globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bouračka a boj s ČPP
18.1.2018 v 12:21
Jelikož jsem v původním tématu o bouračce (viz http://www.motorkari.cz/tema/?t=191058) sliboval, že dám vědet, jak to dopadlo, tak tady je "stručný" popis. Trvalo to rok a půl a stejně jsem z nich nedostal všechno, ale třeba to bude inspirace pro někoho dalšího, až se s ním bude levná pojišťovna snažit vyjebat. Od té doby mám radši sjednanou přímou likvidaci.

září 2016 - Bouračka, viník bohužel pojištěn u ČPP.

říjen 2016 - Přijel Halbich nafotit škodu a klasika, cca 30 poškozených dílů, všechny na výměnu, zůstatková hodnota minimální, nutné měření rámu, vidlic, brzdových kotoučů (tomu jsem se docela zasmál), zjevná snaha o totálku.

říjen 2016 - Přijíždí Honza z První Kozí, veze basu piv, odváží motorku na Šumavu.

listopad 2016 - Halbich v Kozách měří rám a vidle, vše perfektní. Servis vystavuje předběžnou kalkulaci na 93.000, ani ne polovinu ceny motorky, takže pojišťovna je nahraná a začínáme tušit problémy.

listopad 2016 - Pojišťovna souhlasí s opravou. Začínají se shánět díly všude možně, nakonec se se servisem domlouváme, že vyměníme jen to, co je zničené, jinak necháme originál díly, protože druhovýroba z Číny je tragedie a některé věci už nejdou sehnat vůbec.

květen 2017 - Přijíždí Honza z První Kozí, veze basu piv, přiváží motorku z Šumavy. Faktura za opravu je 28.000.

květen 2017 - Z faktury z Koz proplácí pojišťovna jen 23.500 s tím, že je nadhodnocená doba opravy a mají drahou práci. Poškozené neměněné díly a helmu vůbec neřešili a událost uzavřeli.

červen 2017 - Sepisuju plnou moc k zastupování právníkem a posíláme nesouhlas s krácením plnění a požadavek na uplatnění nároku na náklady na transport do/ze servisu, poškození nevyměněných dílů, poškození příslušenství a právní zastoupení.

červenec 2017 - Pojišťovna proplácí fakturu za odtah do a ze servisu 6.000 (k mému velkému překvapení, mám to do Koz 200 km) a poškozené příslušenství (20% původní ceny, jedná se o věci 5-8 let staré). Poškozené díly chtějí řešit soudním znalcem.

červenec 2017 - S právníkem upozorňujeme, že stále neouhlasíme s krácením servisu a že nesouhlasíme s tak velkou amortizací u 5 let staré helmy Arai, kterou je po pádu nutné vyměnit.

červenec 2017 - Pojišťovna píše, že helmu a servis zahrne do znaleckého posudku

listopad 2017 - Píšeme pojišťovně několikátou urgenci, co se děje s tím znalcem. Pojišťovna se omlouvá, že znalec s nima nekomunikuje a že hledají jiného.

prosinec 2017 - Píšeme pojišťovně, že znalec pořád nic, takže navrhujeme poslední možnost se domluvit. Ať doplatí servis (4.500), poškozené díly (34.000), dalších 30% z helmy (4.000) a právníka (8.000) a bude to vyřešený.

prosinec 2017 - Volá Halbich, že mají zdokumentovat stav po opravě (po více než roce od nehody!!) a volá i znalec, že přijede mezi svátky.

prosinec 2017 - Halbich fotí opravené i poškozené díly, znalec dělá to samé, oba se dost diví postupu pojišťovny. Znalec tvrdí, že má řešit jen motorku, o helmě mu nic neřekli. Faktura za servis se mu zdá v pořádku.

leden 2018 - Pojišťovna píše, že na základě znaleckého posudku posílá 4.500 doplatek za servis, 27.000 na opravu poškozených dílů a 5.300 za právníka, protože prý ukočili dohodu s Českou advokátní komorou.

Tím to považuju za dořešené, ačkoliv se vykašlali na helmu a právníka jsem musel doplatit ze svého, ale další měsíce hádání považuju za kontraproduktivní.


Naposledy editováno 18.01.2018 12:37:41

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 15:37 | Nahoru | #31
Dolph-cz> Já jsem dost fatalista tzn mě to hlava taky nebere ale co nadělám.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 18:30 | Nahoru | #32

Dolph-cz píše: Alimenty tady netahej.....

