1 reakcí na tento příspěvek ČZ 150
2 reakcí na tento příspěvek ČZ 150
Naposledy editováno 16.12.2017 14:38:20
Edrig píše: Není to stopadesátka ale stopětadvacítka .Vyráběla se kolem roku 1949 a měla něco málo přes 4 koně. Její raritou byl dekompresor,který otvíral páčkou válec pro snadnější nakopnutí.Měla již přední teleskopy oproti 125 B,která měla tzv. šavle.Jezdil jsem s ní začátkem padesátých let terenní soutěže,a bylo s podivem ,jak tento slabý motorek čile jezdil.Později byl její motor upraven na obsah 150 ccm a používal se i do prvních kývaček.
Téměř ve všem máš pravdu, akorát ten dekompresor, nebyl žádná rarita, a nebyl určen k snadnému startu, ale hlavně ke zhasnutí motoru
2 reakcí na tento příspěvek ČZ 150
Celkem dobrej kup, něco koupím a pak teprve zjišťuju, co to je
Ad. toho dekompresoru, tak nemáte tak zcela pravdu. I u 125T bylo v posledních letech výroby zkratovací tlačítko na boku pravého karteru.
Doporučuji přečíst:
http://jawarmaniak.w...nika/odlisnosti.html
Naposledy editováno 20.12.2017 10:33:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150
udinar píše: zdenek86> S tím tlačítkem máš pravdu, ke konci výroby 125t měli již zkratovaní tlačítko, ale také jinou hlavu, bez kompresoru!
To taky, ale těch odlišností je podstatně víc, třeba jinak vedená spojka atd.
Jinak to na fotce má pár předělávek, které tam nepatří... zmíněný přepínač, startovací páka má být pevná, víčko nádrže jiné, rozdílné linkování atd. doporučuji pro zakladatele dotazu přečíst odkaz, několikrát
Nebo kdyby se jí chtěl zbavit, tak koupím ke svému Tčku ze 48
Naposledy editováno 20.12.2017 08:30:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150
zdenek86 píše:
Celkem dobrej kup, něco koupím a pak teprve zjišťuju, co to je
Takhle, nevíš, kolik za to dal. Jestli mu to nabídli za pár tisíc, tak asi tušil, že je to dobrej kup bez ohledu na 125,150,c,t.... udělal bych to stejně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150
PetrL3 píše: Takhle, nevíš, kolik za to dal. Jestli mu to nabídli za pár tisíc, tak asi tušil, že je to dobrej kup bez ohledu na 125,150,c,t.... udělal bych to stejně.
Ale jo, to beru, nicméně i takovej kup se může krajně nevyplatit To když třeba koupíš něco, co je složeninou B, T, C a pak stejnak sháníš všechno a defakto nemáš použitelnou motorku
zdenek86 píše: Ale jo, to beru, nicméně i takovej kup se může krajně nevyplatit To když třeba koupíš něco, co je složeninou B, T, C a pak stejnak sháníš všechno a defakto nemáš použitelnou motorku
Vždycky je možnost to rozprodat po dílech. Do určité ceny se prodělat nedá. a když vidím, že bez papírů se to prodává za 30 a víc...
Naposledy editováno 20.12.2017 09:54:51
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 150
zdenek86 píše: No je otázkou, kdo to za ty peníze koupí bez papírů je reálná cena tak 10k za nezrenovovanou
Typický příklad je chybějící kryt řetězu, jak vidno, který chybí i tady, tak dementi na burze za něj chtějí 3tis. replika, naprosto totožná s originálem stojí 1400,-
No mě je to jedno, ať to ti lidé klidně dají, já to doma mám jen jako dekoraci s papírama
Naposledy editováno 20.12.2017 10:02:58
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 150
Jo a ještě na první fotce vidím neoriginální karburátor
Naposledy editováno 20.12.2017 10:30:48
zdenek86 píše:
Jo a ještě na první fotce vidím neoriginální karburátor
Určitě by se našlo i nepůvodní gufero...
Zrovna karbec je taková věc, která když se vyšoupe, tak proč nedat kvalitněší. No, je holt vidět na první pohled. Zrovna karbece se vyvíjely tak, že ty pozdější byly v některých případech lepší pro provoz.
Naposledy editováno 20.12.2017 10:35:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 150C - ojnice ČZ 150 | ajfi | 19 | 4.10.2023 v 14:00 Drakl |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
CZ150C - podložka ČZ 150 | bisop | 6 | 12.10.2022 v 06:21 bisop |
Pneumatika 3,25-19 ČZ 150 | RuntyCrown | 4 | 28.9.2022 v 13:58 Ariete |
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 | _Macca_ | 16 | 27.9.2022 v 18:53 Xstork |