globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK
 
7.3.2018 v 14:26
Čus, chci se zeptat, jak je to teď s STK... Je mi jasný, že všude to je trošku jiný, ale kamarád byl dnes na STK a nedali mu to, protože jednak měl motorku otevřenou na 88 kw, ale papírově byla 25, takže tam musí dát škrtící sadu, a jednak i když má original Leo Vince s ,,ečkem", tak ho musí vyměnit za puvodní originalni... Tak se ptám, jestli je to normální, nebo jen tady u nás řeší zbytečnosti. Zítra chci jet taky se svým GSem r.v. 92 a mám tam taky laďák bez homologace, tak jestli mám rovnou předělat na originál. (někde jsem totiž četla, že ty starší motorky tu homologaci nepotřebují)

1 reakcí na tento příspěvek STK

8.3.2018 v 21:52 | Nahoru | #1
K novému akrapovic výfuku dostaneš homologacni kartu kterou máš vozit u sebe. Nějaký,, e,, je každému u zadku. Musíš prokázat že je homologovany na tu danou motorku..... Tak je to se vsim..... Takže na výfuk tě údělal oprávněně... Na výkon těžko.... Ani jsem neslyšel že by byla nějaká brzda schválena na brzdění motorek.... Když si zjistíte co se jak má dělat můžete ho na konci poslat do háje vy s tím že něco neudělal jak měl až mu pošlete kontrolu.... Ještě rádi vás pustí
.zelenac.jk.rx> pokud vím, předtím se karty k "laďákům" nedávali, když jsem před cca 10 lety kupoval novej arrow, žádná karta nebyla...
Jen v Česku jsme papežštější než papež, pak to takhle dopadá...
Cigoši a socky budou jezdit dál bez tk a povka, ale většina bude kvůli pár vocasům(kterých se to stejně nedotkne) buzerována čím dál víc...hlavně udělat pořádný represe, pokuty atd.
Prostě vocasov...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist