globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
24.2.2018 v 14:18
Caute, mam na motce yoshirouru tri oval 4-1 a chtel bych uplne stejnou na druhou stranu...da se ta koncovka.nejak upravit aby tam sedla kdyz se vsechny vyrabi jen na jednu stranu?
Predem diky :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 21:12 | Nahoru | #1

t_freedom píše: Beranidlo> ano a já psal, že je to korekce mapy v řádu procent... Tys psal že žádná korekce. Tohle prostě neumí 10-15-20 procent mimo základ mapy... A to je ten interval.
Nechápu o čem mě přesvědčuješ... Já se s tím na DVOUVÁLU(kterej je daleko citlivější) trápil rok...



Tvůj problém je v tom, že ten citlivější dvouválec z Boloně nemá žádný senzor tlaku v sání, ale jen teploty vzduchu v sání. Takže pokud se v tom systému sání/výfuku někdo pohrabe, má peška, nejede. Ducati má snímač otáček, snímač škrticí klapky a měření teploty a tlaku vzduchu v atmosféře, plus tu teplotu v sání.
GSX má snímač tlaku v sání, a proto můžeš dělat s výfukem, co chceš. Pokud zvýším průtok vzduchu v sání třeba o 30%, algoritmus výpočtu množství vzduchu už této oblasti nemusí být korektní, ale přesto něco spočítá.
U Ducny bez IAP senzoru nemůžeš beztrestně ani změnit značku filtru sání.


Naposledy editováno 26.02.2018 21:20:03

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

27.2.2018 v 08:12 | Nahoru | #2

Beranidlo píše: Tvůj problém je v tom, že ten citlivější dvouválec z Boloně nemá žádný senzor tlaku v sání, ale jen teploty vzduchu v sání. Takže pokud se v tom systému sání/výfuku někdo pohrabe, má peška, nejede. Ducati má snímač otáček, snímač škrticí klapky a měření teploty a tlaku vzduchu v atmosféře, plus tu teplotu v sání.
GSX má snímač tlaku v sání, a proto můžeš dělat s výfukem, co chceš. Pokud zvýším průtok vzduchu v sání třeba o 30%, algoritmus výpočtu množství vzduchu už této oblasti nemusí být korektní, ale přesto něco spočítá.
U Ducny bez IAP senzoru nemůžeš beztrestně ani změnit značku filtru sání.


Jojo, tak tohle dává smysl. Tzn. Že se celou dobu bavíme o tom, že to neni beze změny paliva. Pak je to samozřejmě logický. Někde výše jsem psal, že jsem zaslechl již dřív o tom jak to Japonci mají flexibilnější. Potvrdil jsi mi to(ačkoli jsem zezačátku nechtěl moc věřit) Nemyslel jsem že to zvládne tolik a asi ani u všech Japonců to nebude stejný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

27.2.2018 v 09:20 | Nahoru | #3
Beranidlo> Trochu bych tě opravil, IAP (nebo MAP) sensor podtlaku v sacím potrubí funguje jinak než váha vzduchu MAF. Signál z IAP se používá jen v režimu nízkých zatížení cca do 10° otevření klapek, pouze tady jsou rozdíly v podtlaku natolik markatní aby se daly použít pro řízení směsi. Při otočení plynu 50-100% se tlak v potrubí za klapkou téměř nemění. Z toho plynoucí možnosti na adaptace směsi při montáži jiných výfuků jsou snad všem jasné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 25 29.4.2024 v 05:26 Lajda
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 Moty1 56 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N


TOPlist