globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250/353
11.3.2018 v 21:01
Mám problém s kejvačkou 250/353,jezdila krásně ale loni jsem se z jedné vyjíždky vrátil jen tak tak,a z druhé už vůbec.Motorka stříli do výfuku až to roztrhlo rybyny.Předstih od 2 do 5 a stale jen střili do výfuku.Karburátor jsem dal ten na ktery to 100pro jelo.Kdyby bylo špatné gufero pod zapalkem bude to jen přisávat nebo by to i propouštělo nespálenou směs ven?

Jawa 250/353

11.3.2018 v 21:15 | Nahoru | #1
Tak tomu říkám nálož, když to zničí vyfuk. Máš indukcku náhradní na vyzkoušení vč. Krátké fajfky. Dlouhou raději nebrat.

Jawa 250/353

11.3.2018 v 22:50 | Nahoru | #2
Asi bych vyzkoušel všechno! Takže vyměň gufero (stojí pár korun), svíčku (mě to kdysi udělala svíčka) a pokud to nepomůže, tak kondík a VN cívku. Pokud ani tohle nepomůže, tak nevím. Většinou je to tak, že není buď co zapálit (to ale není tvůj problém, to by nestřílelo) a nebo čím zapálit. Gufero dělá chudou směs a ten zbytek řeší jiskru

Jawa 250/353

11.3.2018 v 23:13 | Nahoru | #3
Co třeba prasklý pístní kroužek, nebo už větší vůle pístu ve válci. To jsme u jedné kývačky řešili také.Řešením byl výbrus.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/353

12.3.2018 v 09:12 | Nahoru | #4
To by ale nestřílelo, jen by to nemělo tah a výkon. Podle mě to bude chudou směsí - takže buď karbec vyčistit a trysky vyčistit anebo tím guferem že si to přisává luft. Druhá možnost je odcházející indukčka (nebo kravící svíčka) - někdy hodí a někdy ne a pak blafne i nespálená směs ve výfuku. Ještě mě napadla třetí možnost - že to háže nepravidelně jiskru - volná vačka nebo vakl na klice. Já bych se koukl nejdřív na karbec - ony ty svinstva co dávaj dneska do benálu dokážou zalepit trysku po dvou měsících stání. Pak zkusil jinou indukčku a fajfku a svíčku.

(reakce na) Jawa 250/353

12.3.2018 v 10:47 | Nahoru | #5
Bimbam> vidím to podobně, začít jednoduše od karbecu a jeho přírubou jestli je rovná a přes indukčku, kondík, kontrolu el.instalace a svíci i nová může stát za draka. Je to tipišejawazáhada. Já se loni drbal s 353 na kterou jsem dal motor po poctivé GO a motor nešel. V rámci dokompletace té mimořádně zachovalé patinovky jí dal filtr jelito místo nesprávné drátěnky a nevšiml jsem si "restriktoru" v krytu filtru původně z 592. Jen co jsem toho zmetka po týdnu laborací vyrval tak motor šel jak z praku.

Jawa 250/353

12.3.2018 v 10:53 | Nahoru | #6
Ještě mě napadla jedna věc , ono u těch kejchaček to ale nebývá moc vidět - že by blbla spínačka - vychozené plíšky co je spíná bošák - normálně to jede a jak se to někdy blbě hne nebo vibracema pohne tak je naráz "elektrický klid" a pak to zase běží i když nepravidelně a může to i střílet jak se nahromadí nespálená směs. Hmmm.... Jenže to by zase nestřílelo furt že.

Ona to nakonec bude nějaká blbina - když to předtím jezdilo dobře a naráz to blbne.

Naposledy editováno 12.03.2018 10:55:05

Jawa 250/353

13.3.2018 v 09:28 | Nahoru | #7
Třeba i kondenzátor.

Jawa 250/353

13.3.2018 v 09:43 | Nahoru | #8
ten tam byl už 2x

Jawa 250/353

13.3.2018 v 21:05 | Nahoru | #9
Všechny zdravím a zároveň dekuji za názory každej se cení.Motor má po go najeto (kterou jsem nedělal osobně)cca 5000 km, tak na vule bych moc nesázel.Čistota karbce základ.Nevěřil jsem ani v gufero,to by šel motor spíš sám do otáček,ale kontrola proběhla,zjištěno že při montáži ho někdo natrh na vnějším průměru tak bylo přetmelený,proběhla výměna za nové,bez úspěchu.Nevěřil jsem ani indukčce,a to jsem jezdil i Warťáky a nikdy nebyla závada v indukčce.Indučka stará asi dva roky,tak jsem skusil původní a bylo po střílení.Abych se ujistil tak jsem civky zese přepojil,po nastartováni motorka běžele bez problému,do prvniho chcípnutí,pak už zas jen střelba jak na frontě.Takže šla spátky stará původní.a zatím jeklid,teda až na drobnost že jsem v zápalu boje odpálil relé tak nedobíjim.

Jawa 250/353

14.3.2018 v 12:12 | Nahoru | #10
Jojo ty nové cívky už nejsou co bývaly! Vyrábí se v Číně a je to s nima jako sázka do loterie! Takzvaná pudovka Buď pude, nebo nepude Také jsem se s tím setkal! Na Tatranu mi VN cívka fungovala cca 200 Km a pak se odporoučela do věčných lovišť. Tak jsem dal starou dobrou a ta šlape jak hodinky už 20 tis Km

Jawa 250/353

14.3.2018 v 13:18 | Nahoru | #11
zdravím, také staré elektrické rozvody mohou potrápit díky postupné oxidaci drátů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3875, 3876] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116266 Dnes v 21:04 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist