bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi
ahoj,
u tohoto motoru jsem narazil na problem ,ktery neni ojedinely a nenasel jsem na to na tomto serveru odpovidajici tema.

Jedna se o spravne nastaveni rozvodu u motorek DL,SV,TL-1000

Pokud se dodrzi postup v servisnim manualu
SV1000 - ENGINE
na strane 3-100 až 3-111,
tak ve vyslednem postaveni ktere je znazorneno na strane 3-111, nesedi postaveni vacek (znacky na vackach jsou zhruba o zub mimo rovinu hrany hlavy).


Resneim dostat vacky do spravneho postaveni na znackach je bud klikou neotocit o 360° tak jak se pise na strane 3-109, kdyz se prechazi po instalaci vacek predni hlavy na instalaci vacek zadni hlavy.

No a nebo klikou otocit podle pokynu na strane 3-109, ale pak je potreba zadni volnobezne kolo otocit opet znackou nahoru aby po instalaci vacek byly dle znacek na pozici.


nasel jsme k tomu i nejaka zahranicni temata.
Mate s tim nekdo zkusenosti ?
diky za smysluplne reakce.


http://www.tlzone.ne...-timing-correct.html

http://www.tlzone.ne...r-cylinder-cams.html

http://www.tlzone.ne...aft-positioning.html

1 reakcí na tento příspěvek DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

Skvělá odpověď, děkuji! 20.12.2017 v 05:25 | Nahoru | #1
Zkus dewila, ten tomu rozumí. I assanin by to mohl vědět.

DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

Skvělá odpověď, děkuji! 20.12.2017 v 20:58 | Nahoru | #2
Už jsem ti napsal do PM, snad to z toho pochopíš, nejlepší je to zkouknout naživo, no...

1 reakcí na tento příspěvek DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

Skvělá odpověď, děkuji! 20.12.2017 v 22:03 | Nahoru | #3
Prvně máš nasadit vložené kolo pro přední v. ,protočit motor zkontrolovat zda sedí,dát napínák,potom to samé s vloženým kolem pro zadní,dvakrát otočit motorem a musí obě sedět na značkách,pak teprve namontovat vačky pro první válec ,otočit o 360 st. klikou a namontovat vačky na zadní v.

1 reakcí na tento příspěvek DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

Skvělá odpověď, děkuji! 22.12.2017 v 19:38 | Nahoru | #4
Cuir: necetl jsem to cele od mého posledního příspěvku, jsem na mobilu, ale ten obrázek nesedi - rid se tim popsanym postupem.

(reakce na) DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2017 v 01:23 | Nahoru | #5
cuir> Podle mě ten diagram(i manuál) sedí, ale abys to tak složil(značky na obou kolech nahoře když pálí přední) tak se musí kola klika-vložená hřídel složit na značky, potom usadit řetěz a pokud nesedí na hoře na značce, tak otočit klikou bez řetězu o 360° tolikrát dokud nebude sedět co nejpřesněji na značce.Potom to samé se zadním válcem.Tím převodem 1:161...se mění poloha zubu na malém řetěz kole viz obr.

Naposledy editováno 28.12.2017 01:38:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox


TOPlist