Rád bych na další sezónu koupil VFRko, ale nevím přesně jak se na motorku "poskládám", když měřím přes 190cm.
Proto sháním někdo kdo má Hondu VFR 800 páté generace (98-2001) a je z Prahy popř. z okolí Prahy.
Jediné co potřebuji je si na motorku sednout, ne se projet, nic podobného. (ideální by bylo, kdyby byla technicky v pořádku abych věděl s čím mám kupovaný kus porovnávat )
Pokud tu je nějaká dobrá duše, která by mi pomohla, napište prosím.
- Proč tahle akce? Mám vybranou jednu konkrétní, ale je daleko a já bych nerad absolvoval celou cestu abych zjistil, že se na ní nevejdu ani za boha.
Předem díky
Martin
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
Jinak moje "vybraná" nemá sériový, ale má jiný homologovaný výfuk. Jsem hodně zvědavej, mám rád zvuk ozubených kol a originál VFR výfuk mi zní přijemně... Zatím jsem teda zase neslyšel o nikom kdo by si stěžoval na to, že má na motorce laďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
Gahan37> nechci znat zivotnost, ale pro zpestreni...
No jo odkaz
Naposledy editováno 20.12.2017 11:33:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
- O pružinách jsem slyšel jako oblíbené úpravě. Na druhou stranu nemám řidičské dovednosti abych se dostal na limit nastavení z fabriky. První rok plánuju klidnou jízdu po ČR, žádnou divočinu. Proto si tuhle úpravu nechám až se začnou loučit originální z důvodů stáří, nebo za pár let, až se budu z VFR důvěrně znát a vědět co mi na ní chybí.
-Kotoučům bych se nebránil, zastavit líp neškodí nikdy. Stejně tak mám v plánu "pancéřové" brzdové hadičky (což bude hrozivej úkol vzhledem ke spojeným brzdám ) ...Opět, hudba budoucnosti, ale plán mám.
- Padáky jsou kapitola sama pro sebe
- Hefty budou hned pokud budou helibars a díky za tip, Oxford zní fajn :)
- Co se týká světla. Spíš to vidím na originál s LEDkama s žárovkovou paticí, popř. kombinaci žárovek a LEDek. LEDky vyzařují hodně přímo a nevím do jaké míry je to žádoucí zrovna u takhle podstatné části motorky.
-- Jinak to je vlastně důvod proč chci VFR 5gen... Chci jí mít parťáka na cesty opravdu dlouho, vychytat mouchy, postupně a pomalu si jí přizpůsobit k obrazu svému, ale po celou dobu mít schopnou motorku v na každodenní ježdění.
JardelT> Naprosto perfektní článek, to je vlastně důvod proč mě to k VFR tak táhne, díky za sdílení
JardelT píše: něco o VRF 800Fi
Četl jsem ....už před pár lety měl článek když najel 100t....v podstatě kdyby jsem napsal článek jak jsem najel 116t na trase domov-prace budu taky mediální hvězda ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
Sport-touring píše: Mňojo> Rád slyším, že jsou roky podobné :) , to je dobrá zpráva.
Jinak moje "vybraná" nemá sériový, ale má jiný homologovaný výfuk. Jsem hodně zvědavej, mám rád zvuk ozubených kol a originál VFR výfuk mi zní přijemně... Zatím jsem teda zase neslyšel o nikom kdo by si stěžoval na to, že má na motorce laďák
Měl jsem ten GPR a zvuk dobrý ale teď jsem sundal laďák z VFR400 a užívám si zvuk s originálním.....a když jede první na vyjížďce brácha na gixeru pořád kouká po motorce co mu kde zlobí bo slyší zezadu moje cinkání a svištění ozubenych kol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
Poslední 2 roky jezdím i s tlumičem řízení ta pořizovací cena je cca 3t a funguje taky za jedna,rozklepani řidítek bez jsem už zažil ,stejná sada funguje i pro Fi....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
- Duál chci zachovat v každém případě a bude to jenom otázka osvěžení kapalin popř. hadic. Pokud byli majitelé důslední, budu mít do dalšího intervalu klid, ale reálně to vidím tak, že záznamy nebudou. První servis na to nebudou peníze, protože se budou dělat všechny kapaliny a spotřební věci =D a teprve potom se do toho dám. (Jsem tu nově, Gapyra? )
- Zadní je většinou záležitost výměny, ne? Do nich se nové vnitřnosti moc nedělají, nebo jo?
- Tam pokud vím, je víc druhů / modelů / elektrické, kapalinové bla bla. Můžu se zeptat na značku? (pokud vím, při nízké rychlosti by neměl omezovat, ale při náhlém „škubnutí“ řídítek jako při tankslapperu by měl řízení uklidnit, je to ono? )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
No ten zadní tlumič lze samozřejmě vyměnit ale origo za raketu a třeba plně nastavitelný Hagon 15t Kč pokud se nepletu...nebo jen vyměnit pružinu,dát doby dusík a oil....ten motoberan to repasuje a mění asi za 3t udělá i rozebíratelný z kusu co není atd
Nečekej že předchozí majitel bude důsledný....skoro každý prodává bez servisu,zbytečný vícenáklady před prodejem....
Servis po koupi....řeknu Ti že jsem měl u 99 pocit že je vše staré a chce to výměnu....byla to blbost...vyměnil jsem ložiska v krku řízení,kolech,dál nový regulátor ten ale odešel nový altik....pak komplet spojku ale kluci to změřili a i pružiny v limitu....tzn zbytečný....pak zlobil 12ti pinový konektor pod podsedlovku nechal jsem to vyměnit....tzn náklady slušný skoro zbytečný a šla do světa a koupil jsem 01....nový majitel má 99 už druhou sezónu a myslím že spokojený....
Co bych zainvestoval je alarm a GPS mě ji ukradli vfr je na trhu cosi jako oktávka ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
- Repas je fajn a navíc, pokud se dá během repasu i lehce vylepšit, je to ještě lepší
- Toho se trochu bojím, chci motorku v solidním stavu, proto taky budu přímo anální při kontrole =D .... Jinak se nedivím, že je majitel spokojenej, když má po všem tom servisování motorku skoro novou :)
- Mám v plánu fakt brutální řetěz a zámek + už mám velice solidní zámek na kotoučovku. Zámek brzdy na cesty, řetěz před barák a při skladování. GPS tracker jsem v plánu neměl.
Kradou se fakt tolik? Měl jsem za to, že je VFR spíš zajímavost než ekvivalent Škodovky (nic proti nim, ale jsou všude )...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
Na druhou stranu i svařeny plast a dobrý lak je v pohodě....
Měl jsem při 116t v limitu i podložky ventilů
Je na to spoustu dílů...
Jestli se kradou tolik netuším ,mě ji šlohli z podzemní garáže na čip kartu vstup a měl jsem kliku že v týdnu prodal 99tku parkoval jsem tam obě
Ten GPS tracker se dá koupit od 15usd aliexpress až po českou firmu za 3t....alarm mám taky za pár peněz plus se tam dá dodělat vypínač kdy to po cca 500m zhasne kdyby to někdo nastartoval ....ale motorky se hodí do tranzitu ve 2 lidech a jede se....uvidíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
- No, to je trochu štěstí v neštěstí. Ale lepší ukradená jedna než dvě.
- Mrknu na ně, vždycky jsem měl za to, že je to záležitost desetitisíc korun. :) Dík za tip.
- Co se týká dodávek, proto mám ten masivní řetěz . Dohromady váží přes 16 kilo na 1,6m délky, taková hromada tvrzené ocele přinejmenším odradí / zpomalí.
Určitě jsou tady z letošního roku témata jak o GPS tak i alarmu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
Diky a sry za ot...
2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí
Zapomněl jsem dodat, že už se našla dobrá duše která mě s VFR 800 seznámila (nechci jmenovat aby nedostal milión dalších zpráv využívajících jeho dobroty).
Už objíždím prodejce a sháním svojí, potom sem dám foto ať vidíte tu krásu :)
Díky za pomoc při výběru a tipy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
Sport-touring píše: Znovu zdravím,
Zapomněl jsem dodat, že už se našla dobrá duše která mě s VFR 800 seznámila (nechci jmenovat aby nedostal milión dalších zpráv využívajících jeho dobroty).
Už objíždím prodejce a sháním svojí, potom sem dám foto ať vidíte tu krásu :)
Díky za pomoc při výběru a tipy.
Klidně mě můžeš i jmenovat, rád pomůžu dalším lidem. Už máš něco vyhlídnutého?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
Líbila se mi červená 2001 z Krupky (ptal jsem se majitele na rok výroby i rok uvedení do provozu…Oboje prý 2001). Nechal jsem si poslat víc fotek a detaily neseděly. Zrcátka z 98/99 , navíc měla „sytič“, který mají mít jen 98/99. Mrknul jsem na VIN a byl z motorky z roku 99. Tím pro mě bohužel skončila.
Teď mám v hledáčku dvě.
Jedna je z Prahy, druhá ze Zbirohu. Viděl jsem je obě osobně a všechno vypadá slibně. Od majitelů po motorky, doklady atd…
Trošku se přikláním k té pražské. Už ukecávám kamaráda aby jí jel co nejdřív projet, protože má roky a roky zkušeností + živil se prodejem aut tzn. je to ideální testovací jezdec.
Moto je na motorkářích v inzerci, tak klidně mrkněte, ale ne že mi jí budete chtít koupit =D
Pokud by ani jedna z nich neklapla jsou na motorkářích další dvě které by se mi líbily, ale ty jsou cenově dost jinde.
.... Abych to shrnul, možnosti mám v podstatě 4 a to je víc než dost. Teď jde jenom o to jaký bude poměr stav/ cena/ výbava.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
https://m.mobile.de/...d&utm_medium=ios
Honda VFR800
Erstzulassung: 04/2001
Kilometer: 60.000 km
Preis: 1.690 €
Po téhle jsem koukal ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí
Naposledy editováno 08.01.2018 14:55:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |