Téma: Stání na volnoběh auto/motorka
4.2.2018 v 18:27
Chci se zeptat zkušenějších, má někdo praktickou zkušenost, že motorce, nebo autu vadí delší stání na volnoběh? U služebního auta taky necháváme auto nastartované, když se jdeme zahřát, nebo svačíme v zimě (jsem geodet) klidně 15, 20 minut. Včera jsem viděl policajty a ty měli octavii nastartovanou pořád když v ní seděli a lovili.....
Takže se ptám, jde o to, že motor blbě maže? Nebo odejde turbo u auta? Proč by někdo tak auto/motorku vůbec konstruoval, že nemůže stát na volnoběh?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka

5.2.2018 v 19:05 | Nahoru | #1

MedWed píše: ... pokud se bavime o neutralu mezi 1 a 2, tak problem kterej vidim je v tom, ze bych musel hodne zpomalit, abych mohl zaradit tu dvojku z neutralu... zaradit dvojku z neutralu v 200, tak se mi asi radosti rozskoci skrin



jj, normální neutrál, kontrolka svítí. Žádnej falešnej.
Tak já sem se coural víceméně po trávě, a když už to nejelo, tak sem zastavil a klasicky odjel. To se ví, chroustnout tam kvalt v pasesáti, ponesu Virago domu v batohu.

(reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka

5.2.2018 v 19:07 | Nahoru | #2
Yura> ... pokud zpomalis, tak je to imho v pohode... jinak asi horsi stabilita v naklonu (ale to v te rychlosti asi taky nehrozi...)

(reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka

5.2.2018 v 20:14 | Nahoru | #3

Yura píše: jj, normální neutrál, kontrolka svítí. Žádnej falešnej.
Tak já sem se coural víceméně po trávě, a když už to nejelo, tak sem zastavil a klasicky odjel. To se ví, chroustnout tam kvalt v pasesáti, ponesu Virago domu v batohu.



Kdyz to rozmotas do otacek, pak teprve zmacknes spojku a zaradis, tak se to v nouzi dá, ale stejně je to prasarna.
Kdyz se na N couras a kochas a pro zarazeni kvaltu zpomalis na odpovidajici rychlost,.tak nevim cemu by to melo vadit (krom brzd který v případě potreby musej vic máknout nez kdyby jim motor pomahal.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist