Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

1 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

24.2.2018 v 14:06 | Nahoru | #1
Předloni jsem klukovi nechal Volvo V 40 1.8 benzín, rok 1999, mělo najeto 380.000 km, dnes už má přes 430.000 km a motor šlape jako hodinky, nic se na něm doposud neposralo. Mění se jenom čepy, brzdy a další spotřebák.
Základ je pravidelná výměna kvalitního oleje a filtru po max. 10.000 km. Sami jsme zvědaví, kolik to ještě dá.
Chtěl bych vidět po takové porci km ty litrový tříhrnky s turbem.
Ale dnes není zájem vyrábět nesmrtelný auta, spíš naopak.

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

24.2.2018 v 15:00 | Nahoru | #2

PinkPanther píše: Ale dnes není zájem vyrábět nesmrtelný auta, spíš naopak.


Z jedne strany mas pravdu, z druhe ne tak uplne.
Kvalitni auta dvacet let zpet staly vzhledem k prijmum raketu jako prase. Dnes je auto stredni tridy podstatne dostupnejsi. Takze bud budeme chtit vymazleny auta, kde budou misto plastovejch nacvaku srouby a drevo bude drevo a ne olepenej plast, ale nachystej si 2x bezny ceny.
Btw, Dfens - fabia a kchatovani kchostu to popsal docela hezky, vcetne realnych cisel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist