod. - 80 až maximálka). Po chvíli je motor, jak, když mu dochází šťáva (čím vyšší rychlost, tím dřív). Začne se dusit, vynechává válec a nakonec chcípne. Po chvilce cca cigáro, zase natočí a jede se dál, ale potom zase a zase atd....Nejdřív stačilo dojet k pumpě, dotankovat plnou (do plna znamená dotank max. okolo 8L - do 20L nádrže), pak jela zase v pohodě, ale postupně se to zhoršuje a teď je jedno kolik je v nádrži. Čeropadlo tenhle typ nemá... Takže vše pouze podtlak.
Kohout - rozebraný a zdá se taky v poho (membrány) - trochu sákne těsnění u nádrže
Svíčky - nové BOSH
Karburátory - trisky, plováky, membrány - OK
Filtr vzduch - OK
Olej - celkem neztrácí
Cívky - OK
Fajfky - nově krácené kabely a opět našroubované
Jiskra - OK
Svody - textil omotávka, ale dělalo to i před tím...
Nekouří....
Už mi nějak docházejí nápady, co by to mohlo být....
Naposledy editováno 20.04.2018 00:28:01
1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede
1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede


Naposledy editováno 20.04.2018 11:34:30

Naposledy editováno 20.04.2018 17:52:41
1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede
Co se týká palivového filtru, tak ten jsem zatím nikdy neměnil, takže nevím. Teoreticky by jím měl vzduch procházet snadněji, než nějaká kapalina, takže i kdyby byl zanesený, vzduch by měl projít. Zkus do něj fouknout a jestli jej profoukneš, tak je asi průchozí



Naposledy editováno 22.04.2018 01:57:36
1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede
zkus tam na přímo vrazit hadičku, kterou kohout obejdeš, projeď to a uvidíš jestli máš problém v kohoutu, v jeho ovládání
1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede
Novis píše: Dělá to na všechny tři polohy kohoutu?
Orientačně dojezd se stejným stylem jízdy - tzn. velký zátah plynu 0-130kmh tak nějak

poloha normal - 3-5km
PIR - 6-10km
Res - 8-15km
Město i při prudké akcel. v poho na Res.
Naposledy editováno 22.04.2018 15:16:28
gobern píše: mě to dělala 4 kolka, nakonec jsem zjistil, že byla naprasklá podtlaková hadička (cca 3 mm) co ovládá kohout pomalu jsem mohl jezdit, ale při plným plynu to po chvíli zdechlo,
zkus tam na přímo vrazit hadičku, kterou kohout obejdeš, projeď to a uvidíš jestli máš problém v kohoutu, v jeho ovládání
Myslíš skřípnout hadici přívodu od kohoutu, rozpojit a nastavi hadičku ke karbcům - přívod víčkem nádrže?
Naposledy editováno 22.04.2018 17:07:01
Naposledy editováno 22.04.2018 22:29:29
1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede
Naposledy editováno 22.04.2018 23:16:20
1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede
Ovzdusneni ok, kohout mám sice automaticky, ale kuchnuty tak, aby tekl pořád a nikdo neví proč to zlobilo.... Poslední vyjizdka byla ok, ale jestli to je v pořádku ještě nevím
Jediný rozdíl, mám bandit 650
Asi jsem moc nepomohla , co?

Artepx píše: Když ti to nejede, máš zality palivovy filtr benzinem? Mě se stávalo, že se mi, nikdo neví proč udělal podtlak a přestalo to jet, stačilo sundat palivovou hadicku co vede k filtru z nádrže, benzín pak natekl a mohlo se pokračovat
Ovzdusneni ok, kohout mám sice automaticky, ale kuchnuty tak, aby tekl pořád a nikdo neví proč to zlobilo.... Poslední vyjizdka byla ok, ale jestli to je v pořádku ještě nevím
Jediný rozdíl, mám bandit 650
Asi jsem moc nepomohla , co?
Pomohla...



Naposledy editováno 23.04.2018 00:30:58
MEK0TA píše: Ten bazmek z boku karburátoru je jen snímač polohy škrtících klapek, je to propojené s řídící jednotkou, která na základě toho, tuším, mění předstih. Pokud nebude problém v proudu benzínu z kohoutu, možná to čidlo bude nějak posunuté (možná se uvolnily ty šroubky, které jej drží) - jestli si to dobře pamatuju z manuálu, tak se to dá seřídit s obyč. multimetrem, kdy jen nastavíš polohu toho čidla pomocí udávaných hodnot odporu v koncových polohách. Ale to už předbíhám...
Manuál jsem stáhnul tady, docela podrobný...tak to zkusím pohledat. Jen mne to dneska napadlo, když to dělalo to, co jsem psal. Myslím, že kdyby došel v karb. benál, tak to nevystřelí pod plným do toček za tak malou chvíli a nefrčí hned na 4válce. Tak mne napadly ještě ty klapky... Když je vše ok, tak otáčky jdou celkem pěkně nahoru i dolu. Takže synchro by mělo být snad OK.
Ještě takhle..
Když jsem to koupil a samozřejmě v "Německu"

Naposledy editováno 23.04.2018 00:24:58
1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede
1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki gsx600f vedení hadic Suzuki GSX 600 F | Troppau_Dom | 6 | 26.9.2024 v 17:34 Kohlstein |
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |