bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
27.3.2018 v 21:56
Koupil jsem starší ZX6R r.v.2000 v horším těch. stavu a rozhodl se jí dát plnou péči k novému životu. Vyměnil jsem olej, filtr, vzduchový filtr svíčky a hlavně vyčistil zanesene karburatory
Dostala nový lak a konečně jsem se chtěl projet. Zde nastal problém. Motorka se na neutral krásně vytáčí a nejeví známky nějakého problému. Ale když se chci rozjet, tak jede jakoby na 3 válce a dusi se. V momentě kdy to ale přejde přes 5000ot tak vystřelí a jede jak ďas. Když chci ale jet třeba v obci těch 50 tak se jakoby dusí.
Bohatost směsi jsem nastavil dle manuálu na 3 otacky(při 4 už byly bílé svíčky).
Ještě se projevuje jeden problém při startování, když je motor ohřátý. Musím při startu víc pridrzet plyn aby to chytlo, pak už to drží.
Máte tušení co s tím?
Moc děkuji za vaše rady

Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

10.4.2018 v 05:58 | Nahoru | #1
Martin.z.brna> uznávám, že máš pravdu. Jen mě nějak zarazilo proč by se ladila volnobezna tryska, když s jinou než originální velikostí to zlobí.

Jinak všichni, kdo tu se mnou měli trpělivost a snažili se mi pomoci, Vám chci moc poděkovat. Konečně jedno z témat kde se tu lidé nepredhaneli v tom kdo je chytřejší a neurazeli se navzájem.
Pokud by někdo potřeboval něco vyfrezovat ze dřeva či plastu, tak vám také rád pomohu. Rozměry plochy stolu jsou 1000x700mm. Mám možnost i nechat udělat hliníkové odlitky. Tady je pár výrobků :
[img]


Naposledy editováno 10.04.2018 06:00:00

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

10.4.2018 v 22:15 | Nahoru | #2
matware> Ten dinosaurus je super A máš pravdu, konečně vlákno kde se něco opravdu řešilo a vyřešilo, většinou je to jen o poměřování pinďourů a každý je chytrý jak rádio

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

10.4.2018 v 22:31 | Nahoru | #3
matware> dle mě tu trysku tam dal někdo jako nouzovou z jiný moto, když tu původní dokurvil... Srovnával jsi ty trysky z 1. a 4. válce? Kolikrát jsou jiný než z 2. a 3. válce z důvodu horšího chlazení prostředních válců a právě se prostřední dochlazovaly bohatší směsí, tedy jiné otryskování... Ale je to jen u některých moto... Jinak jsem koukal jak opravují závity v hlavě na svíčku starý motoráři. Na závitník plácnou hustou vazelínou a většina špon v ní zůstane, zbytek jak psali kluci vyfoukaj luftem přes výf. ventil...

Naposledy editováno 10.04.2018 22:32:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist