bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
27.3.2018 v 21:56
Koupil jsem starší ZX6R r.v.2000 v horším těch. stavu a rozhodl se jí dát plnou péči k novému životu. Vyměnil jsem olej, filtr, vzduchový filtr svíčky a hlavně vyčistil zanesene karburatory
Dostala nový lak a konečně jsem se chtěl projet. Zde nastal problém. Motorka se na neutral krásně vytáčí a nejeví známky nějakého problému. Ale když se chci rozjet, tak jede jakoby na 3 válce a dusi se. V momentě kdy to ale přejde přes 5000ot tak vystřelí a jede jak ďas. Když chci ale jet třeba v obci těch 50 tak se jakoby dusí.
Bohatost směsi jsem nastavil dle manuálu na 3 otacky(při 4 už byly bílé svíčky).
Ještě se projevuje jeden problém při startování, když je motor ohřátý. Musím při startu víc pridrzet plyn aby to chytlo, pak už to drží.
Máte tušení co s tím?
Moc děkuji za vaše rady

Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:21

2 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

12.4.2018 v 19:32 | Nahoru | #1
Prvni manual na ktery jsem narazil ze stovky..
http://www.geocities...rasmith/carbdata.jpg

Srad zrovna tak. Dalsich x motorek co jsem delal.

Kde se bere ten mytus, ze to je kvuli chlazeni?
Jen tady na foru uz jsem to cetl 100x

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

12.4.2018 v 21:09 | Nahoru | #2

Jurawood píše: Prvni manual na ktery jsem narazil ze stovky..
http://www.geocities...rasmith/carbdata.jpg

Srad zrovna tak. Dalsich x motorek co jsem delal.

Kde se bere ten mytus, ze to je kvuli chlazeni?
Jen tady na foru uz jsem to cetl 100x

On to není zas takovej mýtus dochlazování bohatší směsí, celkem se s tím laborovalo hodně u vzducháčů nebo u motorů kde z důvodu malého prostoru už nezbylo moc místa na chladící kanály. Tenkrát mi to vysvětloval právě GSX-Roll, ale je to cca 10-12 let zpět, vyučoval nebo ještě vyučuje na ISŠA motocykly, nevím... Kvůli čemu by tam ty větší trysky jinak dávali?

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

12.4.2018 v 22:47 | Nahoru | #3

Jurawood píše: Prvni manual na ktery jsem narazil ze stovky..
http://www.geocities...rasmith/carbdata.jpg

Srad zrovna tak. Dalsich x motorek co jsem delal.

Kde se bere ten mytus, ze to je kvuli chlazeni?
Jen tady na foru uz jsem to cetl 100x


Já neříkám že kvůli chlazení. Proč to přesně je ti neřeknu, leč už si to nepamatuju. Ale teď sem prošel pár manuálů a je teda zajímavé že u některých jsou opravdu větší trysky na vnějších karburátorech jako např. u zmiňovaného srada, u jiných zase větší trysky na vnitřních karburátorech, např. GSXR750W, nebo CBR600R nebo zajímavý je Blackbird. 1/4 válec 142 tryska a 2/3 válec 145, kdežto u verze pro Německo je to přesně naopak, tak to by mě teď fakt zajímalo proč to tak je?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist