Téma: DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi
ahoj,
u tohoto motoru jsem narazil na problem ,ktery neni ojedinely a nenasel jsem na to na tomto serveru odpovidajici tema.

Jedna se o spravne nastaveni rozvodu u motorek DL,SV,TL-1000

Pokud se dodrzi postup v servisnim manualu
SV1000 - ENGINE
na strane 3-100 až 3-111,
tak ve vyslednem postaveni ktere je znazorneno na strane 3-111, nesedi postaveni vacek (znacky na vackach jsou zhruba o zub mimo rovinu hrany hlavy).


Resneim dostat vacky do spravneho postaveni na znackach je bud klikou neotocit o 360° tak jak se pise na strane 3-109, kdyz se prechazi po instalaci vacek predni hlavy na instalaci vacek zadni hlavy.

No a nebo klikou otocit podle pokynu na strane 3-109, ale pak je potreba zadni volnobezne kolo otocit opet znackou nahoru aby po instalaci vacek byly dle znacek na pozici.


nasel jsme k tomu i nejaka zahranicni temata.
Mate s tim nekdo zkusenosti ?
diky za smysluplne reakce.


http://www.tlzone.ne...-timing-correct.html

http://www.tlzone.ne...r-cylinder-cams.html

http://www.tlzone.ne...aft-positioning.html
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

27.12.2017 v 01:04 | Nahoru | #31
cuir>V praxi to možná tak je, ale nechápu proč, pokud je vše o.k. Máš kolo na klice a na vložené hřídeli složené na značky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

27.12.2017 v 09:49 | Nahoru | #32

axs píše: cuir>V praxi to možná tak je, ale nechápu proč, pokud je vše o.k. Máš kolo na klice a na vložené hřídeli složené na značky?



v tom je prave ten for... ze ikdyz dodrzim postup dle manualu naprosto presne, to znamena, ze mam na znacce i ozubene kolo na klice a nasledne otubene kolo na vlozene hrideli pro rozvodaky, tak jedine ceho tim docilim, kdyz toto mam na znackach (cili teckama k sobe), je fakt, ze pri nastavovani vlozeneho kola pro predni hlavu nemusim otacet klikou o 360° aby mi sedelo vlozene kolo na znacce. zkratka pak vlozene kolo predni hlavy sedi hned.
Cili davat kliku a hridel k sobe teckama je v zasade dost zbytecne, na vysledne nastavnei to vliv nema.

No a pokud prave pak chci nainstalovat druhe vlozene kolo do zadni hlavy, tak bez otoceni motorem mi na znacce nesedi. A pak samozrejme nesedi ani vacky. Pokud rotorem otocim o 360° mezi instalacema vlozenych kol predni/zadni hlava, tak pak mi zadni vlozene kolo sedi na znacce a vacky take perfektne sedi.
Ale nesedi to s tim diagramem, protoze pak vlozena kola chodi jakoby naproti sobe a pokud dam predni hlavu na znacky, tak na zadni hlave je vlozene kolo znackou smerem dolu. V tomto pripade az na vlozene kolo vse sedi.

Takze proste ten diagram a nejen ten,celkove graficke znazornovani v tom servisnim manualu je spatne vyobrazeno.

Ja bych to ani neresil a dal to tak (s obracenym vlozenym kolem), pokud by to tak bylo pri rozebirani. Ale duvod proc to tady resim je ten, ze kdyz jsem to rozebiral, tak rozvody prave o ten kousek nesedely. Takze to me znejistelo, kdyz jsem zjistil, ze po moji montazi, kdy jsem dodrzel postup a graficke vyobrazeni v servisnim manualu mi to nesedi uplne stejne jako kdyz jsem to rozebiral.
A bylo mi pak asi jasne, ze to bude dalsi chyba v manualu a tentokrat jiz pri tvorbe a ne jen pri prekladu :)
Bohuzel, ale nekdo kdo se v tom hrabal predemnou tak se vyprdnul na to, ze mu rozvody nesedi. Motorka jela, tak co...

Kazdopadne jsem si nebyl zcela jistej a radeji jsem se tady zeptal.
Proto jeste jednou vsem dekuju za reakce, rady a cas ktery tomuto byli ochotni venovat.

(reakce na) DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2017 v 01:23 | Nahoru | #33
cuir> Podle mě ten diagram(i manuál) sedí, ale abys to tak složil(značky na obou kolech nahoře když pálí přední) tak se musí kola klika-vložená hřídel složit na značky, potom usadit řetěz a pokud nesedí na hoře na značce, tak otočit klikou bez řetězu o 360° tolikrát dokud nebude sedět co nejpřesněji na značce.Potom to samé se zadním válcem.Tím převodem 1:161...se mění poloha zubu na malém řetěz kole viz obr.

Naposledy editováno 28.12.2017 01:38:12

DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

28.12.2017 v 13:49 | Nahoru | #34
axs: dival jsme se do manualu pro Sv...tam to takto pekne popsane neni... takze se nad tim jeste zamyslim u manualu nad TL. Kurna ale abych tim motorem pak nekroutil jak panna s vocasem :D No dam vedet co jsem vykoumal...

1 reakcí na tento příspěvek DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

28.12.2017 v 16:24 | Nahoru | #35
Haha, vidím že řešíš úplně to samé, co já u 650 VStroma, když jsem si dělal ventily. Neseděla poloha vaček na zadním valci a ať jsem dělal co jsem dělal, podle servisního manuálu, ukazovalo to pořád na mezihodnotu. Chceš vědět jak jsem to vyřešil?

(reakce na) DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

28.12.2017 v 17:00 | Nahoru | #36
Mufiozo> jasně že to chceme vědět

DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

28.12.2017 v 17:21 | Nahoru | #37
.

Naposledy editováno 06.01.2018 02:29:42

DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

29.12.2017 v 15:12 | Nahoru | #38
no fajn..takze s motorem je potreba opravdu zakroutit jak pana s vocasem.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R střílí do výfuku Suzuki TL 1000R Wanislav 16 24.6.2022 v 21:05 Wanislav
Přemýšlím o koupi a zajímají mě růz... Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom Lumpos 3 14.6.2022 v 09:12 Danny350
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
Klepe zrcátko na V-Stromu Suzuki DL 1000 V-Strom dafikk 11 4.6.2022 v 16:17 Rumy
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777


TOPlist