Tak kurwa jsem pojisteny za škody způsobené provozem vozidla,tak snad za mně platí pojišťovna, pokud neporušim smluvní podmínky. K tomu se ve smlouvě zavazuji ja i pojišťovna. Takže pokud vznikla škoda, kterou pojišťovna nechce zaplatit,tak buď neni prokazatelné, že škoda vznikla v souvislostí se škodní událostí a nebo pojišťovna neplní svou smluvní povinnost.co stim ma společného viník nehody? Pravnici a soud ma rozcupovat pojišťovnu a ne se hojit na chudakovi.

Jinak samozřejmě vim,že máš pravdu,ale chce se mi zvracet nad logikou našich zákonů.



V téhle situaci budu asi já...tzn...ženská mi nabourala zezadu moje auto které jsem zastavil u přechodu pro chodce a škoda bude asi hodně vysoká kolem 90tis kč.Už dopředu mě varovali, že pojišťovny mají ve smluvních podmínkách u řešení likvidace škody stanovenou amortizaci a další srážky a že mi asi nezaplatí celou škodu.
Ty smluvní podmínky při uzavírání smlouvy skoro nikdo nečte a všichni trvají na co nejnižší pojistce s co nejnižším plněním kvůli cenně.

Takže z toho vyplývá - pojištěný škůdce nehody uzavřel pojistku u které je jasně stanovené, že škodu pojišťovna nezaplatí celou...to je relativně neprůstřelné...ta smlouva byla uzavřená viníkem nehody s tím, že souhlasí se smluvními podmínkami pojišťovny.U soudu z pojišťovny sice možná něco vytáhnu navíc ale určitě ne všechno.Díky tomu, že dodržela zásady ve smlouvě.A tím mi vznikne rozdíl který nevím proč bych měl platit já když jsem škodu nezavnil.

Takže co mi jiného zbyde, než zažalovat škůdce...?!?Proč bych si to měl platit sám když jsem nic neudělal??

E: Kdyby šlo o nějakou chuděru tak bych to možná spláchnul ... ale baba od začátku arogantní drzá sprostá a pořád měnila výpovědi a podávala odvolání aby to záměrně natáhla...protože ty nehody způsobila předtím během sedmi měsíců ještě dvě a bojuje o body v řidičáku

Naposledy editováno 21.01.2018 18:38:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 18:43 | Nahoru | #33

kutilsro píše: V téhle situaci budu asi já...tzn...ženská mi nabourala zezadu moje auto které jsem zastavil u přechodu pro chodce a škoda bude asi hodně vysoká kolem 90tis kč.Už dopředu mě varovali, že pojišťovny mají ve smluvních podmínkách u řešení likvidace škody stanovenou amortizaci a další srážky a že mi asi nezaplatí celou škodu.
Ty smluvní podmínky při uzavírání smlouvy skoro nikdo nečte a všichni trvají na co nejnižší pojistce s co nejnižším plněním kvůli cenně.

Takže z toho vyplývá - pojištěný škůdce nehody uzavřel pojistku u které je jasně stanovené, že škodu pojišťovna nezaplatí celou...to je relativně neprůstřelné...ta smlouva byla uzavřená viníkem nehody s tím, že souhlasí se smluvními podmínkami pojišťovny.U soudu z pojišťovny sice možná něco vytáhnu navíc ale určitě ne všechno.Díky tomu, že dodržela zásady ve smlouvě.A tím mi vznikne rozdíl který nevím proč bych měl platit já když jsem škodu nezavnil.

Takže co mi jiného zbyde, než zažalovat škůdce...?!?Proč bych si to měl platit sám když jsem nic neudělal??

E: Kdyby šlo o nějakou chuděru tak bych to možná spláchnul ... ale baba od začátku arogantní drzá sprostá a pořád měnila výpovědi a podávala odvolání aby to záměrně natáhla...protože ty nehody způsobila předtím během sedmi měsíců ještě dvě a bojuje o body v řidičáku



amortizaci mají všechny pojišťovny ne?
ale to se týká jen ceny auta jako celku a ceny při opravě rozpočtem.

pokud jsi měl auto v dobrém stavu-takže především nezhnilé a nepoškrábané,dej auto do servisu a pokud cena za opravu nepřevýší cenu vozu a fakturované částky jsou reálné,tak pojišťovna proplatí vše.řeším to několikrát ročně.....

Naposledy editováno 21.01.2018 18:44:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 18:53 | Nahoru | #34
Dolph-cz> Auto má šest let a bylo jako nové...jsem zvědavý ale na karosárně vyhrožovali tím, že mají s proplacením celé částky občas problémy..budu doufat že to nebude můj případ.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 19:02 | Nahoru | #35
kutilsro> ... sest let stare auto... jako nove...

no nic, budu se dal drzet toho, ze na Tebe reagovat nebudu kutile...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 19:44 | Nahoru | #36
MedWed> proc by nemelo 6 roku stare auto vypadat" jako nove"? mam osm leta stare auto po prvnim majiteli( puvodni cena necele 2mil) po prvnim majiteli a opravdu stav auta je "jako nove" proc by nemel chtit mit auto v puvodnim stavu?ne kazdy se chova k autum jako dobytek!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 19:59 | Nahoru | #37

kutilsro píše: Dolph-cz> Auto má šest let a bylo jako nové...jsem zvědavý ale na karosárně vyhrožovali tím, že mají s proplacením celé částky občas problémy..budu doufat že to nebude můj případ.



tak to není problém.

pojišťovně doložit fakturu,požívat výhradně originální náhradní díly a je potřeba doložit doklad o nákupu toho dílu(to musí doložit ten servis)
dále je potřeba se vejít do určitých normohodin na danou opravu a za hodinu fakturovat částku,která je obvyklá(střelím od pasu-cca 450kč/h)

slušný autoservis tohle celé bere na sebe,podepíšeš jen plnou moc pro jednání s pojišťovnou a více se nestaráš.

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 20:05 | Nahoru | #38

HornisGSX píše: MedWed> proc by nemelo 6 roku stare auto vypadat" jako nove"? mam osm leta stare auto po prvnim majiteli( puvodni cena necele 2mil) po prvnim majiteli a opravdu stav auta je "jako nove" proc by nemel chtit mit auto v puvodnim stavu?ne kazdy se chova k autum jako dobytek!



přesně tak,já mám usmolenou dvojkovou oktávku,ale pěknou,ženská mi nedal přednost-v hajzlu LP světlo,LP blatník,LP dveře,LZ dveře,poškrábaný LP liťák,nebylo to moc pomačkané,tak jsem měl snahu to udělat smírnou cestou-rozpočtem.....,ty vole,oni mi poslali 15tis!!

tak jsem se nasral,zašel do škodovky,nakoupil světlo,blatník,oboje dveře,i liťák nové,k tomu nafakturoval lak + práci a měli to za 75tis. a zaplatili do koruny.

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 20:16 | Nahoru | #39

MedWed píše: kutilsro> ... sest let stare auto... jako nove...

no nic, budu se dal drzet toho, ze na Tebe reagovat nebudu kutile...



To bude opravdu nejlepší..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 20:21 | Nahoru | #40

Dolph-cz píše: tak to není problém.

pojišťovně doložit fakturu,požívat výhradně originální náhradní díly a je potřeba doložit doklad o nákupu toho dílu(to musí doložit ten servis)
dále je potřeba se vejít do určitých normohodin na danou opravu a za hodinu fakturovat částku,která je obvyklá(střelím od pasu-cca 450kč/h)

slušný autoservis tohle celé bere na sebe,podepíšeš jen plnou moc pro jednání s pojišťovnou a více se nestaráš.



Bude to řešit lakovna na kterou mám vazbu z minulosti ... Ten průběh bude na nich jak píšeš.
Já jsem zatím likvidátora nevolal přenechám to jejich režii. Pokud přijdou s doplatkem předám to právníkovi který se o to teď stará ať si to vyřídí jak umí

Naposledy editováno 21.01.2018 20:22:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 20:26 | Nahoru | #41
kutilsro> to je ideální,oni to zkoušejí i na autoservisy....ale s obyčejným smrtelníkem si vytírají prdel opravdu excelentně.je to banda podvodníků.

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 20:34 | Nahoru | #42
Dolph-cz> přesně ... To že člověk platí pojištění ještě neznamená že z pojišťovny ty peníze dostane

U viníka je to stejné pokud způsobí škodu a nepřizná to, tak mu to člověk hodně těžko dokazuje.
Stačí když se u nehody chová normálně a druhý den zajde na pojišťovnu a změní výpověď o 180° a je vymalováno.

Pojišťovna to uvítá protože se vyhne placení a pokud neměl poškozený u nehody asistenci z dopravky je v háji... Což naštěstí není můj případ nehoda byla se zraněním takže přijet museli ale nejdřív nechtěli

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 20:52 | Nahoru | #43
HornisGSX> 6 let stare auto si kazdy muze pochvalovat jak chce... ale jak nove opravdu neni... Ja mel 6 let stare auto (kupoval jsem ho jako pulrocni), takze celkem vim, jak ten stav vypada... a popravde - vetsinou je to lestena bida... ale chapu, ze to zadny majitel podobneho "jak noveho" vozu neprizna.

Puvodni stav - zadnej swap motoru atd je jedna vec... ale "stav noveho vozu" je iluze...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 21:26 | Nahoru | #44

Šotek píše: pokud bych platil pojištění sobě, asi si vyberu pojišťovnu co možná nejlepší. ale nevidím důvod platit drahé povinné ručení, abych poskytl kvalitní služby ostatním za svoje prachy. pokud je nějaká pojišťovna špatná a neplní své závazky, nemělo by jí být vůbec umožněno takovou službu poskytovat, to ovšem není na mně, ale na zákonodárcích



No jenze to je to, o co se tu vsichni casto hadaji, ty neplatis povinne ruceni ostatnim, ale prave sobe jako ochranu proti skodam, ktere zpusobis. Takze pokud zvolis levnou srackovou pojistovnou, tak se ti klidne muze stat, ze nezaplati celou skodu a doplacet to budes ze sveho. A pak se s tou svoji pojistovnou muzes soudit sam, skodu jsi zpusobil ty a ne pojistovna.

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

21.1.2018 v 21:30 | Nahoru | #45

kubacech píše: Taky jsem o havaríjku uvažoval, ale když jsem zjistil, že se pod 10 za rok nedostanu, tak jsem se na to raději vysral

E: a nemáte někdo zkušenost s tím, jak se k tomu staví vlastní pojišťovna, pokud si člověk u povinného ručení připlatí za službu přímé likvidace?



Mam to na aute, soused me naboural na parkovisti, zacvakali silenou raketu a jeste i ubytek ceny auta za to, ze je po bouracce a snizuje to jeho hodnotu. Po tyhle lapalii s CPP jsem si to zaridil i na motorce (ze ja kreten to neudelal driv), od ty doby jedna mala nehoda, promacklej zadni blatnik, zaplatili zase vsechno do posledni koruny

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 06:37 | Nahoru | #46

Redguy píše: No jenze to je to, o co se tu vsichni casto hadaji, ty neplatis povinne ruceni ostatnim, ale prave sobe jako ochranu proti skodam, ktere zpusobis. Takze pokud zvolis levnou srackovou pojistovnou, tak se ti klidne muze stat, ze nezaplati celou skodu a doplacet to budes ze sveho. A pak se s tou svoji pojistovnou muzes soudit sam, skodu jsi zpusobil ty a ne pojistovna.



Myslím tady bohužel asi ta cena zase takovou roli nehraje. Pojišťovna se bude vykrucovat a snažit krátit plnění vždy Za předpokladu že škoda nepřesáhne pojistné limity. To už je potom v prdeli viník i poškozený.

Naposledy editováno 22.01.2018 06:46:53

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 09:21 | Nahoru | #47

FiZzeR píše: Furt platí, že čpp je zakuklená koopka?



Maji stejneho vlastnika, sedi ve stejnem baraku.

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 09:25 | Nahoru | #48

HornisGSX píše: cpp je byla u bude problem....



Ja snima problem nemam, staci zvednout telefon , ale jinak jo pojistovaci jsou verbez. Nejak nechapu kam se tenhle obor ubira.
Pred hodne lety este kdyz jsem studoval , jsem rok delal v koopce na havarkach na nejakej mensi uvazek. A proplacelo se prakticky vsechno co nesmrdelo podvodem, protoze proste od toho si ty lidi tu pojistku platej ze. A ted jdou proste zhora prikazy skrtit to u krku a neproplacet.

2 reakcí na tento příspěvek Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 10:05 | Nahoru | #49
´Se to tady "pěkně rozjelo" a tak se "to" pokusím zklidnit dotazem
člověka neznalého problematiky ,
zda-li jsou nějaké zkušenosti TAKY s ALLIANZ Pojišťovna . . .

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 10:27 | Nahoru | #50
IvanDvoutakťák> Vsechno mam u Allianz a mam u nich prave tu primou likvidaci, zatim vzdy plnili napoprve vse.

Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 10:29 | Nahoru | #51
s allianz zatím jen dobré zkušenosti, to co měli, zaplatili

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 10:47 | Nahoru | #52
IvanDvoutakťák> omlouvám se, že můj přispěvek není úplně k věci tohoto vlákna, ale mám Allianz havarijní a povinný na auto. Předloni jsem způsobil (nečuměl jsem) drobnou nehodu a fláknul sem to do auta předemnou do závěsu. Jemu se nestalo nic, já sem ale o tu kouli rožšaloval svojemu autu držku za 34 tisíc. Přišla ke slovu havarijní. Škoda vyčíslena servisem, likvidace události - opravou(rozpočtem - to si určila pojištovna), smluvní značkový servis, originál díly. Celé to trvalo asi tejden. Žádné hledání výkrutů a píčovin, musím uznat, že jednali rovně, rychle a spravedlivě. Pro zajímavost: likvidátor mimořádně pečlivě měřil a kontroloval gumy (nehoda se stala v říjnu na letních gumách, mimo horskou oblast, tudíž vše o.k., ale běhal, měřil a fotil jak vzteklej)

Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 14:01 | Nahoru | #53
Já (zatím) u Allianz jen ručení moto, ale takováto doporučení, chlapi, povzbudí ...

Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 14:19 | Nahoru | #54
Přecházím teď komplet na Allianz, ostatní mají povko za nesmyslné ceny, tak jsem se u nich domluvil na flotile včetně havarijka.

Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 15:29 | Nahoru | #55
alianz v poho ,před 5 lety se mi podařilo řidítkem objet bok dodavky ,majitel dostal do 9 dnu vše zaplaceno

Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 19:39 | Nahoru | #56
Já mám dobrou zkušenost s ČSOB kde jsem také zavinil nehodu (přehlédl jsem tmavou felicii proti lesu) kde felicie totálka majitel dostal 27000,- za auto a celkové plnění myslím bylo 45000,- za odtahové služby a půjčení náhradního auta atd. a mám dojem, do 14 -21 dnů bylo vše vyřešeno podle dopisu, který jsem dostal ale možná to plnění bylo OK jen kvůli malý částce.

Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 20:28 | Nahoru | #57
Já mám jen ty nejlepší zkušenosti s Allianz. Výměna panoramatické střechy prasklé od kamínku - sklo stálo 40000Kč, plnilo se z havarijka, spoluúčast vykryli z pojištění skel, která byla udělána na 5000Kč, to vše bez ztráty bonusu. Při stáří auta necelých 7 let lehká zaviněná nehoda, ale předek hodně pocuchanej kvůli tažnému druhého auta. Škoda skoro 90 tisíc, řešeno přes autorizák, platili do koruny. Ten druhej si taky nestěžoval, měnili mu nárazník, auto taky cca 7 let, vše uhrazeno.

2 reakcí na tento příspěvek Bouračka a boj s ČPP

22.1.2018 v 23:43 | Nahoru | #58
Taková úvaha. Většina lidi jezdí na nejlevnější nabídku. Řekněme auto za 3tis ročně. Za 10 let 30000. Když vidím co všechno ty pojišťovny musej poplatit, divím se, že je to pořád tak levný. Kolik nehod může průměrně být ? Jeden ťukanec za 10let má řekl bych tak každej druhej a do toho ty větší crashe, co má pár lidí ale zato vysoké plnění.

V Britanii třeba jsou ceny povinného úplně, ale úplně jinde.

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

23.1.2018 v 07:47 | Nahoru | #59
Tech> to ano ale když si vezmu, že když já začínal před 10 lety a měl jsem první auto Felicii a začínal jsem na 6-7 tisíci za povinné ručení ročně a teď chtějí po novém člověku bez bonusů okolo 12-14 tisíci za standart tak to je pěkný nárůst cen nemyslíš. Začali to pálit a navíc u nás většinou průměrný věk auta je 15,1 v Anglii nebo Německu pouze 8,5 tam je i rozdílná cena likvidací.

(reakce na) Bouračka a boj s ČPP

23.1.2018 v 08:04 | Nahoru | #60

Tech píše: ....V Britanii třeba jsou ceny povinného úplně, ale úplně jinde.


Také tam jsou úplně, ale úplně jinde platy, náklady na zdravotnictví a další s nehodou související služby.

Je tristní, že tuhle naprosto logickou souvztažnost nebyla většina národa schopná pochopit za 30 let. Opravdu je tak těžké pochopit to, že abych mohl mít vysoký plat, tak musím jiným platit vysoké ceny za jejich služby, aby si i oni vydělali hodně?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava izolace cívky Moto Guzzi V7 Special Redguy 12 15.3.2024 v 08:52 xb
Enamel barvy na motor zkušenosti Moto Guzzi V7 Special Redguy 19 26.1.2024 v 08:53 ktm525smerák
Moto guzzi Special 2013 - převodovka Moto Guzzi V7 Special Ferino99 12 7.5.2023 v 11:16 krokoš
Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozm... Moto Guzzi V7 Special jarda24 14 2.1.2023 v 13:27 chabm
Olej s vysokým obsahem zddp [1, 2] Moto Guzzi V7 Special Redguy 38 16.9.2022 v 10:45 Midloch2


TOPlist