globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motorka do 125 cm3
Dobrý deň,nevedel by mi niekto poradiť motorku 125 cm3 do 11kw? Chcel by som niečo čo sa hodí na cestovanie.
cena do 1100e(30000kč).Ďakujem

1 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3

2.2.2018 v 07:47 | Nahoru | #1
Na MItu ujede dcera na jednu nádrž přes 300 km a myslím, že při této vzdálenosti nějakou tu pumpu mine . Dříve jsme na ničem jiném než na dvoutaktech nejezdili a nikomu to nepřišlo, že by se to na tom nedalo jezdit. A to 350-tka žrala i víc než 6L a to ve srovnání s Mitem moc nejela. Shodou okolností jsem se na YBR měl možnost projet (má ji známý-funglovku), ale když se svezl na Mitu okamžitě to chtěl vyměnit . Při srovnání jízdou vedle sebe jsem jel na MItu ve dvou a on na YBR sám. Při jízdě do mírného stoupání asi 90-tkou jel on na 5. plný plyn a měl přes 7000 ot. Já na MItu měl na 6. cca 6000 otáček a při plném plynu jsem se mu i ve dvou vzdaloval. Takže závěr byl takový, že on když chce trochu jet tak to musí točit a stejně to nejede zdaleka tolik, jako Mito když se točí daleko méně. A to špička výkonu je u Mita ve 12500 otáčkách, takže je tam pořádná rezerva pro případné zrychlení. Ale chápu, že se to někomu může zdát dobré, pokud to nemá s čím srovnat. Jinak jízdně jsou tyto motorky naprosto neporovnatelné. Mito drží v zatáčkách jako přilepené, kdežto na YBR-ku je to jako na hadovi . O brzdách platí snad ještě větší rozdíl. Pravdou je že u YBR-ka nebudeš brzdit třeba ze 180-tky . Ahoj.

(reakce na) motorka do 125 cm3

2.2.2018 v 14:09 | Nahoru | #2

mito7 píše: Na MItu ujede dcera na jednu nádrž přes 300 km a myslím, že při této vzdálenosti nějakou tu pumpu mine . Dříve jsme na ničem jiném než na dvoutaktech nejezdili a nikomu to nepřišlo, že by se to na tom nedalo jezdit. A to 350-tka žrala i víc než 6L a to ve srovnání s Mitem moc nejela. Shodou okolností jsem se na YBR měl možnost projet (má ji známý-funglovku), ale když se svezl na Mitu okamžitě to chtěl vyměnit . Při srovnání jízdou vedle sebe jsem jel na MItu ve dvou a on na YBR sám. Při jízdě do mírného stoupání asi 90-tkou jel on na 5. plný plyn a měl přes 7000 ot. Já na MItu měl na 6. cca 6000 otáček a při plném plynu jsem se mu i ve dvou vzdaloval. Takže závěr byl takový, že on když chce trochu jet tak to musí točit a stejně to nejede zdaleka tolik, jako Mito když se točí daleko méně. A to špička výkonu je u Mita ve 12500 otáčkách, takže je tam pořádná rezerva pro případné zrychlení. Ale chápu, že se to někomu může zdát dobré, pokud to nemá s čím srovnat. Jinak jízdně jsou tyto motorky naprosto neporovnatelné. Mito drží v zatáčkách jako přilepené, kdežto na YBR-ku je to jako na hadovi . O brzdách platí snad ještě větší rozdíl. Pravdou je že u YBR-ka nebudeš brzdit třeba ze 180-tky . Ahoj.



V úvodu napíšu jen, že jsem od tebe ani jinou odpověď nečekal.

K věci. Už vidím, jak na Mitu cestuješ s bagáží po Evropě a nejlépe ve dvou. Chce cestovní motorku a ty se tu oháníš sportem a ještě k tomu plně otevřeným, což je v zahraničí docela velkém průser. Tvoje přirovnání ke starým Jawám je rovněž mimo mísu. Na tech se cestovalo? Možná tak na koupačku na Mácháč přes půl republiky a časový harmonogram byl taky někde jinde. Mícháš tu jablka s hruškama a to nemluvím o tom, že je tu řeč o Italské mrdce, kterou, jak jsi správně psal, nikdo nechce.

K zakladateli: S Varaderem chybu neuděláš. Pohodlný posez,
možnost naložení nákladu a to i ve dvou lidech, výkon asi nejlepší ze 125ccm. (Oficiálně, kdyby někoho napadlo zase kecat o Italským krámu) Kroutící moment výbornej a spotřeba kolem 3litrů je zanedbatelná. Spolehlivost výborná. Jediný mínus je vyšší těžiště a tudíž horší manipulace na místě, ale to už porovnáván třeba s YBR. Dá se na to zvyknout. YBR má výhodu lehčí manipulace a jede taky slušně. Oproti Varaderu je to nahatý, takže v případě pádu, menší škody. Osobně bych šel do Varana. Hodně štěstí při výběru.

Naposledy editováno 02.02.2018 14:10:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hyosung xrx nestartuje Hyosung XRX 125, Hyosung XRX 125 SM, Hyosung RX 125 SM Vdi 0 21.7.2023 v 18:46 Vdi
Seřízení ventilů hyosung xrx Hyosung XRX 125 Vdi 2 15.7.2023 v 15:10 eMnatřetí
Uvařené hyosung Hyosung XRX 125 Vdi 2 8.7.2023 v 14:06 ja1
Hyosung xrx 125 odblokování Hyosung XRX 125, Hyosung XRX 125 SM Vdi 8 27.6.2023 v 16:15 eMnatřetí
Enduro nebo sjezdovky Hyosung XRX 125 Kohlstein 30 23.10.2021 v 14:13 Beranidlo


TOPlist