globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bishop's-zkousel nekdo
21.2.2018 v 09:17
Zkousel jste nekdo neco od Bishop's? Znam jeden pripad, kdy kuckala,blbla Ducna a ta vodicka ji tak procistila, ze uz neblbne.

2 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 09:49 | Nahoru | #1
Když jsem to popisoval, tak se tomu divili a chtěli to vidět. Když je to běžné, tak proč je povolené maximum 0,5 % a 0,3%. To potom mohou normu klidně o 3 řády přitvrdit. Proč existuje Euro 6? Tohle je auto s Euro 4.
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?

Naposledy editováno 23.02.2018 10:13:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

23.2.2018 v 10:19 | Nahoru | #2

mito7 píše: Když jsem to popisoval, tak se tomu divili a chtěli to vidět. Když je to běžné, tak proč je povolené maximum 0,5 % a 0,3%. To potom mohou normu klidně o 3 řády přitvrdit. Proč existuje Euro 6? Tohle je auto s Euro 4.
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?



Dáte někdo své protokoly o měření emisí pro porovnání, jestli je to běžný výsledek? Docela by mě to zajímalo.

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

25.2.2018 v 22:01 | Nahoru | #3

mito7 píše: Když jsem to popisoval, tak se tomu divili a chtěli to vidět. Když je to běžné, tak proč je povolené maximum 0,5 % a 0,3%. To potom mohou normu klidně o 3 řády přitvrdit. Proč existuje Euro 6? Tohle je auto s Euro 4.
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?

Splnit emisní euro normu, zdaleka neznamená jen splnit toto měření(zkoušku vozidel v provozu), její splnění jen ověřuje že je vozidlo(mělo by být ) ještě technicky v pořádku a je schopné plnit všechny limity a podmínky daného eura, které se měří hlavně při jeho homologaci.Třeba diesel euro 6 dnes nemusíš měřit 5x ale jen 1x ověříš že tam není nic co ,,akreditovaná mašinka'' umí změřit ,ono by to prošlo i bez dpf a dokonce i bez vodičky co se ,,molekulárně váže na kov a prolíná do mezikrystalických prostor povrchové vrstvy''
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35270 Včera v 23:06 CBRlitrRR
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 TheCorpse 2 7.4.2023 v 14:35 eda
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 tonyyzf125 15 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 nicooo 8 27.5.2020 v 14:53 nicooo
Triumph Daytona startovaní Triumph Daytona 675 djgas 13 26.4.2020 v 21:55 djgas


TOPlist