Takže se ptám, jde o to, že motor blbě maže? Nebo odejde turbo u auta? Proč by někdo tak auto/motorku vůbec konstruoval, že nemůže stát na volnoběh?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
Yura píše: to ne, ale stalo se mi na SK v Tatrách, že po chcací pauze sem se rozjel, dal sem dva a pak zpátky neutrál. Rozjelo se to asi na 50, a tak sme se courali za krajnicí a kochali sme se. Vydrželo to skoro 6 km. A pak někdo psal, že prej to je na hovno pro motor a převodovku....nevim, já tomu nerozumím.
Jo a s károu vyhodí kvalt jedině vůl
... pokud se bavime o neutralu mezi 1 a 2, tak problem kterej vidim je v tom, ze bych musel hodne zpomalit, abych mohl zaradit tu dvojku z neutralu... zaradit dvojku z neutralu v 200, tak se mi asi radosti rozskoci skrin
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
MedWed píše: ... pokud se bavime o neutralu mezi 1 a 2, tak problem kterej vidim je v tom, ze bych musel hodne zpomalit, abych mohl zaradit tu dvojku z neutralu... zaradit dvojku z neutralu v 200, tak se mi asi radosti rozskoci skrin
jj, normální neutrál, kontrolka svítí. Žádnej falešnej.
Tak já sem se coural víceméně po trávě, a když už to nejelo, tak sem zastavil a klasicky odjel. To se ví, chroustnout tam kvalt v pasesáti, ponesu Virago domu v batohu.