Naposledy editováno 21.01.2018 02:50:24
Sežeň WR250R, případně ekvivalent (CRF250L, KLX250, nicméně vše to je slabší) nebo AJP PR5. Budeš z toho nadšenej mnohem víc a naučíš se. Nezabije Tě to a bude to pro Tebe absolutně dostačující!
PS: udělej si pořádnou pojistku!!!! Já si udělal nepěknou zlomeninu stehna .. Každej, koho znám a jezdí, tak má minimálně zlomenou klíční kost, minimálně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
2) pokud starší ostré enduro, počítej se startovací investicí okolo 15tis + na servis a kontrolu aby ses povozil, pokud né je možnbé že budeš víc opravovat než jezdit
3) pokud se chceš na motorce učit, ostrý 2t nedoporučuju (začátečnik se bojí motorku držet v otáčkách, pro nepředvítelnost často chcípe motor a jezdci se dlouho trápí, pro cestování - nepoužitelné!), starší ostrý 4t nedoporučuji pro jeho servisní náročnost
4) nejlépe ti radil : Animals21 (sám nedávno vybíral stroj a začínal..) , pořiď WR250R a podobné (čitelné,min. servisně náročné...) - něco najezdi,něco se nauč a pak dál...
4) nejlépe ti radil : Animals21 (sám nedávno vybíral stroj a začínal..) , pořiď WR250R a podobné (čitelné,min. servisně náročné...) - něco najezdi,něco se nauč a pak dál...
a hlavně už skončil na silnici je to v poho (to mě na Speed Tripla museli vysadit a odebrat berle a po dojezdu obráceně), ale terén jsem zkusil 7 měsíců od nehody a byl tam blok. Nicméně už mi to zase hlodá, noha už je víceméně v pohodě. chci tím říct - bacha, ostrá 450 tě může potrestat tak, že z toho budeš na DLOUHO špatnej. A když jsem se teda rozepsal - čistě ekonomickou úvahou jsem došel ke koupi nové, protože cokoliv staršího bude taková pokladnička, že za chvíli na ceně nové budeš
Naposledy editováno 22.01.2018 13:09:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
Pokud starsi moto, pak tu wr250r
To je jen muj pohled na vec, klidne delej jak myslis jinak....kazdej krok, je krok kupredu a zkusenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
Odhaduju, ze budes jezdit 80%silnici (skola,mesto atd) a 20% nejake off , nemas partu enduraku- samotneho te to nebude v terenu bavit...
Takze ...k tomu jsou motorky tzv. Dualsporty ala WR250R,CR250L,KLX250(stroje s nizsim vykonem, nez ostra zavodni endura, ale zato servisni intervaly i zivotnost jsou podstatne delsi ...., KTM nic v tomto segmentu dualsportu nenabizi..., ve stredni trije je tu dira , pak az plnotucne stroje jako HQ 701/KTM 690
EXC je ostre zavodni enduro, neni urcene na viletni jezdeni do skoly/prace
Ostra endura :
2T je pocitove ovladatelnejsi, ma rado vysoke otacky....
4T je tezkopadnejsi, ale zato univerzalnejsi (motor ma podstatne vic pohyblivych casti, proto kdyz by se nedej boze zastavil motor poruchou, opravy jsou radove mnohem nakladnejsi nez u 2t)
Rozhodne, nez se rozhodnes utratit prachy, snaz se svezt na co nejvic strojich, sleduj testovaci akce,ktm pujcovny motorek atd...
To ze 2t vyjede kopec lip nez 4t neni uplne pravda...kazdemu vyhovuje neco jineho a vic nez rozdil stroju je dulezitejsi kdo ty riditka drzi...
2 reakcí na tento příspěvek Co za Enduro.
Vzhledem k tomu, že mám i motárda, jsem pořídil 2012 berga TE 250, dal jsem nejhodnejší pružinku a v terénu si libuju. , Mám tedy 2 ostry jednoúčelovy motorky a WRR tím pádem chci prodat. Přijeď si pro ni :-B jsou na ní udělaná ložiska, gufera, tlumiče a pak koupil berga, takže jsem na ní osd té doby vlastně moc nenajezdil. Pokud budeš fakt jezdit 50/50, lepší motorky asi není. Jezdí se na tom dobře i s roštím dobře to svítí, je to moc uživatelsky příjemny. Servis? Na yamahu seženeš díly v každym krámě a spousta se dá koupit i druhovýrobě.
Navic se naucis pracovat se spojkou a zadni brzdou, ale pocitej ze hlavne zacatky budou o pilovani zakladnich veci nekde na louce. 2T motor odpusti min nez 4T ktery se lip bere zespodu, prace s otackami a spojkou jsou narocnejsi. 2T je hravejsi, ale klade vyssi naroky, je otazka kam te srdce potahne.
1 reakcí na tento příspěvek Co za Enduro.
2 reakcí na tento příspěvek Co za Enduro.
např.
https://www.tipmoto....5-freeride-250r.html
- ale je to motorka hodně podobná trialce, nenáročná...,svez se i naní..., pokud nemáš najeto, pro začátek nemusí být špatná
Čau, Tom
Malinko mi to příjde jako plácání klackem do hovna, když ještě nemáš ani papíry....a líbit na papíře se ti může cokoli...
Tak za úkol se na něčem svez, přemluv kamarády, ať ti pujčí všechny stroje a najezdi co nejvíc....+ ty testovačky, to ti pro rozhodnutí pomůže nejvíc
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |