globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
24.2.2018 v 14:18
Caute, mam na motce yoshirouru tri oval 4-1 a chtel bych uplne stejnou na druhou stranu...da se ta koncovka.nejak upravit aby tam sedla kdyz se vsechny vyrabi jen na jednu stranu?
Predem diky :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

27.2.2018 v 09:20 | Nahoru | #1
Beranidlo> Trochu bych tě opravil, IAP (nebo MAP) sensor podtlaku v sacím potrubí funguje jinak než váha vzduchu MAF. Signál z IAP se používá jen v režimu nízkých zatížení cca do 10° otevření klapek, pouze tady jsou rozdíly v podtlaku natolik markatní aby se daly použít pro řízení směsi. Při otočení plynu 50-100% se tlak v potrubí za klapkou téměř nemění. Z toho plynoucí možnosti na adaptace směsi při montáži jiných výfuků jsou snad všem jasné.

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

27.2.2018 v 09:25 | Nahoru | #2
geloš> a já už mu to věřil...a tys mi do toho hodil vidle...
Tzn. že to běží tak nějak podobně jako "close loop" u italů ?... tam to je asi do otevření klapek 5°tuším... pak to jede na mapu fest.

Naposledy editováno 27.02.2018 09:46:16

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

27.2.2018 v 10:00 | Nahoru | #3

geloš píše: Beranidlo> Trochu bych tě opravil, IAP (nebo MAP) sensor podtlaku v sacím potrubí funguje jinak než váha vzduchu MAF. Signál z IAP se používá jen v režimu nízkých zatížení cca do 10° otevření klapek, pouze tady jsou rozdíly v podtlaku natolik markatní aby se daly použít pro řízení směsi. Při otočení plynu 50-100% se tlak v potrubí za klapkou téměř nemění. Z toho plynoucí možnosti na adaptace směsi při montáži jiných výfuků jsou snad všem jasné.


To je pravda, že pouze pro nízká zatížení je primární hodnotou pro výpočet dávky paliva hodnota tlaku v sání a ve vyšším zatížení je primární hodnotou poloha škrticí klapky. To ale neznamená, že to tlak neměří, pořád se bere jako kompenzace. Ještě se sluší připomenout, že i tahle GSX má SDTV - Suzuki Dual Throttle Valve system, takže pro zhruba 50% a větší otevření hlavní škrticí klapky už se stejně jedná o ovládání "by wire", motorem na sekundární klapce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 25 29.4.2024 v 05:26 Lajda
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 Moty1 56 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N


TOPlist