bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
27.3.2018 v 21:56
Koupil jsem starší ZX6R r.v.2000 v horším těch. stavu a rozhodl se jí dát plnou péči k novému životu. Vyměnil jsem olej, filtr, vzduchový filtr svíčky a hlavně vyčistil zanesene karburatory
Dostala nový lak a konečně jsem se chtěl projet. Zde nastal problém. Motorka se na neutral krásně vytáčí a nejeví známky nějakého problému. Ale když se chci rozjet, tak jede jakoby na 3 válce a dusi se. V momentě kdy to ale přejde přes 5000ot tak vystřelí a jede jak ďas. Když chci ale jet třeba v obci těch 50 tak se jakoby dusí.
Bohatost směsi jsem nastavil dle manuálu na 3 otacky(při 4 už byly bílé svíčky).
Ještě se projevuje jeden problém při startování, když je motor ohřátý. Musím při startu víc pridrzet plyn aby to chytlo, pak už to drží.
Máte tušení co s tím?
Moc děkuji za vaše rady

Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:21

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

14.4.2018 v 08:56 | Nahoru | #1
Dochlazování především teda výfukového ventilu rychle prohořenou směsí samozřejmě smysl má.
Než aby chudší směs ještě dohořívala přes sedlo

Jenže o tom řeč nebyla. Směs je vždy v plném zatížení nalazena tak aby to dělalo 12,5-13:1.
Takže to už je ono co nejrychleší prohoření, s tím, že ne každá molekula vzduchu si najde tu svoji molekulu uhlovodíku, takže je tam trochu nad stechio poměr.

Jakou trysku osadíš když pojedeš jezdit na drom do Kataru?
Jakou trysku osadíš když pojedeš na Elefantreffen?

analogicky...

Jakou trysku osadíš na válce co sají teplejší a na válce co sají chladnější směs?

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

14.4.2018 v 21:37 | Nahoru | #2
Jurawood> Tak logicky bych řekl, že když pojedeš do větší zimy že dáš větší trysku. Když máš studený motor, taky dáváš sytič abys směs obohatil. A když sem jezdil ještě na Jawě, tak sem dával na zimu větší trysku tuším. Ale fakt se tu nebudu hádat co jak a proč, protože jistý si fakt nejsem, když sem byl ve škole tak sem to měl všechno teoreticky nastudované, ale když to člověk nepoužívá tak spoustu věcí zapomene. Pokud i dobře pamatuju že školy, tak nám říkali že větší trysky na vnitřích válcích jsou z důvodu tepelné roztažnosti. Jelikož se vnitřní válce hřejí víc a zahříváním dochází k roztažení, takže se zvětšují molekuly paliva a tudíš při stejné velikosti trysky by se ho do válců dostalo míň jak u vnějších válců. Možná plácám, nebo to jen špatně popisuju, ale tak nějak si to pamatuju. No jen mě zajímá proč teda ale u některých motorek je to v manuálu tak a jiných zase opačně? :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist