Takže se ptám, jde o to, že motor blbě maže? Nebo odejde turbo u auta? Proč by někdo tak auto/motorku vůbec konstruoval, že nemůže stát na volnoběh?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
MedWed píše: ... pokud se bavime o neutralu mezi 1 a 2, tak problem kterej vidim je v tom, ze bych musel hodne zpomalit, abych mohl zaradit tu dvojku z neutralu... zaradit dvojku z neutralu v 200, tak se mi asi radosti rozskoci skrin
jj, normální neutrál, kontrolka svítí. Žádnej falešnej.
Tak já sem se coural víceméně po trávě, a když už to nejelo, tak sem zastavil a klasicky odjel. To se ví, chroustnout tam kvalt v pasesáti, ponesu Virago domu v batohu.
Yura píše: jj, normální neutrál, kontrolka svítí. Žádnej falešnej.
Tak já sem se coural víceméně po trávě, a když už to nejelo, tak sem zastavil a klasicky odjel. To se ví, chroustnout tam kvalt v pasesáti, ponesu Virago domu v batohu.
Kdyz to rozmotas do otacek, pak teprve zmacknes spojku a zaradis, tak se to v nouzi dá, ale stejně je to prasarna.
Kdyz se na N couras a kochas a pro zarazeni kvaltu zpomalis na odpovidajici rychlost,.tak nevim cemu by to melo vadit (krom brzd který v případě potreby musej vic máknout nez kdyby jim motor pomahal.)