globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa twin adventure sport
Ahoj ma smysl porizovat si Advanture sport? Koukam ze je zhruba o 100t drazsi...
Maji ty tlumice a dalsi doplnky vubec takovou hodnotu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

30.3.2018 v 22:33 | Nahoru | #1
Metric> Ty plasty samy o sobě vydzří klidně i čelní náraz do auta. Problém je ale s jejich přesným slícováním a uchycením plastovými cvočky a západkami při byť i nepatrné deformaci lešení. Kdo někdy dával dohromady TA650 nebo Varana, či jakoukoliv motorku s podobně řešenými vnitřními platy a mohl to srovnat s jednoduchým slícováním kapotáže, které tyhle vnitřní plasty nemají, tak pochopí. Ostatní tohle prozření teprve čeká.

Navíc moc nerozumím tomu, že třeba mildafleck vysolí skoro čtyři kila za motorku s 21/18 koly a 220 mm zdvihy, zároveň uvažuje o upgrade na Adventure, ale zároveň není takový blázen, aby s ní jezdil do lesa. Dovolím si tvrdit, že takových kupců je drtivá většina. Potom je logické, že výrobci chrli jakoby endura, protože kupci vlastně ani nepotřebují, aby to jako enduro fungovalo. Úplně stačí, že to jako enduro vypadá.

Naposledy editováno 30.03.2018 23:39:47

(reakce na) Africa twin adventure sport

30.3.2018 v 23:52 | Nahoru | #2
vilemx> Naopak bych řekl, že doba pseudoendur je pryč. Teď je situace na trhu o dost lepší než byla dříve. Máš 850GS, Afrika, 1090R, a zanedlouho přijde snad malá tenerka a KTM 800. Všechny ty motorky i jako endura fungují (resp. budou).

K těm vnitřím plastům, já snima nikdy neměl nějaký problém, jen je "voser" na tom něco dělat. Teréním už dost dlouho na TA, a jeden vnější boční plast mi opravdu tím jak je křehkej prasknul. Zalátal jsem to zevnitř laminátem a je to cajk. Jinak to furt vypadá jako Alp, po XY pádech stále vše drží na své místě a spáry jsou OK. Takže to není nic tak hrozného, ale mohlo by to být řešeno lépe. Za mě správně designovaná motorka do terénu je tehdy, když nepotřebuje trubkové padáky.

Naposledy editováno 30.03.2018 23:58:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

31.3.2018 v 02:46 | Nahoru | #3
vilemx> Chápem. Mne sa to zatiaľ moc nedeformovalo (síce nejazdím nič zložité, ale padám furt, proste to nemám dané a musím si to v teréne odpadať viac než priemerný motorkár), buďto vydrží alebo praskne. Tak neviem, ako to je. Na druhej strane ono ten Tiger tak veľa plastov podľa mňa nemá.

Že si adventure kupuje veľa ľudí (i normálnej výšky) na jazdu prevažne po cestách, je fakt. Na druhej strane stroje, ktoré si poradia v teréne, existujú, otázkou je, či sa tak dobre predávajú. Čo napr. to AJP, to vyzerá byť slušné v teréne a moc na odbyt to nejde, i keď na to určite vplýva aj tá značka. Plus tu ešte Tech spomenul pár ďaľších.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Ledys 38 9.12.2023 v 20:08 Davidrak
Originální quickshifter pro ATAS Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports rst1467 20 10.4.2023 v 16:02 Sema


TOPlist