globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moto v tahu jede a po chvíli nejede
Zdar všichni, potřeboval bych poradit, jestli někdo nemá podobnou zkušenost - Suzuki GSX 600 F 2000r.v. / 44tis. km
Start je v poho, moto jede úplně v pořádku, volnoběh OK. Po městě a okreskách, kde se mění rychlost (nešetřím to), jede úplně normálně, ale problém nastane, když najedu na dlouhý úsek (D1,R10,Jižní spojka apod. - 80 až maximálka). Po chvíli je motor, jak, když mu dochází šťáva (čím vyšší rychlost, tím dřív). Začne se dusit, vynechává válec a nakonec chcípne. Po chvilce cca cigáro, zase natočí a jede se dál, ale potom zase a zase atd....Nejdřív stačilo dojet k pumpě, dotankovat plnou (do plna znamená dotank max. okolo 8L - do 20L nádrže), pak jela zase v pohodě, ale postupně se to zhoršuje a teď je jedno kolik je v nádrži. Čeropadlo tenhle typ nemá... Takže vše pouze podtlak.

Kohout - rozebraný a zdá se taky v poho (membrány) - trochu sákne těsnění u nádrže
Svíčky - nové BOSH
Karburátory - trisky, plováky, membrány - OK
Filtr vzduch - OK
Olej - celkem neztrácí
Cívky - OK
Fajfky - nově krácené kabely a opět našroubované
Jiskra - OK
Svody - textil omotávka, ale dělalo to i před tím...
Nekouří....

Už mi nějak docházejí nápady, co by to mohlo být....

Naposledy editováno 20.04.2018 00:28:01

1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2018 v 23:15 | Nahoru | #1
Ten bazmek z boku karburátoru je jen snímač polohy škrtících klapek, je to propojené s řídící jednotkou, která na základě toho, tuším, mění předstih. Pokud nebude problém v proudu benzínu z kohoutu, možná to čidlo bude nějak posunuté (možná se uvolnily ty šroubky, které jej drží) - jestli si to dobře pamatuju z manuálu, tak se to dá seřídit s obyč. multimetrem, kdy jen nastavíš polohu toho čidla pomocí udávaných hodnot odporu v koncových polohách. Ale to už předbíhám...

Naposledy editováno 22.04.2018 23:16:20

(reakce na) moto v tahu jede a po chvíli nejede

23.4.2018 v 00:13 | Nahoru | #2

MEK0TA píše: Ten bazmek z boku karburátoru je jen snímač polohy škrtících klapek, je to propojené s řídící jednotkou, která na základě toho, tuším, mění předstih. Pokud nebude problém v proudu benzínu z kohoutu, možná to čidlo bude nějak posunuté (možná se uvolnily ty šroubky, které jej drží) - jestli si to dobře pamatuju z manuálu, tak se to dá seřídit s obyč. multimetrem, kdy jen nastavíš polohu toho čidla pomocí udávaných hodnot odporu v koncových polohách. Ale to už předbíhám...


Manuál jsem stáhnul tady, docela podrobný...tak to zkusím pohledat. Jen mne to dneska napadlo, když to dělalo to, co jsem psal. Myslím, že kdyby došel v karb. benál, tak to nevystřelí pod plným do toček za tak malou chvíli a nefrčí hned na 4válce. Tak mne napadly ještě ty klapky... Když je vše ok, tak otáčky jdou celkem pěkně nahoru i dolu. Takže synchro by mělo být snad OK.
Ještě takhle..
Když jsem to koupil a samozřejmě v "Německu" jsem to na dálnici roztáhl na maximálku a držel cca 50km, tak zhruba při půlce nádrže se začala dusit a bůůůůůů, škyt. Dolil jsem do plna a zase do půlky jela jak má...

Naposledy editováno 23.04.2018 00:24:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 11 Dnes v 10:07 Slow
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist