Netvrdím že to nemůže fungovat ale do zaneseného motoru co zlobí bych se bál ať opravdu neuvolní něco velkého z čeho bude malér a do čistého motoru to asi nemá cenu jelikož by zlobit neměl....
hlavně za ty peníze co se do motoru díky tomu nalijí už mám pomalu zaplacenou rozborku motoru v servise...
Někdo opravdu zkušenost že to někde pomohlo? Názor leju to do motoru už léta a žádný problém nemám je taky názor ale
mito7 neber to prosím jako rýpání.
1 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo
E: a po tom co jsem videl, tak odted beru jen vervu..
Naposledy editováno 21.02.2018 12:57:31
1 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo
http://www.bishops-o...ex.php?page=historie
Naposledy editováno 22.02.2018 13:40:52
mito7 píše: Další postřeh z používání Bishopa je snížení spotřeby oleje na méně, než polovinu původní hodnoty. Zajímavé jsou obličeje při měření emisí, kde na různých stanicích dokola kontrolují správnost zapojení měření, sondy atd., aby poté vytiskli protokol s hodnotami 0,00 % a víc se nezajímali. Auto má najeto 250 000 km. Asi to něco dělá.
No to je bomba. Celý svět řeší emise a ty s Bishopem jste to vyřešili. Ten protokol s 0,00% bych rád viděl. Já to zkoušel dva roky. Nepozoroval jsem vůbec nic.
Spis mi jsou zahadou lidi, jako Mito7, ktery na upravach te sve prskavky pro dceru ukazal, ze motorum rozumi. A pak sem napise takovy elaborat o emisich 0,00. Jestli on to taky neprodava..
1 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo
1 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo
2 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?
Naposledy editováno 23.02.2018 10:13:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bishop's-zkousel nekdo
mito7 píše: Když jsem to popisoval, tak se tomu divili a chtěli to vidět. Když je to běžné, tak proč je povolené maximum 0,5 % a 0,3%. To potom mohou normu klidně o 3 řády přitvrdit. Proč existuje Euro 6? Tohle je auto s Euro 4.
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?
Dáte někdo své protokoly o měření emisí pro porovnání, jestli je to běžný výsledek? Docela by mě to zajímalo.
mito7 píše: Dáte někdo své protokoly o měření emisí pro porovnání, jestli je to běžný výsledek? Docela by mě to zajímalo.
J, je to normální. Hodně záleží, jak dá sondu do výfuku. Když jsem byl na emisích s Mazdou, tak jsem měl vadnou lambdu a hodnoty vůbec neseděly, tak s tím trochu zahýbal a už jsem byl v normě.
Tady je protokol z 1.6 atm.
STK před 2 lety - CO volnoběžné otáčky 0,003, zvýšené 0,007. 2 měsíce zpátky volnoběžné 0,009, zvýšené 0,000. V obou případěch rozhodně nebyl motor pořádně zahřátý (stk cca 3km od baráku a je zima, poměrně dlouho jsem čekal).
Jinak kdysi jsem měl tu čet pracovat s PANEM tribologem / olejářem, který pracoval dlouhá léta pro Total. Vždycky, když chtěl někdo přidávat nějaká aditiva na "vylepšení" oleje, se jen chytal za hlavu. Vyvinout balíček aditiv tak, aby splňoval všechny protichůdné požadavky je doslova alchymie a dělají to 3 firmy na světě - pokud si dobře pamatuju tak Total, Shell a Castrol. Takže se to vyvine, odladí, všechno skloubí dohromady a pak do toho někdo naleje nějaké opičí kapky a čeká, že to zlepší... To je jak lít maggi do polívky. Pokud je za účelem vylepšit vývar z ponožek, tak ještě, ale kvalitní vývar se tím jen zku.í... Druhá věc je výplach nebo aditivum do paliva, tam to pomoct může.
Naposledy editováno 23.02.2018 23:34:43
3 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo
Víte o tom někdo něco?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bishop's-zkousel nekdo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35275 | Včera v 19:22 Kubik19 |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 | tonyyzf125 | 15 | 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58 |
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 | nicooo | 8 | 27.5.2020 v 14:53 nicooo |
Triumph Daytona startovaní Triumph Daytona 675 | djgas | 13 | 26.4.2020 v 21:55 djgas |