2 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?
Naposledy editováno 23.02.2018 10:13:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bishop's-zkousel nekdo
mito7 píše: Když jsem to popisoval, tak se tomu divili a chtěli to vidět. Když je to běžné, tak proč je povolené maximum 0,5 % a 0,3%. To potom mohou normu klidně o 3 řády přitvrdit. Proč existuje Euro 6? Tohle je auto s Euro 4.
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?
Dáte někdo své protokoly o měření emisí pro porovnání, jestli je to běžný výsledek? Docela by mě to zajímalo.
mito7 píše: Když jsem to popisoval, tak se tomu divili a chtěli to vidět. Když je to běžné, tak proč je povolené maximum 0,5 % a 0,3%. To potom mohou normu klidně o 3 řády přitvrdit. Proč existuje Euro 6? Tohle je auto s Euro 4.
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35270 | Včera v 23:06 CBRlitrRR |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 | tonyyzf125 | 15 | 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58 |
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 | nicooo | 8 | 27.5.2020 v 14:53 nicooo |
Triumph Daytona startovaní Triumph Daytona 675 | djgas | 13 | 26.4.2020 v 21:55 djgas |