motozem_rijen





Téma: Bishop's-zkousel nekdo
21.2.2018 v 09:17
Zkousel jste nekdo neco od Bishop's? Znam jeden pripad, kdy kuckala,blbla Ducna a ta vodicka ji tak procistila, ze uz neblbne.
Předchozí
1 2
Následující

Bishop's-zkousel nekdo

21.2.2018 v 09:31 | Nahoru | #1
Používám ve všech autech dlouhodobě (15 let), a i v motorce (2T), a naprostá spokojenost. Čistota motoru je perfektní.

Bishop's-zkousel nekdo

21.2.2018 v 12:15 | Nahoru | #2
Nepoužívám nic od nich ca 30let jak ve 4t tak dříve v 2t, pravidelně měním oleje co tam jsou předepsané a u 4t naprostá spokojenost. Čistota motoru je perfektní.

2t už 20let nemám.

Bishop's-zkousel nekdo

21.2.2018 v 12:24 | Nahoru | #3
Za ty peníze už to musí umět i vařit kafe ne?

Netvrdím že to nemůže fungovat ale do zaneseného motoru co zlobí bych se bál ať opravdu neuvolní něco velkého z čeho bude malér a do čistého motoru to asi nemá cenu jelikož by zlobit neměl....

hlavně za ty peníze co se do motoru díky tomu nalijí už mám pomalu zaplacenou rozborku motoru v servise...

Někdo opravdu zkušenost že to někde pomohlo? Názor leju to do motoru už léta a žádný problém nemám je taky názor ale
mito7 neber to prosím jako rýpání.

1 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo

21.2.2018 v 12:55 | Nahoru | #4
Ja vim jen o dvou pripadech kdy to fungovalo. Jeden byla ta ducna, kdy v servisu rekli, bud vstriky a nebo cerpadlo a bishops to proste vycistil a vyresil. Druhy vim, ze mu zrala dodavka brutalne olej, bishops uvolnil pistni krouzky a je to dobry. Sam jsem to ted nalil do fabie, zere jako prase, ale mam najeto 1000km, je brzy to hodnotit. Vcera jsem videl karburatory s usazenou zelenou biosrackou, nechtel jsem tomu verit, tak tam naleju 333-g, to co pomohlo ducati. Me, nez se motor ohreje, tak na 4a5 rychlost to pri prerazeni pada az na nulu a chcipne, udusi se, teply je to ok. Samozrejme jen pokud necham spadnout otacky, pokud rychle, normalne zaradim, tak to nepoznam. Je to takova kravinka, nez zavada, jo a je to strikacka..

E: a po tom co jsem videl, tak odted beru jen vervu..

Naposledy editováno 21.02.2018 12:57:31

1 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 07:55 | Nahoru | #5
Další postřeh z používání Bishopa je snížení spotřeby oleje na méně, než polovinu původní hodnoty. Zajímavé jsou obličeje při měření emisí, kde na různých stanicích dokola kontrolují správnost zapojení měření, sondy atd., aby poté vytiskli protokol s hodnotami 0,00 % a víc se nezajímali. Auto má najeto 250 000 km. Asi to něco dělá.

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 09:35 | Nahoru | #6
Zkoušel jsem to do oleje u dieselu - nic tomu nebylo, ale jen mě to zajímalo co to udělá. Byl to obyč 1,9 atmosféra. Nic jsem nezpozoroval. Spotřeba byla stejná a výkon se nijak rapidně nezvednul. Jinak dál to praktikuji stejně jak FUGO. Měním olej max po 15tis ( u auta ) u motorek ani nedojdu servisního intervalu...1 x za rok.

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 11:39 | Nahoru | #7
V motoru s mokrou spojkou poznáš změnu 100%

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 11:55 | Nahoru | #8
poprvé jsem to vyzkoušel asi před třiadvaceti lety když to ještě byl původní Slick 50, což je dnešní Bishop's, (dnešní Slick 50 s tím má společný jen původní název, ne recepturu) a od té doby ještě mnohokrát, jak v motorce tak v autech, a můžu potvrdit to co píše mito7, kdo nezkusil neuvěří...

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 13:31 | Nahoru | #9
Nemel slick 50 povest, ze se utvori povlak na klice, ten se protoci a ucpe mazaci kanaly? Neco takoveho si vzpominam, ale uz je to spousta let.

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 13:34 | Nahoru | #10
Slick 50 je smejd.


Ucinna latka v bishops je 1,2,4-Trimethylbenzene

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 13:40 | Nahoru | #11
Nezasirejte to tady nejakym Slickem 50, ten s Bishopem nema co delat. Trocha na objasneni
http://www.bishops-o...ex.php?page=historie

Naposledy editováno 22.02.2018 13:40:52

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 14:16 | Nahoru | #12

mito7 píše: Další postřeh z používání Bishopa je snížení spotřeby oleje na méně, než polovinu původní hodnoty. Zajímavé jsou obličeje při měření emisí, kde na různých stanicích dokola kontrolují správnost zapojení měření, sondy atd., aby poté vytiskli protokol s hodnotami 0,00 % a víc se nezajímali. Auto má najeto 250 000 km. Asi to něco dělá.


No to je bomba. Celý svět řeší emise a ty s Bishopem jste to vyřešili. Ten protokol s 0,00% bych rád viděl. Já to zkoušel dva roky. Nepozoroval jsem vůbec nic.

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 15:11 | Nahoru | #13
No tak clovek to holt musi filtrovat. Sem maji pristup i prodejci. A rekneme si to otevrene, ta webova prezentace, na kterou odkazuje digitl nevypada uplne jako profesionalni marketing zavedene firmy.

Spis mi jsou zahadou lidi, jako Mito7, ktery na upravach te sve prskavky pro dceru ukazal, ze motorum rozumi. A pak sem napise takovy elaborat o emisich 0,00. Jestli on to taky neprodava..

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 15:30 | Nahoru | #14
je pravda, že webový stránky vypadají jako práce středoškolského studenta né moc šikovného a jak jsem již dávno zjistil, kvalitní výrobky reklamu nepotřebují, to si sdělí lidé mezi sebou.

rád bych taky viděl emise s výsledkem 0,00

1 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 20:47 | Nahoru | #15
Ne, ne já to jenom kupuju. Protokoly o měření emisí jsem našel, zítra je sem naskenuju. Jsou měřeny přímo v STK, ne v nějaké garáži. Dokud měli analyzér na dvě desetiny, tak to ukazovalo 0,00. Při první kontrole, se tam ještě něco objevilo při zvýšených otáčkách. Podruhé už jen nuly. Potřetí jsem jel na konkurenční STK, kde mají nový přístroj, který měří na 3 desetinné místa a tam jsou samé nuly všude. A teď mi to vysvětlete.

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 21:36 | Nahoru | #16
Máš vývod bokem, nebo to nemáte nastartovaný

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 22:06 | Nahoru | #17
3 x po 2 letech stejnej výsledek? I na jiné STK.

Bishop's-zkousel nekdo

22.2.2018 v 23:42 | Nahoru | #18
Nulove emise... to chci videt ... nahraj sem ten protokol

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 06:31 | Nahoru | #19
mito7> nejezdis nahodou na e85?

1 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 07:18 | Nahoru | #20


Jezdím jen na V-power. Fotka mi sem nejde nahrát. Aha, ono je to v PDF - jak to sem nahraju? Tak už jsem to snad vyřešil.

Naposledy editováno 23.02.2018 08:07:33

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 09:26 | Nahoru | #21
mito7> Za ty emise poděkuj příteli katalyzátoru a příteli řízení motoru,přítel Bishop's s tím nemá moc co společného(to je celkem běžný výsledek měření zahřátého benzinového auta z roku 2008)

2 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 09:49 | Nahoru | #22
Když jsem to popisoval, tak se tomu divili a chtěli to vidět. Když je to běžné, tak proč je povolené maximum 0,5 % a 0,3%. To potom mohou normu klidně o 3 řády přitvrdit. Proč existuje Euro 6? Tohle je auto s Euro 4.
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?

Naposledy editováno 23.02.2018 10:13:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 10:19 | Nahoru | #23

mito7 píše: Když jsem to popisoval, tak se tomu divili a chtěli to vidět. Když je to běžné, tak proč je povolené maximum 0,5 % a 0,3%. To potom mohou normu klidně o 3 řády přitvrdit. Proč existuje Euro 6? Tohle je auto s Euro 4.
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?



Dáte někdo své protokoly o měření emisí pro porovnání, jestli je to běžný výsledek? Docela by mě to zajímalo.

Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 20:05 | Nahoru | #24
Přijde mi to, i s tim super reklamním letáčkem, jako nějaký zázračný stoprocentně účinný prostředek na hubnutí. Samozřejmě made in USA.

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 22:18 | Nahoru | #25

mito7 píše: Dáte někdo své protokoly o měření emisí pro porovnání, jestli je to běžný výsledek? Docela by mě to zajímalo.


J, je to normální. Hodně záleží, jak dá sondu do výfuku. Když jsem byl na emisích s Mazdou, tak jsem měl vadnou lambdu a hodnoty vůbec neseděly, tak s tím trochu zahýbal a už jsem byl v normě.
Tady je protokol z 1.6 atm.

Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 22:35 | Nahoru | #26
A tady je protokol z té Mazdy. První měření několikanásobně překračovalo povolenou hranici.

Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 23:28 | Nahoru | #27
Je to úplně normální - Renault Thalia 1,2l 2008, provoz jako druhé auto, tedy 3-5km cukačky po městě, mimo město vyjímečně. Olej měněnej co dva roky / 10000km, tankován převážně N95 u Globusu. Najeto cca 94tkm, žádné aditivum nikdy v nádrži nebylo.

STK před 2 lety - CO volnoběžné otáčky 0,003, zvýšené 0,007. 2 měsíce zpátky volnoběžné 0,009, zvýšené 0,000. V obou případěch rozhodně nebyl motor pořádně zahřátý (stk cca 3km od baráku a je zima, poměrně dlouho jsem čekal).

Jinak kdysi jsem měl tu čet pracovat s PANEM tribologem / olejářem, který pracoval dlouhá léta pro Total. Vždycky, když chtěl někdo přidávat nějaká aditiva na "vylepšení" oleje, se jen chytal za hlavu. Vyvinout balíček aditiv tak, aby splňoval všechny protichůdné požadavky je doslova alchymie a dělají to 3 firmy na světě - pokud si dobře pamatuju tak Total, Shell a Castrol. Takže se to vyvine, odladí, všechno skloubí dohromady a pak do toho někdo naleje nějaké opičí kapky a čeká, že to zlepší... To je jak lít maggi do polívky. Pokud je za účelem vylepšit vývar z ponožek, tak ještě, ale kvalitní vývar se tím jen zku.í... Druhá věc je výplach nebo aditivum do paliva, tam to pomoct může.

Naposledy editováno 23.02.2018 23:34:43

Bishop's-zkousel nekdo

24.2.2018 v 00:24 | Nahoru | #28
Slick50 jsem měl 2x na 4 i 2ventilu a nezaznamenal jsem jediný rozdíl.... Ani ve spotřebě, ani ve výkonu.

3 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo

24.2.2018 v 07:19 | Nahoru | #29
zaujalo mě aditivum 4601 do oleje motocyklů, kde se uvádí, že nemá vliv na mokrou spojku. Jelikož se v podrobném iinfu píše, jak všeobecně snižuje tření, tak povażuji za naprosto nemožné, aby to nezhoršovalo funkci mokré spojky.
Víte o tom někdo něco?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

24.2.2018 v 08:55 | Nahoru | #30
se-se> existujou takzvane pridírací přísady do olejú,ty tomu zabraňují
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2020 - je tu [1 ... 778, 779] Honda CBR 1000RR Fireblade, Triumph Daytona 675, Yam... Ozzy_ 23345 Dnes v 11:56 oxygen
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 tonyyzf125 15 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 nicooo 8 27.5.2020 v 14:53 nicooo
Triumph Daytona startovaní Triumph Daytona 675 djgas 13 26.4.2020 v 21:55 djgas
Pneu na Daytonu Triumph Daytona 675 nicooo 23 18.11.2019 v 12:56 malda67

TOPlist