globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Denní světla
 
24.2.2018 v 16:41
Ahoj, zkoušel někdo rozebrat H4 patici, mám na mysli jak dostat ven fastony bez poškození, abych ji mohl znovu použít. Potřebuji pro zapojení denních světel přerušit plus vedoucí do potkávacího světla a nechci zasahovat do originální instalace. Původně jsem tam chtěl dát ještě jednu novou patici, ale prostorově mi to nevychází.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní světla

25.2.2018 v 17:41 | Nahoru | #1
Beranidlo> no to teda mají. Pokud je více doplňkových světel a spotřebičů, tak mámsetsakra smysl, aby byla co nejúspornější a v součtu s menším příkonem než výkon zdroje.

(reakce na) Denní světla

25.2.2018 v 20:55 | Nahoru | #2
se-se> Současné motorky se vstřikováním mají alternátor kolem 400W / 5000 ot/min, včetně té tvojí GSX. Z toho berou světla tak kolem 80W, dobrá baterka dobíjí kolem 10W, vstřikování 50W, zapalování podle poču válců do 50W. Ostatní se zapojuje pouze občas - větrák, ABS, blinkry, atd. Kdo má topení v gripech, přičte 50W. To je zhruba všechno, co by stálo za řeč.
Starší karburátorové mašiny mívají kolem alternátor kolem 200W, se spotřebou při zapnutých světlech do 120W.
Argumentuješ přídavnými světly - ve dne je nepotřebuješ a v noci stejně zapneš hlavní.

Naposledy editováno 25.02.2018 20:57:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist