Nově platí toto oprávnění k řízení motocyklů s výkonem nepřesahujícím 25kW a poměrem výkon/váha nepřesahujícím 0,16 kW/kg. Ze zákona tedy vypadává sporná spojka "NEBO".
edit: nasekal jsem tam chyby
edit2: Jo díky za upozornění opravdu vypadává spojka "nebo", "a" zůstává
edit3: stane se
Naposledy editováno 03.03.2008 20:50:11
2 reakcí na tento příspěvek Novela zákona 25kW a 0,16kw/kg
Vem si ze je mi 18, mam 125, nechci si zatim kupovat silnejsi pac na to za A nemam prachy a za B zatim mi staci ten vykon co mam. A pri soucasnym zakone, bych proste v 21 sel udelal si velky "A" a mohl bych si koupit treba XT 660X co se mi libi. A to myslim ze bych zvladnul. Ale diky temlhle zmenam mam teda smulu protoze nemam prachy na dalsi ridicak na nejaky A2 a jinou moto abych mel tu praxi dva roky, takze budu muset pockat do 24. Fakt supr sytem, to vymslel zas nejakej bozi eroposlanec.
Narodil jsem se 3.12.1989, tedy v prosinci mi bude 19, a to znamena ze to stejne nestihnu nez to bude platit, ze? A pak se nemaj divit ze jim budou ujizdet...chtel jsem byt slusny, ale jestli toto zacne platit, budu jezdit bez papiru a moralizujte si to jak chcete...
edit: chybicky
Naposledy editováno 03.03.2008 23:49:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novela zákona 25kW a 0,16kw/kg
Jinak precet sis co se tady psalo??? Od 18 bude A 35kw a ta tvoje vysnena XT660X ma kolik? 35kw... Takze si klidne uz v 18 udelas papiry na plne otevrenou XT660X s 35kw zatimco ja ted musim ve 20 shanet XT660X s 25kw.. Tak kdo je na tom lepe?
Takže shrnuto: dnes od 18 jen 25 kW a pak od 21 bez omezení (v Tvém případě od 21 rovnou bez omezení, ale nutno dělat při zkoušce i testy, pokud by jsi měl A/25 kW, pak bez testů jen jízda), po zavedení nové Směrnice v 18 A2 a ve 20 pak bez omezení.
Jsem přesvědčen, že nová úprava je výhodnější. Navíc nyní nutno shánět moto do 25 kW, což je spojeno s úpravou výkonu, dle nové úpravy vyhovuje výkon do 35 kW, což je možné (a jistě i nadále bude - výrobci se tomu přizpůsobí) bez úprav.